Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

 

niezłe! pojada do polski to je jeszcze chłopaki wyciagna i z 10 zrobia 4 czy 5 i jeszcze przeszczep kieraka bedzie :haha

 

no to ubezpieczalnie w japoni mają kłopot, ubezpieczenia w japoni pójdą w góre :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niezłe! pojada do polski to je jeszcze chłopaki wyciagna i z 10 zrobia 4 czy 5 i jeszcze przeszczep kieraka bedzie :haha

 

no to ubezpieczalnie w japoni mają kłopot, ubezpieczenia w japoni pójdą w góre :hyhy

Oj maja maja i to spory klopot kilta milionow musza wyplacic :dance5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj maja maja i to spory klopot kilta milionow musza wyplacic :dance5

 

dla nich to pryszcz ale dopie........dola tylko naj mniej zarabiajacym, bo biednemu zawsze wiatr ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no trodno panowie musze se sam poradzic, jutro mam wolne wiec cos bede modzil jak pogoda na to pozwoli. mam nadzieje ze nie odleca mi te kola na pierwszym zakrecie.

 

---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:40 ----------

 

a ze tak zapytam jeszcze, moze to zabrzmi glupio ale czy alternator w b6 jest po lewej stonie tzn.po prawej? patrzac od przodu.bo zauwazylem ze ostanie pare dni jak odpalam go jak jest zimnawo to cos zaczelo mi popukiwac wlasnie od prawej strony to tak nadchodzi ale trodno to zlokalizowac, i to tylko mam jak go za pierwszym razem odpalam bo pozniej to juz ustaje i nic nie slychac. jakies propozycje? jeden koles powiedzial mi ze moze to byc lozysko od alternatora ? z gory dzieki za pomocne podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ze tak zapytam jeszcze, moze to zabrzmi glupio ale czy alternator w b6 jest po lewej stonie tzn.po prawej? patrzac od przodu.bo zauwazylem ze ostanie pare dni jak odpalam go jak jest zimnawo to cos zaczelo mi popukiwac wlasnie od prawej strony to tak nadchodzi ale trodno to zlokalizowac, i to tylko mam jak go za pierwszym razem odpalam bo pozniej to juz ustaje i nic nie slychac. jakies propozycje? jeden koles powiedzial mi ze moze to byc lozysko od alternatora ? z gory dzieki za pomocne podpowiedzi

Nie wiem z której strony masz i nie mam czasu szukać zdjęć b6, ale wszystkie przednionapędówki jakie do tej pory widziałem mają silnik ułożony paskami z lewej patrząc na auto i tam tez naturalnie alternator będzie.

Jestem jednak święcie przekonany, że to pukanie to dogrzewacz silnika działający na zasadzie webasto. Gdy jest zimno to sie uruchamia i pomaga nagrzać się silnikowi, gdyż jak wiadomo diesle grzeją się wolno. Gdy działa to charakterystycznie popukuje. Jeśli wsadzisz nos w okolice maski to powinieneś też poczuć zapach palonej ropy/nafty coś koło tego. Spaliny z webasto tak charakterystycznie śmierdzą.

Ogólnie fajna sprawa-sam chciałbym to mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

a ze tak zapytam jeszcze, moze to zabrzmi glupio ale czy alternator w b6 jest po lewej stonie tzn.po prawej? patrzac od przodu.bo zauwazylem ze ostanie pare dni jak odpalam go jak jest zimnawo to cos zaczelo mi popukiwac wlasnie od prawej strony to tak nadchodzi ale trodno to zlokalizowac, i to tylko mam jak go za pierwszym razem odpalam bo pozniej to juz ustaje i nic nie slychac. jakies propozycje? jeden koles powiedzial mi ze moze to byc lozysko od alternatora ? z gory dzieki za pomocne podpowiedzi

 

co prawda patryk ci odpowiedział ale ja mam inna teorie

 

nie chce cie roman martwic ale przygotuj sie na wydatek, ja tez tak miałem ze na zimnym silniku popukiwało i okazało sie ze to 2-masa tak puka a przez swoja głupote zamiast 400-500F zapłaciłem 2k euro , to ssa pierwsze objawy i z czasem zaczna sie nasilac a pózniej nie znasz dnia ani godziny gdy wcisniesz sprzegło i zostanie ci pedał w podłodze

 

poczytaj sobie ten watek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/41728-Ko%C5%82o-dwumasowe-i-jego-%C5%BCywotno%C5%9B%C4%87-silnik-BKP-2.0TDi-140PS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś przyszły, czas najwyższy :jupi

 

[ATTACH=CONFIG]71378[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71379[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71380[/ATTACH]

 

Kris, Ty się łapiesz na ten wyjazd czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś przyszły, czas najwyższy
czyzby goodyer? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyzby goodyer?

oj luku luku. wystarczy wpisac w googlarke winter sport 4d i bedziesz wiedzial ze to nie godyear

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyzby goodyer? ;)

 

Dunlop :-P

 

HTC Sensation XE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oj luku luku. wystarczy wpisac w googlarke winter sport 4d i bedziesz wiedzial ze to nie godyear
mnie sie wydawalo ze podobny bierznik mam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy mam taki problem z passkiem zauwazylem jakies dwa miesiace temu jak stalem na swiatlach ze silnik sam mi sie wkrecil na jakies 1100 obrotow po uplywie moze 30sek. wrocil do normy silnik mial temperature okolo 80stopni podjechalem do mechanika on powiedzial ze nie wie co to moze byc a kompa nie ma zeby podpiac postanowilem poszukac na forum ale nic nie znalazlem ;/. Zdarzylo mi sie to przez ostanie dwa miesiace z 5 razy czy ktos z was ma pojecie co to moze byc?? Dodam ze passek mial program w czerwcu. Dzieki z gory za pomoc

Edytowane przez passat 4motion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś przyszły, czas najwyższy :jupi

 

[ATTACH=CONFIG]71378[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71379[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71380[/ATTACH]

 

Kris, Ty się łapiesz na ten wyjazd czy nie?

 

adam ciagle szukam :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Koledzy mam taki problem z passkiem zauwazylem jakies dwa miesiace temu jak stalem na swiatlach ze silnik sam mi sie wkrecil na jakies 1100 obrotow po uplywie moze 30sek. wrocil do normy silnik mial temperature okolo 80stopni podjechalem do mechanika on powiedzial ze nie wie co to moze byc a kompa nie ma zeby podpiac postanowilem poszukac na forum ale nic nie znalazlem ;/. Zdarzylo mi sie to przez ostanie dwa miesiace z 5 razy czy ktos z was ma pojecie co to moze byc?? Dodam ze passek mial program w czerwcu. Dzieki z gory za pomoc

Bez logów to wróżenie z fusów. Najlepiej zrób logi i zamieść je w odpowiednim dziale na forum, a tam znawcy logów wychwycą jeśli coś będzie nie tak.

 

---------- Post added at 08:44 ---------- Previous post was at 08:39 ----------

 

no trodno panowie musze se sam poradzic, jutro mam wolne wiec cos bede modzil jak pogoda na to pozwoli. mam nadzieje ze nie odleca mi te kola na pierwszym zakrecie.

Roman, nikt po za Tobą tego nie sprawdzi-musisz przyręcić próbnie te koła i zobaczyć na ile śruba się wkręciła. Żeby czuć się bezpiecznie to musi wejść tyle ile na ori felgach i tyle. Jesli będą za krótkie, to kupisz komplet nowych i po sprawie. Zwróć też uwagę, na podstawę łba śruby i gniazdo jego przylegania w feldze-bo są dwa różne rodzaje i w zależności czy jest stożek czy półkoło muszą być różne śruby.

 

---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:44 ----------

 

Dziś przyszły, czas najwyższy

Ładne ładne-jaka cena?

JA muszę się w końcu zmobilizować i przełożyć moje koła też z Dunlopami. Tylko raz, że mi się nie chcę, a dwa wygląd ori 15tek raczej mało mnie mobilizuje do tego...

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ładnie ładnie-jaka cena?

240 z dostawą....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
240 z dostawą....

To udany zakup ;)

 

---------- Post added at 10:29 ---------- Previous post was at 10:27 ----------

 

W firmie, w której pracuje próbnie założyli zimówki Yokohama na jednego z trzech vanów i są zadowoleni, więc kupią też i na dwa pozostałe. A jeszcze nie dawno nawet nie słyszeli o czymś takim jak zimowa opona, albo myśleli, że to tylko na śnieg jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
240 z dostawą....

a u mnie zimóweczki leżą bo nie ma do czego ich założyć :dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a u mnie zimóweczki leżą bo nie ma do czego ich założyć :dolamam

 

Swoje auto Ci sprzedam ;-)

 

HTC Sensation XE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Koledzy mam taki problem z passkiem zauwazylem jakies dwa miesiace temu jak stalem na swiatlach ze silnik sam mi sie wkrecil na jakies 1100 obrotow po uplywie moze 30sek. wrocil do normy silnik mial temperature okolo 80stopni podjechalem do mechanika on powiedzial ze nie wie co to moze byc a kompa nie ma zeby podpiac postanowilem poszukac na forum ale nic nie znalazlem ;/. Zdarzylo mi sie to przez ostanie dwa miesiace z 5 razy czy ktos z was ma pojecie co to moze byc?? Dodam ze passek mial program w czerwcu. Dzieki z gory za pomoc

ja obstawiam na czujnik temp cieczy chlodzacej. kiedys tez tak mialem. dodatkowe obiawy to takie ze czasami swiece grzaly i grzaly i sie zagrzac nie mogly. trwalo to czasami nawet minute i po takim grzaniu jak odpalalem to z tylu chmurza czarna jak murzyn z afryki.

wowczas nie mialem vaga ale mechanik od razu stwierdzil po objawach ze bardzo prawdopodobne ze to ten czujnik.

kumpel w polo tez mial takie objawy ze auto samo sie wkrecalo i tez byl to czujnik. wiec podepnij vaga i bedziesz wiedzial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności