Gość pkpkw13 Zgłoś #1 Napisano 14 Maja 2009 Proszę o pomoc czy mogę zrobić to sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 14 Maja 2009 niestety sam nie,i nikt ci nie pomoże:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawito Zgłoś #3 Napisano 15 Maja 2009 i popraw temat, proszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2009 wymień silnik np na 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wela156 Zgłoś #5 Napisano 28 Maja 2009 Odswiezam temat A powiem wam ze sie da tylko trzeba troche pracy w to wlozyc i oczywiscie troche gotowki. Ja bym zrobil tak: -planowanie glowicy "na sportowo" (zmiejszy to komore spalania) -zamotowac regulowane kolo pasowe walka rozrzadu i dostroic go odpowiednio, nie zapominajac przy tym ze zaplon tez nalezy odpowiednio wyregulowac (z tym ze sam tego nie zrobisz, udaj sie do jakiejs fachowej firmy tuningowej) -Kolektor wydechowy najlepiej cos typu 4-2-1 -wywalic kata lub zastapic sportowym -powiekszyc srednice wydechu i zwiekszyc jego zdolnosc odprowadzania spalin -polerowanie kanalow dolotowych w glowicy -jakis konkretny, sportowy kolektor dolotowy -oczywiscie dolot z filtrem stozkowym najlepiej K&N -lekkie kolo zamachowe -i chyba najwazniejsze na samym koncu - dostrojenie sterownika silnika Ale takie modyfikacje to tylko jak az tak bardzo lubisz swoj silnik bo na dluzsza mete takie modyfikacje sa bardzo kosztowne i lepszym wyjsciem bylo by zamontowanie jakiegos innego, mocniejszego silnika. Pozdro kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #6 Napisano 31 Maja 2009 -Kolektor wydechowy najlepiej cos typu 4-2-1 cos jaśniej, jak wyglada, ile kosztuje, -polerowanie kanalow dolotowych w glowicy gdzie to mozna zrobic?? jakieś namiary, czy chodzi o powiększenie średnicy dolotu?? -i chyba najwazniejsze na samym koncu - dostrojenie sterownika silnika sterownik fabryczny nie podoła?? np jak mam 1.8 to sterownik od 2.0 pasuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tuner 63 Zgłoś #7 Napisano 29 Czerwca 2009 "Buki"-najlepiej zmien autko na mocniejsze bo to co proponuje Wela156 to bedzie spoko kosztowac ponad 5000 zeta bez wymiany silnika na 1.8T bo ten napewno sam kosztuje okolo 5000 zeta.No i jeszcze przerobka wiazki kabli ,regulacje i brak gwarancji ze to wszystko bedzie dzialac jak nalezy.Piszesz ze chodzi o 2.0 L z 115 KM to chyba silnik 2E (jeden z najlepszych) w Pasku B-3 lub B-4....poprostu szkoda go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTi2741 Zgłoś #8 Napisano 13 Marca 2011 powiedz cos wiecej o tym kolektorze wydechowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #9 Napisano 13 Marca 2011 powiedz cos wiecej o tym kolektorze wydechowym Poczytaj o uturbianiu 2.0E, tyle że w golfie (zrobione +300PS) : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=163&t=147534 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb3td Zgłoś #10 Napisano 18 Marca 2011 według mnie lepiej Ci wyjdzie vr6 wsadzić bo benzyna to benzyna jak chce się więcej ps-ów to spore koszta się zaczynają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach