Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

No i super. Wymieniłeś tylko statycznie, czy dynamicznie całość?

 

Cześć dynamicznie tak jak mówiłeś odkręcałem węże od chłodnicy i na przelew aż poleciał czysty olej było tego ok 8 litrów nie mogłem zlokalizować korka do nalewania i sprawdzania poziomu ale udało sie i jest dobrze zostało mi 2 litry oleju wiec jak by ktoś potrzebował to mogę odstąpić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

nie odpusciłem sobie vivaro, teraz tylko albo merc vito lub vw t5

 

ten co zapodałes to z silnikiem dti - opla i ta wadliwa pompa paliwa , ale dzieki za pamiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć dynamicznie tak jak mówiłeś odkręcałem węże od chłodnicy i na przelew aż poleciał czysty olej było tego ok 8 litrów nie mogłem zlokalizować korka do nalewania i sprawdzania poziomu ale udało sie i jest dobrze zostało mi 2 litry oleju wiec jak by ktoś potrzebował to mogę odstąpić

No to super, że Ci się udało-sam działałeś, czy z jakimś mechaniorem? Jedną butelkę sobie zostaw, bo za każdym razem gdy będziesz chciał sprawdzić poziom oleju to będziesz musiał przelać trochę.

To może byś zrobił jakiś opis wymiany, albo chociażby dopisek w moim temacie co by ludzie wiedzieli co i jak w tiptroniku-zasada niby taka sama jak i u mnie, ale szczegóły się różnią (np ten otwór wlewowy jest).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to super, że Ci się udało-sam działałeś, czy z jakimś mechaniorem? Jedną butelkę sobie zostaw, bo za każdym razem gdy będziesz chciał sprawdzić poziom oleju to będziesz musiał przelać trochę.

To może byś zrobił jakiś opis wymiany, albo chociażby dopisek w moim temacie co by ludzie wiedzieli co i jak w tiptroniku-zasada niby taka sama jak i u mnie, ale szczegóły się różnią (np ten otwór wlewowy jest).

 

Witam olej zmieniałem w warsztacie u poleconego mechanika gdzie miałem do dyspozycji podnośnik i narzędzia jak się okazało w soboty robi tam FUCHY taki kolega który kiedys zmieniał mi rozrząd w poprzednim passku wiec miałem bratnią dusze w razie czego do pomocy fotek nie robiłem bo byłem zbyt pochłonięty praca(miałem wydrukowany Twój opis wymiany)i parę razy pomogła mi.Co do opisu wymiany dodałem posta w Twoim temacie jeszcze raz dzięki

 

Mam jeszcze pytanko z racji tego ze jadę w kwietniu do PL i chce zrobić remapa mógł być napisac swoje doświadczenia z tym pisałem @ do

http://soft-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=49

 

i odpisali mi ze tiptronica bez problemu mogą na hamownie zabrać gorzej z miltitronic

cena za to to 800zł wiec chyba dobra pozdrawiam

 

---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

 

PS. na tej stronie w zakładce galeria wykresów jest nasz kolega LADA ze swoim passatem

Edytowane przez bedford-passat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

http://soft-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=49

---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

 

PS. na tej stronie w zakładce galeria wykresów jest nasz kolega LADA ze swoim passatem

 

Ja za 2.5 tygodnia robie u nich program ceny mają konkurencyjne 1000zł w moim przypadku będzie kosztować

aligator dynosoft zaśpiewał 1500:zeco

rogal 1400

 

Lada robił tam program i jest zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze pytanko z racji tego ze jadę w kwietniu do PL i chce zrobić remapa mógł być napisac swoje doświadczenia z tym pisałem @ do

No cena elegancka-ja robiłem u Aligatora i kosztowało to 1200. Remap robiony był na drodze, bo powiedział mi, że wjazd na hamownie tylko na moje ryzyko, bo istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia skrzyni, a i odczyty mogą być zafałszowane. Jak później sam sie doinformowałem, to ryzyko uszkodzenie występuje tylko i wyłącznie w przypadku wyrzucania skrzyni na luz przy wysokich obrotach, w celu zmierzenia oporów zespołu napędowego. A robią to po to, żeby podać nam moc na silniku, bo tak się w PL przyjęło-no bo w końcu moc na silniku jest wyższa, niż na kołach i ładniej wygląda. Gdybym wtedy to wiedział, to wjechałbym na hamownie i przynajmniej wiedziałbym dziś ile moje auto ma mocy na kołach, a tak to mogę tylko wierzyć szacunkom Aligatora i testom porównawczym przyspieszenia z A6 C5 szwagra.

Choć być może robienie ustawień na drodze jest bardziej realne, ale co się strachu najadłem i przepisów nałamałem to moje-nie polecam nikomu takich wrażeń.

I dowiedziałem się też, że nic więcej już lepiej nie dokładać, bo silnik ma jeszcze spory potencjał, ale skrzynia juz nie. Ale i tak się o niebo lepiej jeździ niż przed remapem.

Cieszę się, że mój opis Ci się przydał. A warunki to miałeś wręcz komfortowe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja za 2.5 tygodnia robie u nich program ceny mają konkurencyjne 1000zł w moim przypadku będzie kosztować

aligator dynosoft zaśpiewał 1500:zeco

rogal 1400

 

Lada robił tam program i jest zadowolony

 

Maciek niech moc bedzie z toba ja w kwietniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pozatym ja warze 93 kilo a przy nim wygladalem jak olowek....

Jak Cię ostatnio widziałem to wyglądałeś jak ołówek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maciek niech moc bedzie z toba ja w kwietniu

 

 

Nie ide na całość ;)

chcę bezpieczny bezdymny program z płaskim przebiegiem Nm

zobaczymy co wyjdzie

będe zadowolony jak wyjdzie około 180/380

wiem że tyle to można uzyskać na seryjnych gratach bo wcześniej miałem 175/360

ale i tak tej mocy nie używam więc chce mieć bezpiecznie i bezdymnie ;)

a jak kiedyś się znudzi to będzie korekta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rogal 1400

cos duzo ja robilem u niego w czerwcu i zaplacilem 1100zl a za 4x4 wiecej sie placi niz za przednio napedowca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cos duzo ja robilem u niego w czerwcu i zaplacilem 1100zl a za 4x4 wiecej sie placi niz za przednio napedowca

 

a za turbo brd + fmic jeszcze więcej się płaci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a za turbo brd + fmic jeszcze więcej się płaci

Ja miałem fmica i cena nie była większa przez to. Czyżby teraz tak było? Jeśli tak to to głupota jak dla mnie i wygląda jakby tuner jechał na gotowcach, a jeśli w aucie są extra graty to sie musi wysilić i ruszyć głową, więc kasuje więcej:dodupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a za turbo brd + fmic jeszcze więcej się płaci ;)
no co ty za BRD I FMIC raczej nie ma doplaty za 4x4 wiem ze 100zl doplaca sie u Rogala a w dynosoft 150zl Edytowane przez passat 4motion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WITOJCIE HEJ! panowie mam male pytanko dot.felgi ,ostatnio chwalilem sie ze kupilem 16" alu na zime . ale te felgi kupilem bez srob dzis sprawdzalem czy te ori.beda pasowac co mam w 17" i sie cos obawiam ze chyba nie wydaja mi sie za krotkie ? poradzcie cos czy musze dokupic nowe sruby jesli tak to jaka dlugosc? tu sa pomocne zdjecia co zrobilem tej feldze takie tam byly oznaczenia.noi rozmiar sroby jaki mam w 17" dzieki wielkie z gory za zainteresowanie sie [ATTACH=CONFIG]70827[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70828[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70829[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70830[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70831[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70832[/ATTACH]
panowie prosze jeszcze raz o porade poradzcie czy te orginalne soby od moich 17" beda wystarczajace czy musze dokupic nowe sroby ?:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Remap robiony był na drodze, bo powiedział mi, że wjazd na hamownie tylko na moje ryzyko, bo istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia skrzyni,

 

patrick nie wiem jak ty to odczules ale jak dla mnie to zostales nabity w butelke i koles zapodal ci gotowca. To ze w automacie mozna uszkodzic skrzynie na hamowni to niezly mit, a co do remapu na drodze to tak jak macanie sie z glupim przez sciane. Jezeli ktos to robi naprawde profesionalnie to w zyciu nie zrobi i raczej nie bedzie chcial ci to zrobic na drodze. Mape miales wewalona gotowa i zklonowana, reszte tylko dostroil do przeplywki i mieszanki paliwowej i gotowe.

 

Panowie nie robi sie remapu na drodze i zakodujcie to sobie zebyscie nie placili za cos co nie jest tego warte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zibi mozna do ciebie zadzwonci czy raczej juz za pózno?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem fmica i cena nie była większa przez to. Czyżby teraz tak było? Jeśli tak to to głupota jak dla mnie i wygląda jakby tuner jechał na gotowcach, a jeśli w aucie są extra graty to sie musi wysilić i ruszyć głową, więc kasuje więcej:dodupy

 

Bo tak jest mi się wydaję że większość programów to gotowce

tylko ludzie nie są tego świadomi i myślą że mają pisany program pod auto

każdy tuner ma jakiś swój gotowy program do danego auta

i go wgrywa jak jest coś nie tak to wtedy robi korekte

chyba nie myślicie że tuner będzie siedział nad każdym autem 4-5 godzin?

 

no co ty za BRD I FMIC raczej nie ma doplaty za 4x4 wiem ze 100zl doplaca sie u Rogala a w dynosoft 150zl

 

Wiem co piszę kontaktowałem się z kilkoma tunerami zarówno w polsce jak i w uk

ze względu na inne turbo i fmic cena jest wyższa.

Tak samo jest na grópowym chip-tuningu

grupowy tylko na orginalnych gratach bez żadnych modyfikacji

 

Niemam już maila od aligatora ale on to dopiero poleciał po całości

niedosyć że cena najwyższa w polsce to jeszcze napisał mi tak

że ze względu że fmic montowałem we własnym zakresie i w przypadku kiedy

zwiększy ciśnienie na turbinie i

rury nie wytrzymają ciśnienia i np spadnie silikonowe łączenie

to i tak będe mu musiał zapłacić 1500 zł

usunąć usterke i wrócić na korekte za kolejne 400 zł :zeco

 

Ci tunerzy którzy wyrobili sobie renome w polsce robią co chcą bo i tak mają klijentów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co tam musiales wymieniac?? kiedys zastanawialem sie zeby kupic takei auto z aukcji i tez mialo kolo tak przestawione. napisz co wymieniles i ile £££ poszlo

 

Pare rzeczy trzeba bylo wymienic a wiec tak:

-wachacz dolny tylny który przyjol cale uderzenie i zrobil sie z niego bumerang 78funtów Lemforder

-aluminiowe mocowania skrzyni biegów które pekly okolo 100funtów obie Ori.

-intercooler na szybko kupilem FMIC z orurowaniem bo nie kalkulowalo sie kupowac nowego(okolo200£) a za uzywki na ebay od 80funtów w góre ale na narazie zalozylem moj stary który zostal naprawiony za 25funtów po tym jak znalazlem w miejscu gdzie mialem kolizje odlamany bolec plastikowy

-wymienilem takze chlodnice bo zanlazlem maly wyciek po zdjeciu zaderzaka ale po wymontowaniy chlodnicy okazalo sie ze musiala podciekac od dluszego czasu bo byla mocno skorodowana na laczeniu 56funtów Nissen

- do wymiany mam jeszcze dokladke zderzaka i kratki i zobaczymy czy chlodnica klimatyzacji nie bedzie ciec bo lekko ucierpala ale jak na razie klima chodzi

Czyli 268funciaków bo FMIC nie licze bo to dodatkowo kupilem jak by sie uparl to by bez niego tez sie by obeszlo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobaczcie tego vanika jaki ładny :serducho

i to w moim ulubionym kolorze :mlask

 

klik klik tutaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba nie myślicie że tuner będzie siedział nad każdym autem 4-5 godzin?

 

Wiem co piszę kontaktowałem się z kilkoma tunerami zarówno w polsce jak i w uk

ze względu na inne turbo i fmic cena jest wyższa.

Tak samo jest na grópowym chip-tuningu

grupowy tylko na orginalnych gratach bez żadnych modyfikacji

 

Niemam już maila od aligatora ale on to dopiero poleciał po całości

niedosyć że cena najwyższa w polsce to jeszcze napisał mi tak

że ze względu że fmic montowałem we własnym zakresie i w przypadku kiedy

zwiększy ciśnienie na turbinie i

rury nie wytrzymają ciśnienia i np spadnie silikonowe łączenie

to i tak będe mu musiał zapłacić 1500 zł

usunąć usterke i wrócić na korekte za kolejne 400 zł :zeco

Rogal nad moim spedzil ponad 3godziny. Skoro twierdzisz ze Ci powiedzieli ze sie doplaca za turbo i FMIC to ok. No ale ten Aligator to rzeczywiscie Ci ceny z kosmosu podal za program 1500zl i jak lacza spadna to i tak musisz placic to przegiol pale chyba sie uwaza za naj lepszego w PL :D ale chyba nie jest ale naj droszy to tak :D:D

 

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:19 ----------

 

Pare rzeczy trzeba bylo wymienic a wiec tak:

-wachacz dolny tylny który przyjol cale uderzenie i zrobil sie z niego bumerang 78funtów Lemforder

-aluminiowe mocowania skrzyni biegów które pekly okolo 100funtów obie Ori.

-intercooler na szybko kupilem FMIC z orurowaniem bo nie kalkulowalo sie kupowac nowego(okolo200£) a za uzywki na ebay od 80funtów w góre ale na narazie zalozylem moj stary który zostal naprawiony za 25funtów po tym jak znalazlem w miejscu gdzie mialem kolizje odlamany bolec plastikowy

-wymienilem takze chlodnice bo zanlazlem maly wyciek po zdjeciu zaderzaka ale po wymontowaniy chlodnicy okazalo sie ze musiala podciekac od dluszego czasu bo byla mocno skorodowana na laczeniu 56funtów Nissen

- do wymiany mam jeszcze dokladke zderzaka i kratki i zobaczymy czy chlodnica klimatyzacji nie bedzie ciec bo lekko ucierpala ale jak na razie klima chodzi

Czyli 268funciaków.

To troche rzeczy bylo do wymiany jak cos to ja mam ORI FMIC od Audi 1.8T jak cos to pisz odam za grosze :D

 

---------- Post added at 23:50 ---------- Previous post was at 23:22 ----------

 

widzieliscie to http://wiadomosci.wp.tv/i,Najdrozszy-wypadek-w-historii-motoryzacji,mid,922093,index.html#m922093

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności