remixm Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2009 Potrzebna POMOC!!! Nie znalazłem odpowiedzi na moją sytuacje więcazakąłdam temat. Jadąc dziś normalnie po mieście zatrzymałem się pod światłami i nagle: Obroty na maksa z niewiadomego powodu i kłeby dymu z tyłu samochodu,szybko wyłączyłem auto. Odczekałem chwilę i odpaliłem na nowo ,auto pochodziło 20 sekund normalnie już chciałe wsadzić jedynkę i znowy obroty na maksa i kłęby dymu. Dodam że jak wczęsniej jeździłem to nie działała mi turbina bo auto jechało jak żołw. i potem cała ta akcja z obrotami. Macie jakieś pomyśły? Pozdrawiam i czekam na info,auto potrzebne a nie da się uruchomić Znajomy mechanik powiedział ze turbina ale czy napewno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 31 Października 2009 Pewnie turbo zassało olej. Jeżeli tak to masz farta że w Twoim aucie jest klapa gasząca, inaczej musiałbyś zdusić go na biegu, tylko czy zdążyłbyś w nerwach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2009 Niestety wygląda to na padnięcie turbiny,(za przeproszeniem wysrały sie uszczelniacze, urwało wirnik itd.) silnik zasysa olej a ten jak wiadomo doskonale sie pali i wkręca silnik na wysokie obroty. W skrajnych przypadkach silnik chodzi po wył. zapłonu i wtedy jedynie pozostaje go zdławic hamulcem na biegu. W takim przypadku nie mozna jechac, silnik trzeba jak najszybciej wyłaczyc bowiem nadmiar oliwy zassany do cylindra moze spowodowac zniszczenie tłoka i korbowodu łacznie z wykrzywieniem wału. Jeszcze jedna jest opcja zassania oliwy, odma stała sie nieszczelna np. przez korek bądz pęknięte mocowanie bagnetu izasysanie lewego powietrza. ale to jest b. rzadki przypadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remixm Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2009 (edytowane) A jeżeli nie ,to co ? Jak sprawdzić czy w dolocie nie ma oleju,mam ją rozebrać? Po wyłączeniu zapłonu auto normalnie zgasło. Edytowane 31 Października 2009 przez remixm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #5 Napisano 31 Października 2009 Macie jakieś pomyśły? turbo poszlo juz chyba do konca lepiej nie wlaczaj juz auta tylko wymien turbo i przeczysc caly uklad bo jeszcze cos innego rozwali... olej poszedl w uklad i stad ten dym i wysokie obroty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #6 Napisano 31 Października 2009 A masz czym przeswietlic? wystarczy rury rozpiąc na łączeniach, będą zaolejone na 100%. Stawiam na turbine- skończyła swój zywot. Klasyczny opis takiego przypadku na forum..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remixm Zgłoś #7 Napisano 31 Października 2009 Czyli regeneracja turbiny nic nie da? Mam rozumieć że tylko wymiana na nową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #8 Napisano 31 Października 2009 (edytowane) regeneracja polega na pozostawieniu obudowy i wymianie całej reszty która znajduje sie w środku. (wał, wirniki, łozyska, uszczelniacze) Po takim zabiegu całośc musi byc wyważona, koszt ok od 500 zł w zwyż. Zdania sa podzielone czy wymieniac czy dac regenerowac bo to drugie musi byc zrobione naprawdę fachowo i to na specjalistycznych urzadzeniach i dobrych zamiennikach. Może ktos zapoda namiar na jakiś warsztat blisko Ciebie, narazie orientacyjnie mozesz zerknąc na alledrogo w rozeznaniu jakie koszta cię czekają. Edytowane 31 Października 2009 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remixm Zgłoś #9 Napisano 31 Października 2009 Ale cena inna.Logowałem się na intercars i cena turbo to 2700. W wawie regeneracja od 800 startuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #10 Napisano 31 Października 2009 W wawie regeneracja od 800 startuje. i tak ceny sa normalnie... za 500zl znajdziesz ale raczej slabo moze byc z ta turbina znajomy dawal do regeneracji i wysylal do elblaga za 800zl i smiga ciagle bez problemow dostal jeszcze gwarancje czego raczej nie zapomnij przy wybieraniu warsztatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remixm Zgłoś #11 Napisano 31 Października 2009 Cytat:Napisał remixm W wawie regeneracja od 800 startuje. i tak ceny sa normalnie... za 500zl znajdziesz ale raczej slabo moze byc z ta turbina znajomy dawal do regeneracji i wysylal do elblaga za 800zl i smiga ciagle bez problemow dostal jeszcze gwarancje czego raczej nie zapomnij przy wybieraniu warsztatu Oby pomogła tylko regeneracja turbo i to wszystko,bo mi to bardzo źle wyglądało z pozycji kierwocy,wstecznego lusterka i min ludzi na przystanku ,bo akurat tam się to stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #12 Napisano 31 Października 2009 (edytowane) U mnie po blisku jest jedynie taki zakład http://motomaximus.pl/regeneracja daja 2 letnią gwarancje bez limitu km. Są też na alledrogo..Nic wiecej o nich nie moge powiedziec bo jeszcze nie korzystałem z ich usług regeneracji. z tego co wyczytałem na jednej ich aukcji na allegro to np turbinka cała po regeneracji koszt ok 900zł jesli dostana starą to cena spada do 700zł. Ceny są w miare podobne w całym kraju. Edytowane 31 Października 2009 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #13 Napisano 31 Października 2009 ciesz sie ze dales rade zgasic silnik turbo regenerowane profesjonalnie i bedzie po sprawie tylko pamietaj o wyczyszczeniu calego ukladu, wydechu, wezy, IC itd;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach