Skocz do zawartości
Gość ministeel

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded-Prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ministeel

Witam

W mojej a4 b6 1.9 tdi avf męczy mnie ten błąd od czasu gdy wyczyściłem zawór EGR, wymieniłem czujnik g2/62 a po kasacji błędu powraca po paru minutach a wraz z błędem nie gaśnie kontrolka od emisji spalin. Auto nie straciło na swojej mocy oraz przyśpieszeniu.

 

zrobione logi próba w bs

 

egr2bs.th.png

 

a tutaj statyczna

egr3.th.png

 

 

Gdzie szukać przyczyny ciągle powtarzającego się błędu? zepsuty zawór EGR (uszkodziłem membranę przy czyszczeniu) czy może któryś elektrozawór?

Pozdro

Edytowane przez ministeel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz membrane,poidaj mu podcisnienia za pomoca pompki vacum i zobacz czy zejdzie do 260

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ministeel

Jak mam sprawdzić to membranę? Jak zapodać to podciśnienie a później mam zrobić logi w próbie bs dobrze zrozumiałem:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam taki problem czyściłem cały dolot łącznie z EGR i po wyczyszczeniu postanowiłem go zaślepić i co się okazało pokazała się kontrolka od spalin więc podłączyłem kompa i wykasowałem błąd 19586 oprócz tego podłączyłem z powrotem EGR ale nadal kontrolka się pojawia pomimo wielokrotnym jej skasowaniu.Dzisiaj odłączyłem na chwile wężyk z EGR i wyczułem tam podciśnienie [silnik pracował na wolnych obrotach] wiec założyłem inny wężyk na ten EGR i spróbowałem własnymi siłami zassać ten zawór i co się okazało przez te dwie dziurki ucieka podciśnienie jeśli je przytkałem nie miałem siły ruszyć zaworu.Co jest grane ja tylko wymyłem ten EGR co mogło sie w nim uszkodzić?Bardzo proszę o pomoc .Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem w moim passacie 1.9 tdi AVB, ten sam blad 19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded zapalona kontrolka z symbolem silnika i napis EMISSION WORKSHOP, kolega ktory wykryl bledy polecil aby najpierw sprawdzic wszystkie przewody podcisnienia ktore ida do zaworu EGR i N18 a pozniej ewentualnie wymienic N18, bede chcial to wykonac i zobacze czy cos wskuram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem podmianke zaworu N18 z kumplem od takiego samego paska i blad zostal skasowany i nie wlaczyl sie ponownie wiec obstawiam ze to wlasnie ten zawor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności