G.R.Z Zgłoś #1 Napisano 21 Marca 2009 to jest tak-jakimś cudem urwała mi się osłona na kole pasowym od kompresora klimatyzacji. i tak chałasuje że głowa mała,ale tylko jak zacznie się kręcić razem z kołem(na tym który jest napędzany przez pasek wielorowkowy) a to się przeważnie odbywa podczas przyspieszania(zwiększenia obrotów silnika). mam pytanko,jak się do tego zabrać?bo napewno będzie trzeba pasek zdjąć i chyba koło od kompresora odkręcić.no ale cały przód też zdejmować???(pas,chłodnice itd) ma ktoś jakieś doswiadczenia z takim przypadkiem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 21 Marca 2009 Miejsca jest tam mało,to prawda, lecz bez zdejmowania przodu poradzisz sobie- musisz zluzować napinacz,zdjąć pasek i będziesz miał wgląd w sytuację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #3 Napisano 21 Marca 2009 no też tak myślałem.wie ktoś jak to jest zbudowane?? bo z tego co zaobserwowałem to ta "osłona" jest zamknięta w kole pasowym:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 21 Marca 2009 no też tak myślałem.wie ktoś jak to jest zbudowane?? bo z tego co zaobserwowałem to ta "osłona" jest zamknięta w kole pasowym:confused: Sprężarka klimy silnika ACK i jej "składniki". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #5 Napisano 21 Marca 2009 dziękuje. to mi się ukręciła ta pierwsza oslona sprzęgła elektro magnetycznego.jak ja usune to nic się nie stanie??na tym obrazku wypatrzyłem ze nie trzeba zdejmować koła pasowego,powinna zejść ta osłona po odkręceniu śróbki:D.tak?? czy się myle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #6 Napisano 22 Marca 2009 a więc po wyjęciu wiatraka chłodnicy dostałem się do koła pasowego sprężarki. i teraz tak,jak ja mam wyjść ten element zaznaczony czerwoną strzałką?jest tam śrubka,owszem ale nie moge jej odkręcić ponieważ kręci się razem z tym do czego jest przykręcona.tak to wygląda jak by ten element zaznaczony na rysunku się rozdzielił.ma ktoś jakieś pomysły co do tego problemu??jak zablokować tą kręcącą się część aby można było ją zdemontować:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #7 Napisano 22 Marca 2009 pytanko-podejdzie do mojego paska kompresor klimy od 1.8t???czy jakiś tam innych benzyniaków?bo byłem u mechaniora i stwierdził że sprzęgiełko jest do wymiany bo się rozleciało,a że sprzęgiełka nie widziałem nigdzie w sprzedaży to bym kupił kompresor kompletny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #8 Napisano 22 Marca 2009 (edytowane) Musisz zastosować sprężarkę Denso nr ref. 4B0 260 805B stosowaną w silnikach ACK/AGE/ATX/APR/AQD. 4B0 260 811 - sprzęgło elektromagnetyczne Denso do w/w sprężarki. Różnica tej sprężarki w stosunku do tych z innych typów silników to inna konstrukcja samej sprężarki oraz jej uchwyt do mocowania. Edytowane 22 Marca 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach