Corvin Zgłoś #1 Napisano 3 Stycznia 2010 Przeczytałem podobny temat odnoszący się do B4 i mam ambiwalentny stosunek do tego problemu. Przez chwilę sie zastanawiałem na taka atrapą zasłaniającą chłodnicę od dołu ale z drugiej strony wymiana termostatu na jakiś markowy cos tu pomoże. Moje objawy są podobne jak kolegów z B4-rek. Latem temperatura stoi nha 80-85*C w miescie temp skacze do 90* powyżej 90* załącza się wentylator i wszystko gra. Zima po przejechaniu 50 km temp na trasie mam okolo 75-80*. Jak dam silnikowi w kite to temp wzrasta ale nigdy nie osiaga tych 85*C. Czy osłona dolna chłodnicy coś powinna pozwolić silnikowi szybciej sie nagrzać, a przez to utrzymać odpowiednią temp w samym silniku? I czy są tego typu osłony dolne do chłodnic w b3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 3 Stycznia 2010 http://www.allegro.pl/item859091089_oslona_maskownica_chlodnicy_passat_b3.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamjuve Zgłoś #3 Napisano 3 Stycznia 2010 tą osłonę to się na pas przedni przykręca i to raczej wiele nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #4 Napisano 3 Stycznia 2010 Witam Czy osłona dolna chłodnicy coś powinna pozwolić silnikowi szybciej sie nagrzać, a przez to utrzymać odpowiednią temp w samym silniku? I czy są tego typu osłony dolne do chłodnic w b3? Ja nigdy nic takiego nie widziałem w orginale ... pozostają jakieś tektury i tego typu samoróbki. Czy pomoże - pewnie nie. Przy prawie sprawnym termostacie u mnie czy na zewnątrz + 30 czy -20 silnik ma zawsze 85 na trasie i 90 w miescie. herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach