Skocz do zawartości
G.R.Z

urwana osłona sprężarki

Rekomendowane odpowiedzi

to jest tak-jakimś cudem urwała mi się osłona na kole pasowym od kompresora klimatyzacji. i tak chałasuje że głowa mała,ale tylko jak zacznie się kręcić razem z kołem(na tym który jest napędzany przez pasek wielorowkowy) a to się przeważnie odbywa podczas przyspieszania(zwiększenia obrotów silnika). mam pytanko,jak się do tego zabrać?bo napewno będzie trzeba pasek zdjąć i chyba koło od kompresora odkręcić.no ale cały przód też zdejmować???(pas,chłodnice itd) ma ktoś jakieś doswiadczenia z takim przypadkiem??:mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejsca jest tam mało,to prawda, lecz bez zdejmowania przodu poradzisz sobie- musisz zluzować napinacz,zdjąć pasek i będziesz miał wgląd w sytuację.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no też tak myślałem.wie ktoś jak to jest zbudowane?? bo z tego co zaobserwowałem to ta "osłona" jest zamknięta w kole pasowym:confused::confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no też tak myślałem.wie ktoś jak to jest zbudowane?? bo z tego co zaobserwowałem to ta "osłona" jest zamknięta w kole pasowym:confused::confused:

 

Sprężarka klimy silnika ACK i jej "składniki".;)

 

b5acksprarkaklimy.th.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuje. to mi się ukręciła ta pierwsza oslona sprzęgła elektro magnetycznego.jak ja usune to nic się nie stanie??na tym obrazku wypatrzyłem ze nie trzeba zdejmować koła pasowego,powinna zejść ta osłona po odkręceniu śróbki:D.tak?? czy się myle?:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc po wyjęciu wiatraka chłodnicy dostałem się do koła pasowego sprężarki. i teraz tak,jak ja mam wyjść ten element zaznaczony czerwoną strzałką?jest tam śrubka,owszem ale nie moge jej odkręcić ponieważ kręci się razem z tym do czego jest przykręcona.tak to wygląda jak by ten element zaznaczony na rysunku się rozdzielił.ma ktoś jakieś pomysły co do tego problemu??jak zablokować tą kręcącą się część aby można było ją zdemontować:confused::confused:

b5acksprarkaklimy 22.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanko-podejdzie do mojego paska kompresor klimy od 1.8t???czy jakiś tam innych benzyniaków?bo byłem u mechaniora i stwierdził że sprzęgiełko jest do wymiany bo się rozleciało,a że sprzęgiełka nie widziałem nigdzie w sprzedaży to bym kupił kompresor kompletny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zastosować sprężarkę Denso nr ref. 4B0 260 805B stosowaną w silnikach ACK/AGE/ATX/APR/AQD.

4B0 260 811 - sprzęgło elektromagnetyczne Denso do w/w sprężarki.

Różnica tej sprężarki w stosunku do tych z innych typów silników to inna konstrukcja samej sprężarki oraz jej uchwyt do mocowania.

Edytowane przez JurekW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności