soboliero Zgłoś #1 Napisano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Witam. Mam w swoim passacie tdi 2.0l automat, wersja amerykańska radio fabryczne, radio Monsoon i chce je wyjąć. To duże radio wielkości i wyglądu Delta 6 na 2 din i 4 szparki na wyjmaki. Próbowałem sam specjalnymi wyjmakami, ale nie dało rady, pogieły sie. Pojechałem do warsztatu, to samo, wyjmaki nie mogą sie zaczepić o blaszki w szparach, przy pociągnięciu wyjmaki wychodzą a radio siedzi, mechanik też nie poradził. Czy to wina ogólnie tego modelu samochodu, albo radia, czy ten typ tak ma. Jak takie radio wyjąć, czy trzeba rozmontować pół samochodu, żeby sie do niego dostać, jest ono jakoś skręcone na sztywno. Może jest jakiś tajny sposób na wyjęcie radia, bo mechanior może mnie sczesać jak za zboże. I drugie pytanie, o wymiane żaróweczki w panelu wentylacji pod radiem. W warsztacie jest pokazane, żeby złapać, pociągnąć i wyjąć pokrętło siły nawiewu ustawione w pozycji 2. Ja nie moge tego wyciągnąć a próbowałem i to bardzo, nie można tego dobrze złapać. Próbowałem też chwycić kombinerkami, ale też na próżno. Pomocy?. Edytowane 22 Grudnia 2009 przez soboliero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soboliero Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2009 Co do wyjęcia radia, to sprawa się wyjaśniła. Wychodzi normalnie, czyli wyjmakami, tylko musi być dobry spec, bo jedna szczelina jest coś nie teges i nie może kluczyk dobrze zaskoczyć. Pojawiła sie inne sprawa, czy do mojego radia potrzebna jest szyna CAN? Mam passata z 2005 B5 3BG i gdy i gdy wyjąłem stare radio Monsoona i podpiąłem Delte 6, to ta Delta zaczeła charczeć, pulsowało podświetlenie, włączało sie i wyłączało, ciężko było w pewnym momencie go włączyć, było jak martwe, ale gdy działało rds się wyświetlał. Skontaktowałem sie ze sprzedawcą a on stwierdził, że to wina mojego samochodu, że potrzebna jest szyba CAN. Czy to są typowe objawy braku tego CAN-a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach