Jaco Zgłoś #61 Napisano 18 Sierpnia 2010 kupując to auto za 9 tysi kupujesz bombe, weś sobie sortowanie ceną ... http://superalfa.pl/?Content=Alfa%20Romeo za wóz trzeba zapłacić. pokazałeś najładniejsze jakie są chyba w Polsce , jak chcesz to ci mogę pokazać 3bg za 54 tyś , a w Niemczech są i po 70 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #62 Napisano 18 Sierpnia 2010 pokazałeś najładniejsze jakie są chyba w Polsce , jak chcesz to ci mogę pokazać 3bg za 54 tyś , a w Niemczech są i po 70 tyś zgadza się, ja tam własnie moją kupiłem od Tego Pana i byłem szczęśliwy przez 2 lata. Nie twierdzę ze wszystkie alfy są cacy i wszystkie są mega fajne. Większosc na polskich drogach jest zajechana i podupada, ale to tylko dlatego ze ktoś niedbał. Stąd taka a nie inna opinia na rynku. Dobra Alfa KOSZTUJE, z mojej strony koniec. Do kupujących powiem tyle : im więcej zapłacisz za alfe tym mniej będzie z nią problemu. Polecam http://www.superalfa.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ktoś Zgłoś #63 Napisano 20 Lutego 2011 Witam! Zarejestrowałem się na tym forum tylko po to aby wyprostować kilka wypowiedzi! 1. Koszt świec w TS to około 150 zł. 2. Wariator nie powoduje zniszczeń w silniku. Wymienia się go razem z rozrządem wiec problem "klekotania" nie istnieje. 3. Remont po 150 tyś w TS to fikcja. Wszystko zależy jak się silnik użytkuje. Każdą jednostkę innych marek można zajechać i to przy jeszcze niższym przebiegu. 4. Straszenie mechaników przed V6 świadczy tylko o ich niskim poziome merytorycznym. 5. 1.6 ma 120 koników. Masa ponad 1200 kg. Jak na tamte lata to koni pod dostatkiem. Porównajcie moce z tej pojemności w innych markach z tamtych lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach