Skocz do zawartości
rywi

Cykanie w TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupilem tydzien temu Paska 1998 1.9 TDI AFN, automat, wersja UK.

Jest to moj pierwszy TDI, wiec przy zakupie kierowalem sie bardziej wygladem niz parametrami technicznymi.

Pierwszym problemem okazalalo sie brak paska na "pompie" od klimy. Przezyje to gdyz anglia to nie hiszpania i klima tu nie jest niezbedna :)

Niepokoi mnie jednak dziwne "cykanie" w silniku. Mi sie to kojazy z wtryskiem-mi, lub czym podobnym. Jest to regularne cykanie niezaleznie czy silnik zimny czy cieply, caly czas slyszalny jest ten cyk (regularny - wzrasta wraz z obrotami). Za pare dni mam zamiar zmienic pasek rozrzadu i rolki + wymiana oleju + filtr powietrza. Mam nadzieje ze to ustapi ale moze macie jakis pomysl - co to moze byc ?

Pozdro dla wszystkich uzytkownikow paskow !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mno

mnie nasuwa się na myśl aby sprawdzić popychacze hydrauliczne na zaworach. Taki odgłos dają jak nie trzymają oleju (nie kompensują luzów). Pozdrawiam :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie tez wydaje sie to samo co mno ---tzn popychacze--tam raczej nic innego nie powinno cykac ale nie lam sie tania sprawa---pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WOW kurcze to sie nazywa szybka odpowiedz. Dzieki sliczne. A czy wiecie moze jak to sie nazywa po angielsku :P ? sprobuje znalezc w necie - z gory dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Na początek przysłuchaj sie zaworkowi N75 czy za bardzo nie cyka. On działa cykając tylko z czasem cykanie się nasila i staje się wyraźniejsze. Jest on na rurze pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za wszystkie odp. Jutro po wymianie oleju napisze czy cos sie zmienilo. Postaram sie dokladniej przypatrzec sie temu zaworowi. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po dlugiej przerwie. Mam juz odpowiedz na pytanie "co cyka" ... Dowiedzialem sie na autobanie w niemczech kiedy jechalem ok 3 godzin ok 160 km/h i cos pizglo w silniku. Zgasl i .... tyle laweta itp. A wiec urwal sie tlok. Wiadomo co narobil, glowica cylindry itp itd. Doszedlem do wniosku ze nie oplaca sie tego robic tylko trzeba wymienic silnik. Dostalem drugi silnik z Poznania. Wszystko pieknie mialo byc a tu: silnik zamontowany , kreci ,ale nie odpala ! Jakies wskazowki ??? Czy nalezy zeresetowac komputer ? .. sam nie wiem , jakies wskazowki ??? Z gory dzieki. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na początek przysłuchaj sie zaworkowi N75 czy za bardzo nie cyka. On działa cykając tylko z czasem cykanie się nasila i staje się wyraźniejsze. Jest on na rurze pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową.

 

HHA

 

N75 nie jest przypadkiem przed silnikiem koło turbiny? a tamten co wspomniałeś to N18....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności