Gość Mystic Zgłoś #1 Napisano 7 Kwietnia 2009 Witam. Mam problem ponieważ wymieniłem filtr paliwa (wcześniej trzeba było odpowietrzać silnik) nalałem do filtra paliwa (pełny filtr) ponieważ nie chciał odpalić. Po przejechaniu około 30 km samochód nagle zgasł w trasie jakby spalił paliwo tylko z filtra a z baku nie ciągnął. Nie wiecie co można z tym zrobić? Jak to naprawić żeby normalnie funkcjonowało? (silnik to 1.9 TDI) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #2 Napisano 7 Kwietnia 2009 Tylko nie mów że Filtron albo jakiś NoName... Wcześniej nie chciał palić, tzn zapowietrzał się po postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mystic Zgłoś #3 Napisano 7 Kwietnia 2009 (edytowane) Nie , wcześniejszy filtr po prostu się zużył i trzeba było holować go i wtedy się zapowietrzył. Odpowietrzyliśmy próbowaliśmy odpalić po którymś razie odpalił obroty na 3,5 tys. obrotów poleciała sadza z rury potem zgasł po nalaniu do filtra paliwa ładnie chodził a tu dziś w trasie nagle zgasł. Edit: Co do filtru to był jakiś niemiecki Edytowane 7 Kwietnia 2009 przez Mystic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #4 Napisano 7 Kwietnia 2009 No jakby 30km przejechał na ropie z baku to byłby perpetum mobile A jaki poziom paliwa masz w zbiorniku? Może za mało? A bąbelki widać na przewodzie idącym od filtra? wcześniejszy filtr po prostu się zużył i trzeba było holować go i wtedy się zapowietrzyłtego jakoś nie rozumiem jak to się zużył? Przestało paliwo lecieć przez niego, że tak się zapchał? Holowałeś żeby zapalić czy jak? Każde otwarcie układu powoduje większe lub mniejsze zapowietrzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mystic Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2009 Stary filtr zrobił 13 tys km i koniec , wcześniejszy 20 tys km , przez przewody do lecą bąbelki powietrza. Mogę przypuszczać że zrobił tę kilometry na paliwe z filtra. Wskaźnik paliwa wskazuje 8-10 litrów w zbiorniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #6 Napisano 7 Kwietnia 2009 Jaki filtr założyłeś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mystic Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2009 Nie wiem dokładnie nazwy ale niemiecki jakiś za 32 zł , auto stoi w robocie nie mam jak sprawdzić teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2009 skoro leca CI babelki w przewodach to moze nie byc wina filtra tylko na wezyku paliwa ktory dochodzi do filtra mogl sie przetrzec. ja tak mialem u siebie raz auto palilo normalnie raz wogole raz szarpalo jak plynnie. otwarlem maske i w wezyku mialem babelki widoczne, siedzialem pod praca przy tym aucie z godzine zeby zajechac do domu. wkoncu wyczailem ze jakies 15-20 cm od filtra ale w strone baku byl przetartyt wezyk ten gumowy i zasysal powietrze. wtedy dalem szkote i dojechalem do domu potem mialem go wymienic ale do tej pory jezdze z ta szkota owinieta wokol wezyka . takze weź to sprawdź i daj znać pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mystic Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2009 Dobra dzięki , sprawdzę jutro i napiszę do was. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #10 Napisano 7 Kwietnia 2009 no to sprawdz i sie podziel z nami narazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mystic Zgłoś #11 Napisano 8 Kwietnia 2009 Witam , dziś rozwikłałem sprawę z filtrem. To nawet nie była wina filtra. Tylko wskaźnik poziomu paliwa się popsuł (ten co określa ile jest w baku benzyny) był ciągle na rezerwie (około 10L pokazywał) dziś naleliśmy do baku jakieś 5-10 litrów paliwa i po 7 sekundach odpalił i chodzi normalnie ładnie i wszystko jest git. Więc temat może być zaliczany dwuznacznie. Jako niby zły filtr paliwa jak i popsuty miernik paliwa w baku. Mam nadzieje że w przyszłości unikniecie takich błędów. Pozdrawiam Wojtek! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jussi Zgłoś #12 Napisano 8 Kwietnia 2009 (edytowane) Ten typ tak ma. Ja kiedyś też miałem podobną przygodę z wskaźnikiem paliwa który wskazywał połowę rezerwy, auto w ogóle nie chciało zapalić, wymieniłem też filtr paliwa, a okazało się, że nie ma paliwa. Teraz kiedy wskaźnik spada na pierwszą kreskę rezerwy to od razu tankuje, bo nie wiem kiedy skończy mi się paliwo. Edytowane 8 Kwietnia 2009 przez jussi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #13 Napisano 9 Kwietnia 2009 Ciekawe jak to wpłynęło na żywotność pompy wtryskowej:confused:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mystic Zgłoś #14 Napisano 9 Kwietnia 2009 Pompa jakoś to zniosła ale będę musiał do elektryka jechać bo jak kilka razy próbowałem odpalić to kostka się przegrzała i nawet nie chciał próbować odpalić i wtedy czekać aż ostygnie czyli jakieś 5 min i można było próbować znów. Wiecie może co zrobić z tą kostką ? EDIT: Byłem 2 lata temu z tą kostką i znów się popsuło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #15 Napisano 9 Kwietnia 2009 no to naprawde miałeś fajna usterke brak paliwa ale ja jak kupowalem mojego pasia to koleś mi powiedzial z emam na to uwazac bo wlasnie w paskach tak jest i mu sie tez to pare razy zdazylo ze wskaznik paliwa "oszukuje" jest na rezerwie a w baku pusto wiec tez uwazam na to co do kostki to mowisz o kostce przy stacyjce czy o czym ? bo nie kumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzekwj Zgłoś #16 Napisano 9 Kwietnia 2009 Ja kupiłem swojego pasia kilka dni temu. Było połowę rezerwy. Dojechałem do domu (ok. 15 km) i autko nie odpali. Już chciałem wracać do gościa, który mi go sprzedał i mu w.... wygarnąć ale brat powiedział, żebym zalał. No to zalałem. Odpalił i do dziś ślicznie pali:) Ma szczęśćcie gość, że mam brata:D A swoją drogą jutro wymieniam wszystkie filtry, sprawdzę więc też wężyki, żeby nie było, ze nie korzystam z waszych rad:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #17 Napisano 9 Kwietnia 2009 jutro wymieniam wszystkie filtry Nie zapomnij o wymianie oleju i rozrządu!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach