jacenty02 Zgłoś #8441 Napisano 22 Października 2011 tamta butelka o której Ci mówiłem jest pusta;)nie tylko ta. a ta w aucie jest szczelna. czas spać żebym mógł jutro ciężko popracować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #8442 Napisano 23 Października 2011 Witka. Ja mam OCT zrobiony tak jak i Lada. Dziura przy wlocie do turbiny zaslepiona a do zbiornika tylko jedna rura od silnika (i malutki filterek dla ozdoby). Kiedys mialem zrobione na szczelno to i tak przy BRD ciaglo olej ze non stop i tak bylo wszystko zawalone. Teraz stosuje ten patent i puki co jest git i nie musze tak czesto dolewac oleju HEHE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #8443 Napisano 23 Października 2011 Witka.Ja mam OCT zrobiony tak jak i Lada. Dziura przy wlocie do turbiny zaslepiona a do zbiornika tylko jedna rura od silnika (i malutki filterek dla ozdoby). Kiedys mialem zrobione na szczelno to i tak przy BRD ciaglo olej ze non stop i tak bylo wszystko zawalone. Teraz stosuje ten patent i puki co jest git i nie musze tak czesto dolewac oleju HEHE radiro_passat jak możesz to wstaw jakieś foto jak to u ciebie wygląda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #8444 Napisano 23 Października 2011 (edytowane) a dziś dla odmiany zaślepiłem egr-a. myślałem że będzie problem ze śrubami od kolektora ale poszły gładko;) Edytowane 23 Października 2011 przez jacenty02 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #8445 Napisano 23 Października 2011 hej koledzy. Prosze o porade. Od jakiegos czasu jak wjade w jakas mala wyrwe, to odczuwam jakby mi delikatnie tyl uciekał na boki. Na wzniesieniach przy wiekszej predkosci jest chyba wporzadku, nie buja. Przednia zawieche mam do wymiany, wahacze czekaja na Zibiego. To oznaka padnietych amortyzatorow? Czy taki wpływ ma słabe przednie zawieszenie? Dzieki za jakies podpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #8446 Napisano 23 Października 2011 (edytowane) moim zdaniem to luzy na drążkach kierowniczych. a co się tyczy amorów to łatwo sprawdzić. dociśnij auto i zobacz czy buja.jeśli bujnie raz i wróci do swojej nominalnej pozycji to amory są ok.jeśli buja to padnięte Edytowane 23 Października 2011 przez jacenty02 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #8447 Napisano 23 Października 2011 Dzieki Jacenty za odpowiedz. Poszukałem troche w szukajce i te same przypadłosci wskazywały na amory. Tylko zawsze jak poczytam te wszystkie posty to potem nie mam pewnosci. Jak dociskam auto to niby amory trzymaja. Jeszcze znalazłem ze przy wymianie amorow tylnych trzeba wymienic "Silentblocki"-coz to takiego? To sa gumy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #8448 Napisano 23 Października 2011 http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=9E1AD9#/x Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #8449 Napisano 23 Października 2011 Elo mam prosbe. Jako ze chce zamontowac ori ksenon to wiem ze musze zastosowac jakis zestaw zeby zamiast samopoziomowania miec mozliwosc ich regulacji tak jak przy starych lampach. Dostalem cynka od takiego jednego ze idzie to zamowic z firmy Walwo w pl. Ale kuzwa kontaktuje sie z nimi mailowo i nic. Czy oprocz wczesniej wspomnianego kolegi ktos jeszcze bawil sie w montaz ksenonu?? Co do OCT to musze zrobic foty bo nie mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #8450 Napisano 23 Października 2011 http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=9E1AD9#/x Wielkie dzieki jeszcze raz, uswiadomiles mnie jak wyglada Silentblock i jego cena . Wypada wymienic po obu stronach. Ja sie chyba nowych modow nie doczekam, trzeba padake podratowac. Nie tak dawno temu turbawka mi padła. Chyba najlepiej bedzie jak wymienie amory i te Silentblocki????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #8451 Napisano 23 Października 2011 Zajrzyj pod auto i zobacz czy Ci opon z tyłu nie zjeżdża od wewnątrz. Zajrzyj też na gumy tulei-śruba powinna przechodzić idealnie przez środek gumy. Jeśli opon nie zjada, a gumy wyglądają dobrze to nie ma ich co wymieniać. Ja w serwisie płaciłem ok 120 lub 150-już nie pamiętam dokladnie. Ale u mnie jedna z gum siadła (śruba zamiast być w środkowym punkcie to była u dołu) i zjadło mi bok opony od wew doszczętnie. Ale to przeciążanie auta na wyjazdach do PL wyszło... ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:23 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/92359-%C5%9Acieranie-si%C4%99-kraw%C4%99dzi-opony.?p=1106886&viewfull=1#post1106886 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #8452 Napisano 23 Października 2011 ktos jeszcze bawil sie w montaz ksenonu??tak, i dokladnie z w/w firmy mam silniczki do lamp.najlepiej bedzie jezeli do nich zadzwonisz, i powiesz konkretnie o co ci chodzi. koszt to okolo 200zl za dwa silniczki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #8453 Napisano 23 Października 2011 Zajrzyj pod auto i zobacz czy Ci opon z tyłu nie zjeżdża od wewnątrz. Zajrzyj też na gumy tulei-śruba powinna przechodzić idealnie przez środek gumy. Jeśli opon nie zjada, a gumy wyglądają dobrze to nie ma ich co wymieniać. Ja w serwisie płaciłem ok 120 lub 150-już nie pamiętam dokladnie. Ale u mnie jedna z gum siadła (śruba zamiast być w środkowym punkcie to była u dołu) i zjadło mi bok opony od wew doszczętnie. Ale to przeciążanie auta na wyjazdach do PL wyszło... ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:23 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/92359-Ścieranie-się-krawędzi-opony.?p=1106886&viewfull=1#post1106886 Dobrze Patryk piszesz. Własnie mi sie przypomniało ze jeden koleszka wymieniał te silenblock bo mu strasznie cieło z tyłu opone. Rzeczywiscie tak było jak opisujesz. Wiec narazie wymienie tylko amorki i zobacze co dalej. W dodatku z tylnego prawego amorka, podczas jazdy po delikatnych nierownosciach slychac w srodku chrobotanie. Dzieki chlopaki :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #8454 Napisano 23 Października 2011 Darek ja ostatnio u żony w afn-ie wymieniałem tylne amorki bo auto latało po calej drodze przy większych prędkościach silentblocków nie wymianiałem przebieg 170k mil opon nie zjadało a poprawa w czasie jazdy bardzo duża ,amorki spokojnie wymienisz sam info znajdziesz na stronie, kup tylko dobry klucz płasko oczkowy 16 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #8455 Napisano 23 Października 2011 Dzisiaj, 17:21 a dziś dla odmiany zaślepiłem egr-a. myślałem że będzie problem ze śrubami od kolektora ale poszły gładko jacenty02 a zaślepke kupiłeś czy sam customowo dorobiłeś? ja ostatno wyczyściłem u siebie kolektor ssacy trochę był zasyfiony ale ogólnie tragedii nie było nawet zamówiłem oryginalne uszczelki do tej rurki co prawda przyszły dopiero po prawie dwóch tygodniach bo jak to u nich "back order" juz tak bedą pewnie leżeć i też tak myślałem o zaślepieniu ERG Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #8456 Napisano 23 Października 2011 jacenty02 a zaślepke kupiłeś czy sam customowo dorobiłeś? ja ostatno wyczyściłem u siebie kolektor ssacy trochę był zasyfiony ale ogólnie tragedii nie było nawet zamówiłem oryginalne uszczelki do tej rurki co prawda przyszły dopiero po prawie dwóch tygodniach bo jak to u nich "back order" juz tak bedą pewnie leżeć i też tak myślałem o zaślepieniu ERG http://allegro.pl/5-zaslepka-egr-tdi-vw-audi-seat-skoda-gr-1mm-i1872854908.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emigrant Zgłoś #8457 Napisano 23 Października 2011 http://allegro.pl/5-zaslepka-egr-tdi...872854908.html podziekował Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darius87 Zgłoś #8458 Napisano 23 Października 2011 Darek ja ostatnio u żony w afn-ie wymieniałem tylne amorki bo auto latało po calej drodze przy większych prędkościach silentblocków nie wymianiałem przebieg 170k mil opon nie zjadało a poprawa w czasie jazdy bardzo duża ,amorki spokojnie wymienisz sam info znajdziesz na stronie, kup tylko dobry klucz płasko oczkowy 16 Podziekowal ladnie :dobrze . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #8459 Napisano 23 Października 2011 a dziś dla odmiany zaślepiłem egr-a. myślałem że będzie problem ze śrubami od kolektora ale poszły gładko;) błędu nie wywaliło ? nie wyskakuje odrazu moze nawet po kilku dniach ale z Twoim rocznikiem powinno być ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #8460 Napisano 23 Października 2011 błędu nie wywaliło ? Jacek butuje swojego to nie wywala. jak by jezdzil jak Grzes to by wywalilo od razu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach