Gość masa3a Zgłoś #1 Napisano 2 Lutego 2009 Witam, Mam pytani dotyczące czujnika obrotów silnika G-28, wczoraj zrobiłem odcięcie tego czujnika przed komputerem w celu zamontowania tzw. „ukrytego przycisku” . Wszystko fajnie działa, auta nie idzie zapalić, jednak jest jeden kłopot, gdy np. zapomnimy przyłączyć wyłącznik to od razu komputer pokazuje błąd i tu moje pytania: Czy można to jakoś inaczej podłączyć żeby komputer nie pokazywał błędów, czytałem również że aby tego nie pokazywał należy odciąć jeszcze G-40 ale nie wiem czy to coś pomoże i czy to prawda, jeżeli tak to może ktoś wie który pin (kolor przewodu) jest od czujnika G-40 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #2 Napisano 2 Lutego 2009 Witam, Mam pytani dotyczące czujnika obrotów silnika G-28, wczoraj zrobiłem odcięcie tego czujnika przed komputerem w celu zamontowania tzw. „ukrytego przycisku” . Wszystko fajnie działa, auta nie idzie zapalić, jednak jest jeden kłopot, gdy np. zapomnimy przyłączyć wyłącznik to od razu komputer pokazuje błąd i tu moje pytania: Czy można to jakoś inaczej podłączyć żeby komputer nie pokazywał błędów, czytałem również że aby tego nie pokazywał należy odciąć jeszcze G-40 ale nie wiem czy to coś pomoże i czy to prawda, jeżeli tak to może ktoś wie który pin (kolor przewodu) jest od czujnika G-40 ?? Chodzą różne opinie na temat cięcia tych czujników (chodzi o możliwość wprowadzenia zakłuceń) ale mniejsza o to. Jeżeli zostawiłeś g40 odcinając tylko g28 to logiczne jest generowanie błędów. Jak odetniesz obydwa to błędów nie powinno być - ecu nie zauważy obrotów. Zajrzyj do skrzynki na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gmarek2002 Zgłoś #3 Napisano 13 Listopada 2009 Witam Jestem tu nowym użytkownikiem i szukam danych na temat odcięcia G40 i G20 (ukryty wyłącznik). Czy może mi ktoś przesłać lokalizacje wtyczek od tych czujników i który kolor nalezy rozłączyć. Silnik 19 TDI 130 KM AWX. Z góry dziękuje za pomoc. :****: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #4 Napisano 10 Marca 2011 odgrzewam... i proszę o poradę w zw. z odcięciem G28 - samo czy z czymś... Jak najprościej? W którym miejscu i które kable ciąć? Chciał bym mieć to na przekaźniku plus dotykowy - nie na przełączniku 0/1 (pstryczku) o którym można zapomnieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 10 Marca 2011 odgrzewam...i proszę o poradę w zw. z odcięciem G28 - samo czy z czymś... Jak najprościej? W którym miejscu i które kable ciąć? Chciał bym mieć to na przekaźniku plus dotykowy - nie na przełączniku 0/1 (pstryczku) o którym można zapomnieć najprościej to przy czujniku przeciąć + i zapodać przełącznik dotykowy wyprowadzony do kabiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #6 Napisano 10 Marca 2011 najprościej to przy czujniku przeciąć + i zapodać przełącznik dotykowy wyprowadzony do kabiny Myśle że z miejsca wywali błędy owych czujników. Z tego co wiem to przecięcie przewodów sygnałowych nie generuje błędów, poprostu komp "nie widzi" obrotów silnika - czy powinno się przecinać te przewody, czy też nie zdania są podzielone (chodzi o ewentualne zakłócenia). Oczywiście tniemy obydwa aby przyniosło to jakiś efekt, jeżeli ktoś już się na to decyduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s1bart1 Zgłoś #7 Napisano 11 Marca 2011 Witam, podepnę się pod temat, Silnik BMP czujnik g28 i G40 -może mi ktoś z was podpowiedzieć które przewody są sygnałowe (na mój gust to środkowe we wtyczkach ale nie jestem pewien więc stąd moje pytanie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach