Gość ministeel Zgłoś #1 Napisano 20 Lipca 2009 (edytowane) Witam W mojej a4 b6 1.9 tdi avf męczy mnie ten błąd od czasu gdy wyczyściłem zawór EGR, wymieniłem czujnik g2/62 a po kasacji błędu powraca po paru minutach a wraz z błędem nie gaśnie kontrolka od emisji spalin. Auto nie straciło na swojej mocy oraz przyśpieszeniu. zrobione logi próba w bs a tutaj statyczna Gdzie szukać przyczyny ciągle powtarzającego się błędu? zepsuty zawór EGR (uszkodziłem membranę przy czyszczeniu) czy może któryś elektrozawór? Pozdro Edytowane 21 Lipca 2009 przez ministeel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 21 Lipca 2009 sprawdz membrane,poidaj mu podcisnienia za pomoca pompki vacum i zobacz czy zejdzie do 260 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ministeel Zgłoś #3 Napisano 21 Lipca 2009 Jak mam sprawdzić to membranę? Jak zapodać to podciśnienie a później mam zrobić logi w próbie bs dobrze zrozumiałem:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #4 Napisano 8 Marca 2010 Witam koledzy mam taki problem czyściłem cały dolot łącznie z EGR i po wyczyszczeniu postanowiłem go zaślepić i co się okazało pokazała się kontrolka od spalin więc podłączyłem kompa i wykasowałem błąd 19586 oprócz tego podłączyłem z powrotem EGR ale nadal kontrolka się pojawia pomimo wielokrotnym jej skasowaniu.Dzisiaj odłączyłem na chwile wężyk z EGR i wyczułem tam podciśnienie [silnik pracował na wolnych obrotach] wiec założyłem inny wężyk na ten EGR i spróbowałem własnymi siłami zassać ten zawór i co się okazało przez te dwie dziurki ucieka podciśnienie jeśli je przytkałem nie miałem siły ruszyć zaworu.Co jest grane ja tylko wymyłem ten EGR co mogło sie w nim uszkodzić?Bardzo proszę o pomoc .Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kler_b Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2011 Mam ten sam problem w moim passacie 1.9 tdi AVB, ten sam blad 19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded zapalona kontrolka z symbolem silnika i napis EMISSION WORKSHOP, kolega ktory wykryl bledy polecil aby najpierw sprawdzic wszystkie przewody podcisnienia ktore ida do zaworu EGR i N18 a pozniej ewentualnie wymienic N18, bede chcial to wykonac i zobacze czy cos wskuram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kler_b Zgłoś #6 Napisano 3 Maja 2011 Zrobilem podmianke zaworu N18 z kumplem od takiego samego paska i blad zostal skasowany i nie wlaczyl sie ponownie wiec obstawiam ze to wlasnie ten zawor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach