jacomir1 Zgłoś #1 Napisano 5 Października 2006 Witam. Posiadam paska 1.8 20V ADR,wczoraj wieczorem przyjechałem do domu było ok.Dzisiaj rano zapalił normalnie po chwili zaczął mieć nierówne obroty,chodzi jak czołg.Pojechałem na Vaga dodam że do Czech ponieważ blisko mieszkam i jest tanio. Okazało się że występuje błąd w nastawieniu N205 kod to 17936(P1528). Gość posprawdzał to i owo, zmierzył ciśnienie na cylindrach i na jednym z cylindrów brak takowego. Z tego co mówił że jest wina pękniętej wtyczki do czujnika który się znajduje z przodu silnika po prawej stronie tuż pod obudową rozrządu u samej góry chyba się nazywa N205, z tego co mówił ten czujnik reguluje pracą zaworów ? . Nie jestem znawcą więc prosze o wyrozumiałość. Mam pytanko czy ktoś wie jakie są koszty naprawy,wymiany zaworów itd. I jeszcze jedno pytanko czy brak ciśnienia na jednym z cylindrów oznacza że są np. wypalone zawory,czy może być inna przyczyna np. przeskok paska rozrządu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość complex1 Zgłoś #2 Napisano 5 Października 2006 Witam. Miałem kiedys podobny problem, tez nie mialem cisnienia na jednym garze (co prawda był to inny samochód bo Ford Escort, ale kazdy silnik ma taką samą zasadę działania). Wtedy u mnie był wypalony jeden zawór i dlatego nie było ciśnienia. Tak poza tym to drugą przyczyna może być uszczelka pod głowicą i jak na moją wiedzę to więcej powodów mi sie nie nasuwa - zresztą nie wszystko sie przecież wie. Pozdrawiam i zyczę jak najtańszej naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki 25 Zgłoś #3 Napisano 2 Czerwca 2010 witam ja miałem wypalony zawór w moim pasku kosztowało mnie to 1 tysia z wymianą uszczelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #4 Napisano 2 Czerwca 2010 Kolego Kup sobie barometr na allegro ja zapłtiłem 30zł + koszty wysyłki i sam sobie sprawdzisz co jak jest nie tak . Kolega miał podobny problem w audi A6 1,8 T okazało się że jakiś czujni poszedł a silnik miał normalną kompresje i dopiero po sprawdzeniu tym urzędzeniem wyszło i sam mechanik się zdziwił a już zacierał rączki bo mu powiedział ponad 1000zł . ---------- Post added at 23:57 ---------- Previous post was at 23:54 ---------- A z tego co ja się orjętuje to zawory tak z dnia na dzień się nie psują i wszczelki pod głowicą też tak nie wydmuchuje. Może się myle bo jestem jeszcze młody i niedoświadczony ale już kilka sowjich wozów uzdrowiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 2 Czerwca 2010 zobaczcie z którego roku post odkopaliście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach