bedford-passat Zgłoś #9221 Napisano 4 Grudnia 2011 No i super. Wymieniłeś tylko statycznie, czy dynamicznie całość? Cześć dynamicznie tak jak mówiłeś odkręcałem węże od chłodnicy i na przelew aż poleciał czysty olej było tego ok 8 litrów nie mogłem zlokalizować korka do nalewania i sprawdzania poziomu ale udało sie i jest dobrze zostało mi 2 litry oleju wiec jak by ktoś potrzebował to mogę odstąpić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9222 Napisano 4 Grudnia 2011 Kris tu masz Vivaro http://londynek.net/automotive/SPRZEDAM+VANA+VAUXHALL+VIVARO+Londyn+Zach.+Feltham+TW14+8ED+Osobowe++Dostawcze+motoryzacja+ogloszenia,/automotive/ad?ad_id=580021 nie odpusciłem sobie vivaro, teraz tylko albo merc vito lub vw t5 ten co zapodałes to z silnikiem dti - opla i ta wadliwa pompa paliwa , ale dzieki za pamiec Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9223 Napisano 4 Grudnia 2011 Cześć dynamicznie tak jak mówiłeś odkręcałem węże od chłodnicy i na przelew aż poleciał czysty olej było tego ok 8 litrów nie mogłem zlokalizować korka do nalewania i sprawdzania poziomu ale udało sie i jest dobrze zostało mi 2 litry oleju wiec jak by ktoś potrzebował to mogę odstąpić No to super, że Ci się udało-sam działałeś, czy z jakimś mechaniorem? Jedną butelkę sobie zostaw, bo za każdym razem gdy będziesz chciał sprawdzić poziom oleju to będziesz musiał przelać trochę. To może byś zrobił jakiś opis wymiany, albo chociażby dopisek w moim temacie co by ludzie wiedzieli co i jak w tiptroniku-zasada niby taka sama jak i u mnie, ale szczegóły się różnią (np ten otwór wlewowy jest). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedford-passat Zgłoś #9224 Napisano 4 Grudnia 2011 (edytowane) No to super, że Ci się udało-sam działałeś, czy z jakimś mechaniorem? Jedną butelkę sobie zostaw, bo za każdym razem gdy będziesz chciał sprawdzić poziom oleju to będziesz musiał przelać trochę.To może byś zrobił jakiś opis wymiany, albo chociażby dopisek w moim temacie co by ludzie wiedzieli co i jak w tiptroniku-zasada niby taka sama jak i u mnie, ale szczegóły się różnią (np ten otwór wlewowy jest). Witam olej zmieniałem w warsztacie u poleconego mechanika gdzie miałem do dyspozycji podnośnik i narzędzia jak się okazało w soboty robi tam FUCHY taki kolega który kiedys zmieniał mi rozrząd w poprzednim passku wiec miałem bratnią dusze w razie czego do pomocy fotek nie robiłem bo byłem zbyt pochłonięty praca(miałem wydrukowany Twój opis wymiany)i parę razy pomogła mi.Co do opisu wymiany dodałem posta w Twoim temacie jeszcze raz dzięki Mam jeszcze pytanko z racji tego ze jadę w kwietniu do PL i chce zrobić remapa mógł być napisac swoje doświadczenia z tym pisałem @ do http://soft-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=49 i odpisali mi ze tiptronica bez problemu mogą na hamownie zabrać gorzej z miltitronic cena za to to 800zł wiec chyba dobra pozdrawiam ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ---------- PS. na tej stronie w zakładce galeria wykresów jest nasz kolega LADA ze swoim passatem Edytowane 4 Grudnia 2011 przez bedford-passat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #9225 Napisano 4 Grudnia 2011 http://soft-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=49 ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ---------- PS. na tej stronie w zakładce galeria wykresów jest nasz kolega LADA ze swoim passatem Ja za 2.5 tygodnia robie u nich program ceny mają konkurencyjne 1000zł w moim przypadku będzie kosztować aligator dynosoft zaśpiewał 1500:zeco rogal 1400 Lada robił tam program i jest zadowolony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9226 Napisano 4 Grudnia 2011 Mam jeszcze pytanko z racji tego ze jadę w kwietniu do PL i chce zrobić remapa mógł być napisac swoje doświadczenia z tym pisałem @ do No cena elegancka-ja robiłem u Aligatora i kosztowało to 1200. Remap robiony był na drodze, bo powiedział mi, że wjazd na hamownie tylko na moje ryzyko, bo istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia skrzyni, a i odczyty mogą być zafałszowane. Jak później sam sie doinformowałem, to ryzyko uszkodzenie występuje tylko i wyłącznie w przypadku wyrzucania skrzyni na luz przy wysokich obrotach, w celu zmierzenia oporów zespołu napędowego. A robią to po to, żeby podać nam moc na silniku, bo tak się w PL przyjęło-no bo w końcu moc na silniku jest wyższa, niż na kołach i ładniej wygląda. Gdybym wtedy to wiedział, to wjechałbym na hamownie i przynajmniej wiedziałbym dziś ile moje auto ma mocy na kołach, a tak to mogę tylko wierzyć szacunkom Aligatora i testom porównawczym przyspieszenia z A6 C5 szwagra. Choć być może robienie ustawień na drodze jest bardziej realne, ale co się strachu najadłem i przepisów nałamałem to moje-nie polecam nikomu takich wrażeń. I dowiedziałem się też, że nic więcej już lepiej nie dokładać, bo silnik ma jeszcze spory potencjał, ale skrzynia juz nie. Ale i tak się o niebo lepiej jeździ niż przed remapem. Cieszę się, że mój opis Ci się przydał. A warunki to miałeś wręcz komfortowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedford-passat Zgłoś #9227 Napisano 4 Grudnia 2011 Ja za 2.5 tygodnia robie u nich program ceny mają konkurencyjne 1000zł w moim przypadku będzie kosztowaćaligator dynosoft zaśpiewał 1500:zeco rogal 1400 Lada robił tam program i jest zadowolony Maciek niech moc bedzie z toba ja w kwietniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #9228 Napisano 4 Grudnia 2011 pozatym ja warze 93 kilo a przy nim wygladalem jak olowek.... Jak Cię ostatnio widziałem to wyglądałeś jak ołówek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #9229 Napisano 4 Grudnia 2011 Maciek niech moc bedzie z toba ja w kwietniu Nie ide na całość chcę bezpieczny bezdymny program z płaskim przebiegiem Nm zobaczymy co wyjdzie będe zadowolony jak wyjdzie około 180/380 wiem że tyle to można uzyskać na seryjnych gratach bo wcześniej miałem 175/360 ale i tak tej mocy nie używam więc chce mieć bezpiecznie i bezdymnie a jak kiedyś się znudzi to będzie korekta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat 4motion Zgłoś #9230 Napisano 4 Grudnia 2011 rogal 1400 cos duzo ja robilem u niego w czerwcu i zaplacilem 1100zl a za 4x4 wiecej sie placi niz za przednio napedowca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #9231 Napisano 5 Grudnia 2011 cos duzo ja robilem u niego w czerwcu i zaplacilem 1100zl a za 4x4 wiecej sie placi niz za przednio napedowca a za turbo brd + fmic jeszcze więcej się płaci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #9232 Napisano 5 Grudnia 2011 a za turbo brd + fmic jeszcze więcej się płaci Ja miałem fmica i cena nie była większa przez to. Czyżby teraz tak było? Jeśli tak to to głupota jak dla mnie i wygląda jakby tuner jechał na gotowcach, a jeśli w aucie są extra graty to sie musi wysilić i ruszyć głową, więc kasuje więcej:dodupy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat 4motion Zgłoś #9233 Napisano 5 Grudnia 2011 (edytowane) a za turbo brd + fmic jeszcze więcej się płaci no co ty za BRD I FMIC raczej nie ma doplaty za 4x4 wiem ze 100zl doplaca sie u Rogala a w dynosoft 150zl Edytowane 5 Grudnia 2011 przez passat 4motion Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #9234 Napisano 5 Grudnia 2011 WITOJCIE HEJ! panowie mam male pytanko dot.felgi ,ostatnio chwalilem sie ze kupilem 16" alu na zime . ale te felgi kupilem bez srob dzis sprawdzalem czy te ori.beda pasowac co mam w 17" i sie cos obawiam ze chyba nie wydaja mi sie za krotkie ? poradzcie cos czy musze dokupic nowe sruby jesli tak to jaka dlugosc? tu sa pomocne zdjecia co zrobilem tej feldze takie tam byly oznaczenia.noi rozmiar sroby jaki mam w 17" dzieki wielkie z gory za zainteresowanie sie [ATTACH=CONFIG]70827[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70828[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70829[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70830[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70831[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70832[/ATTACH] panowie prosze jeszcze raz o porade poradzcie czy te orginalne soby od moich 17" beda wystarczajace czy musze dokupic nowe sroby ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #9235 Napisano 5 Grudnia 2011 Remap robiony był na drodze, bo powiedział mi, że wjazd na hamownie tylko na moje ryzyko, bo istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia skrzyni, patrick nie wiem jak ty to odczules ale jak dla mnie to zostales nabity w butelke i koles zapodal ci gotowca. To ze w automacie mozna uszkodzic skrzynie na hamowni to niezly mit, a co do remapu na drodze to tak jak macanie sie z glupim przez sciane. Jezeli ktos to robi naprawde profesionalnie to w zyciu nie zrobi i raczej nie bedzie chcial ci to zrobic na drodze. Mape miales wewalona gotowa i zklonowana, reszte tylko dostroil do przeplywki i mieszanki paliwowej i gotowe. Panowie nie robi sie remapu na drodze i zakodujcie to sobie zebyscie nie placili za cos co nie jest tego warte Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #9236 Napisano 5 Grudnia 2011 Zibi mozna do ciebie zadzwonci czy raczej juz za pózno? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #9237 Napisano 5 Grudnia 2011 Ja miałem fmica i cena nie była większa przez to. Czyżby teraz tak było? Jeśli tak to to głupota jak dla mnie i wygląda jakby tuner jechał na gotowcach, a jeśli w aucie są extra graty to sie musi wysilić i ruszyć głową, więc kasuje więcej:dodupy Bo tak jest mi się wydaję że większość programów to gotowce tylko ludzie nie są tego świadomi i myślą że mają pisany program pod auto każdy tuner ma jakiś swój gotowy program do danego auta i go wgrywa jak jest coś nie tak to wtedy robi korekte chyba nie myślicie że tuner będzie siedział nad każdym autem 4-5 godzin? no co ty za BRD I FMIC raczej nie ma doplaty za 4x4 wiem ze 100zl doplaca sie u Rogala a w dynosoft 150zl Wiem co piszę kontaktowałem się z kilkoma tunerami zarówno w polsce jak i w uk ze względu na inne turbo i fmic cena jest wyższa. Tak samo jest na grópowym chip-tuningu grupowy tylko na orginalnych gratach bez żadnych modyfikacji Niemam już maila od aligatora ale on to dopiero poleciał po całości niedosyć że cena najwyższa w polsce to jeszcze napisał mi tak że ze względu że fmic montowałem we własnym zakresie i w przypadku kiedy zwiększy ciśnienie na turbinie i rury nie wytrzymają ciśnienia i np spadnie silikonowe łączenie to i tak będe mu musiał zapłacić 1500 zł usunąć usterke i wrócić na korekte za kolejne 400 zł Ci tunerzy którzy wyrobili sobie renome w polsce robią co chcą bo i tak mają klijentów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #9238 Napisano 5 Grudnia 2011 co tam musiales wymieniac?? kiedys zastanawialem sie zeby kupic takei auto z aukcji i tez mialo kolo tak przestawione. napisz co wymieniles i ile £££ poszlo Pare rzeczy trzeba bylo wymienic a wiec tak: -wachacz dolny tylny który przyjol cale uderzenie i zrobil sie z niego bumerang 78funtów Lemforder -aluminiowe mocowania skrzyni biegów które pekly okolo 100funtów obie Ori. -intercooler na szybko kupilem FMIC z orurowaniem bo nie kalkulowalo sie kupowac nowego(okolo200£) a za uzywki na ebay od 80funtów w góre ale na narazie zalozylem moj stary który zostal naprawiony za 25funtów po tym jak znalazlem w miejscu gdzie mialem kolizje odlamany bolec plastikowy -wymienilem takze chlodnice bo zanlazlem maly wyciek po zdjeciu zaderzaka ale po wymontowaniy chlodnicy okazalo sie ze musiala podciekac od dluszego czasu bo byla mocno skorodowana na laczeniu 56funtów Nissen - do wymiany mam jeszcze dokladke zderzaka i kratki i zobaczymy czy chlodnica klimatyzacji nie bedzie ciec bo lekko ucierpala ale jak na razie klima chodzi Czyli 268funciaków bo FMIC nie licze bo to dodatkowo kupilem jak by sie uparl to by bez niego tez sie by obeszlo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #9239 Napisano 5 Grudnia 2011 zobaczcie tego vanika jaki ładny :serducho i to w moim ulubionym kolorze :mlask klik klik tutaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat 4motion Zgłoś #9240 Napisano 5 Grudnia 2011 chyba nie myślicie że tuner będzie siedział nad każdym autem 4-5 godzin? Wiem co piszę kontaktowałem się z kilkoma tunerami zarówno w polsce jak i w uk ze względu na inne turbo i fmic cena jest wyższa. Tak samo jest na grópowym chip-tuningu grupowy tylko na orginalnych gratach bez żadnych modyfikacji Niemam już maila od aligatora ale on to dopiero poleciał po całości niedosyć że cena najwyższa w polsce to jeszcze napisał mi tak że ze względu że fmic montowałem we własnym zakresie i w przypadku kiedy zwiększy ciśnienie na turbinie i rury nie wytrzymają ciśnienia i np spadnie silikonowe łączenie to i tak będe mu musiał zapłacić 1500 zł usunąć usterke i wrócić na korekte za kolejne 400 zł Rogal nad moim spedzil ponad 3godziny. Skoro twierdzisz ze Ci powiedzieli ze sie doplaca za turbo i FMIC to ok. No ale ten Aligator to rzeczywiscie Ci ceny z kosmosu podal za program 1500zl i jak lacza spadna to i tak musisz placic to przegiol pale chyba sie uwaza za naj lepszego w PL ale chyba nie jest ale naj droszy to tak :D ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:19 ---------- Pare rzeczy trzeba bylo wymienic a wiec tak:-wachacz dolny tylny który przyjol cale uderzenie i zrobil sie z niego bumerang 78funtów Lemforder -aluminiowe mocowania skrzyni biegów które pekly okolo 100funtów obie Ori. -intercooler na szybko kupilem FMIC z orurowaniem bo nie kalkulowalo sie kupowac nowego(okolo200£) a za uzywki na ebay od 80funtów w góre ale na narazie zalozylem moj stary który zostal naprawiony za 25funtów po tym jak znalazlem w miejscu gdzie mialem kolizje odlamany bolec plastikowy -wymienilem takze chlodnice bo zanlazlem maly wyciek po zdjeciu zaderzaka ale po wymontowaniy chlodnicy okazalo sie ze musiala podciekac od dluszego czasu bo byla mocno skorodowana na laczeniu 56funtów Nissen - do wymiany mam jeszcze dokladke zderzaka i kratki i zobaczymy czy chlodnica klimatyzacji nie bedzie ciec bo lekko ucierpala ale jak na razie klima chodzi Czyli 268funciaków. To troche rzeczy bylo do wymiany jak cos to ja mam ORI FMIC od Audi 1.8T jak cos to pisz odam za grosze ---------- Post added at 23:50 ---------- Previous post was at 23:22 ---------- widzieliscie to http://wiadomosci.wp.tv/i,Najdrozszy-wypadek-w-historii-motoryzacji,mid,922093,index.html#m922093 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach