Skocz do zawartości
register

kontrolka świec żarowych - problemy z silnikiem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

 

Panowie mam taki problem w passacie B4 AFN 110KM, ostatnio podczas jazdy zapalila mi sie na sekunde kontrolka swiec i silnik jakby przygasl, ale nie zgasl i potem normalnie chodzil. na drugi dzien mialem to samo i gdy po pracy chcialem odpalic to nie zapalila sie ani na sekunde kontrolka swiec i nie odpalil juz passat. Zadnych objawow spadku mocy nie ma. VAG pokazal mi tyzien temu tylko zly kat wtrysku. Co to moze byc ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdź elektrozawór na pompie czy się otwiera. Jeśli jest OK sprawdź immobilizer jeśli posiadasz, autoalarm fabryczny, autoalarm niefabryczny jeśli posiadasz. Objaw przygasania podczas jazdy pasuje do objawów zimnych lutów na alarmie lub uszkodzenia anteny immo. Często też podobne objawy powoduje uszkodzenie przekaźnika elektroniki silnika - nr 109 o ile pamiętam - ma to do siebie, że lubi się grzać i także powstają w nim zimne luty. Powyższym uszkodzeniom z regóły towarzyszy nie gasnąca dioda świec żarowych a u Ciebie się nie świeci. Mimo wszystko zacząłbym od tych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie do tematu.

Dzisiaj rano dojechaem normalnie do pracy i wzystko bylo OK.Zostawilem samochod na parkingu i stal calu dzien na sloncu i w srodku mialem piekarnik.Jak chcialem zapalic to kontrolka swiec zarowych swiecila sie caly czas a samochod nie zapalil-czy to moga byc przerwy w polaczeniu o ktoruch mowa powyzej?

ps.sorki za bledy ale nie mam Polskich znakow w Linuksie

Tez mam zamiar wymienic przekaznik 109,a znajomy mechanik poradzil przywalic piescia w bezieczniki-he he he

Edytowane przez zoltar18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja podejrzewam tak jak kolega mhyjek, że to zimne luty, ponieważ dzisiaj był chłodek i żadnych objawów z tych co napisalem nie było, a gdy wtedy miałem ten problem to stał na słońcu cały dzień. Jutro wymieniam przekaźnik 109 i dam znać jak efekty.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 100% macie zimne luty - najczęściej występują w alarmie fabrycznym, ukrytym na lewym słupku za wyłącznikiem świateł. Nie wymieniajcie od razu przekaźnika ! Wystarczy go wyjąć i otworzyć. Po otwarciu gołym okiem będzie widać czy jest uszkodzony czy nie, jeśli to nie przekaźnik a np. alarm to szkoda kasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam alarmu, tylko immobiliser :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czerwone migające światełko obok rygla w drzwiach kierowcy masz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie nic nie wymienialem o 4:00 odpalil bez zadnego ale.

Syszaem ze to uszkodzona antena immobilisera powoduje takie szopk jak zlapie za duza temperature.

i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności