register Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2009 Witam, Panowie mam taki problem w passacie B4 AFN 110KM, ostatnio podczas jazdy zapalila mi sie na sekunde kontrolka swiec i silnik jakby przygasl, ale nie zgasl i potem normalnie chodzil. na drugi dzien mialem to samo i gdy po pracy chcialem odpalic to nie zapalila sie ani na sekunde kontrolka swiec i nie odpalil juz passat. Zadnych objawow spadku mocy nie ma. VAG pokazal mi tyzien temu tylko zly kat wtrysku. Co to moze byc ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #2 Napisano 5 Lipca 2009 Po pierwsze sprawdź elektrozawór na pompie czy się otwiera. Jeśli jest OK sprawdź immobilizer jeśli posiadasz, autoalarm fabryczny, autoalarm niefabryczny jeśli posiadasz. Objaw przygasania podczas jazdy pasuje do objawów zimnych lutów na alarmie lub uszkodzenia anteny immo. Często też podobne objawy powoduje uszkodzenie przekaźnika elektroniki silnika - nr 109 o ile pamiętam - ma to do siebie, że lubi się grzać i także powstają w nim zimne luty. Powyższym uszkodzeniom z regóły towarzyszy nie gasnąca dioda świec żarowych a u Ciebie się nie świeci. Mimo wszystko zacząłbym od tych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoltar18 Zgłoś #3 Napisano 6 Lipca 2009 (edytowane) Podepne sie do tematu. Dzisiaj rano dojechaem normalnie do pracy i wzystko bylo OK.Zostawilem samochod na parkingu i stal calu dzien na sloncu i w srodku mialem piekarnik.Jak chcialem zapalic to kontrolka swiec zarowych swiecila sie caly czas a samochod nie zapalil-czy to moga byc przerwy w polaczeniu o ktoruch mowa powyzej? ps.sorki za bledy ale nie mam Polskich znakow w Linuksie Tez mam zamiar wymienic przekaznik 109,a znajomy mechanik poradzil przywalic piescia w bezieczniki-he he he Edytowane 6 Lipca 2009 przez zoltar18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #4 Napisano 6 Lipca 2009 ja podejrzewam tak jak kolega mhyjek, że to zimne luty, ponieważ dzisiaj był chłodek i żadnych objawów z tych co napisalem nie było, a gdy wtedy miałem ten problem to stał na słońcu cały dzień. Jutro wymieniam przekaźnik 109 i dam znać jak efekty. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #5 Napisano 6 Lipca 2009 W 100% macie zimne luty - najczęściej występują w alarmie fabrycznym, ukrytym na lewym słupku za wyłącznikiem świateł. Nie wymieniajcie od razu przekaźnika ! Wystarczy go wyjąć i otworzyć. Po otwarciu gołym okiem będzie widać czy jest uszkodzony czy nie, jeśli to nie przekaźnik a np. alarm to szkoda kasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #6 Napisano 6 Lipca 2009 nie mam alarmu, tylko immobiliser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2009 a czerwone migające światełko obok rygla w drzwiach kierowcy masz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #8 Napisano 6 Lipca 2009 Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoltar18 Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2009 Na razie nic nie wymienialem o 4:00 odpalil bez zadnego ale. Syszaem ze to uszkodzona antena immobilisera powoduje takie szopk jak zlapie za duza temperature. i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach