Gość mamci88 Zgłoś #1 Napisano 27 Stycznia 2009 (edytowane) Witam, Otóż mam szereg problemów z elektryką/elektroniką. Pisze o nich razem, gdyż wydaje mi się że wystąpiły w tym samym (podobnym) czasie - otóż: 1 - nie działa brzęczek zapalonych świateł 2 - lampka w schowku pali się gdy schowek jest zamknięty, po otwarciu gaśnie czyli na odwrót a do niedawna było ok 3 - nie działa lampka oświetlające wnętrze tzn. ręczne włączanie działa, ale nie zapala się po otwarciu drzwi czy otwarciu auta pilotem 4 - brak oświetlenia bagażnika 5 - nie działa zamykanie drzwi kierowcy z pilota - otwieranie normalnie. Musze ręcznie wciskać "dzyndzel" od drzwi a potem reszta z pilota 6 - nie działa to anty-napadowe zamykanie drzwi... czasem przy ruszeniu coś zacharczy w drzwiach kierowcy tak jak by się chciały zamknąć ale nic się nie dzieje... Czekam na rady. Pozdrawiam Edytowane 27 Stycznia 2009 przez mamci88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #2 Napisano 27 Stycznia 2009 Wydaje się że siadł moduł komfortu( jest pod dywanikiem kierowcy) on odpowiada za w/w elektrykę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #3 Napisano 27 Stycznia 2009 moduł komfortu może pływa sobie. poszukaj było tym. pozro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mamci88 Zgłoś #4 Napisano 27 Stycznia 2009 zapomniałem dodać że po zamknięciu samochodu pilotem kierunki palą się przez kilka sekund a z tego co słyszałem może to też być jakaś oznaka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mamci88 Zgłoś #5 Napisano 31 Stycznia 2009 Może koledzy coś wyczarują z tych logów z vaga. Ten pierwszy jest robiony po 2 latach także miał kiedy nałapać błędów. Występowały jakieś problemy z turbo ale już wszystko naprawione i jest ok. Klima jest w trakcie naprawy. Szczególnie chodzi mi o te problemy z pierwszego postu i o ten brak komunikacji z ABS-em. Niżej zamieszczam także loga po wykasuwaniu tych błędów. log 1 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 DT Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0826 Coding: 00002 Shop #: WSC 53141 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 1J1 907 044 Component: CLIMATRONIC S 4.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 05314 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-00 - - Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 919 860 D Component: B5-KOMBIINSTR. M73 V02 Coding: 00140 Shop #: WSC 04057 IMMO-IDENTNR: VWZ5Z0T8241503 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 959 796 K Component: Zentral-SG Komfort V41 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 8 Faults Found: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-10 - - - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal 00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4) 35-00 - - 00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5) 35-00 - - 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent End ------------------------------------------------------- log 2 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 DT Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0826 Coding: 00002 Shop #: WSC 53141 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 1J1 907 044 Component: CLIMATRONIC S 4.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 05314 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 919 860 D Component: B5-KOMBIINSTR. M73 V02 Coding: 00140 Shop #: WSC 04057 IMMO-IDENTNR: VWZ5Z0T8241503 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 959 796 K Component: Zentral-SG Komfort V41 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #6 Napisano 31 Stycznia 2009 Duzo bledow w module komfortu. Na 99,9% to jego wina. Dla scislosci dodam, ze modul znajduje sie przy stgerowniku 4 elektrycznych szyb (kierowcy). Wyjmij go i sprobuj osuszyc. Mooze cos pomoze. Wtedy wykasuj bledy i zobacz czy sie jeszcze raz pojawia! No i znany blad 575 sie pokazal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mamci88 Zgłoś #7 Napisano 31 Stycznia 2009 (edytowane) hmm... a wcześniej czytałem że moduł jest pod fotelem kierowcy, a z tego co Kolega pisze to wynika że chodzi o ten panel sterowania szybami w drzwiach... wyjmowałem już cały zamek z drzwi kierowcy rozbierałem i przelutowywałem układ... spróbuje z tym modułem komfortu tylko już pogubiłem się gdzie go szukać a co do 575 to jak już pisałem wcześniej były problemy z turbo tzn. wyłączało się dość często - po zalaniu BP Ultimate i przejechaniu 500km objawy ustąpiły i nie ma ich do dziś turbo świszczy aż miło a samochód taki wariat że hoho Edytowane 31 Stycznia 2009 przez mamci88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mamci88 Zgłoś #8 Napisano 2 Lutego 2009 to podpowie ktoś jak to jest z tym modułem.... nie mam ochoty na próżno wyjmować fotela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2009 a kto ci kaze wyciagac fotel??? modul jest pod nogami kierowcy wystarczy dostac sie od progu odchaczyc listwe i wloyc eke pod dywan i wtedy wyczujesz czy jest wokol modulu mokro jesli jest woda to pewnie przedostala sie przez obudowe ochronna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mamci88 Zgłoś #10 Napisano 3 Lutego 2009 otóż właśnie na tym forum czytałem na temat wyjmoania fotela w celu dostania się do modułu... a co z tym sterowaniem szyb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nielat Zgłoś #11 Napisano 4 Lutego 2009 sterowanie szyb też po części ma związek z modułem komfortu... Pierwsze co sprawdź to to czy moduł nie jest zalany przez wodę... jeśli jest to go osusz, podłącz, wykasuj błędy i sprawdź czy masz ponownie w/w problemy. Ponadto jesli był zalany to postaraj się dotrzeć do przyczyny tego zalania... Było dużo tego na forum... Pierwsze to sprawdź, czy nie masz dużej ilości liści czy czegoś co mogłoby utrudnić odpływ wody z miejsca gdzie znajduje się aku... czy były rozbierane drzwi od kierowcy itp. Mogą być dwie przyczyny:I Przyczyna - to niedrożne kanały odpływowe w drzwiach, a właświe pod nimi są niedrożne, woda nie ma właściwego odpływu i znajduje sobie drogę tędy co nie powinna. Najlepiej czyścić je potyczkamy do uszu przy każdym sprzataniu auta. II Przyczyna - to uszkodzona uszczelka lub źle osadzona w drzwiach, woda zamiast lecieć wokół niej to w uszkodzonej lub źle osadzonej części wali do środka. Nie podejżewam, abyś miał dziurę jak jak pięść od spodu żeby lała się nią woda do środka. Co do wspomnianego otworu przez ciebie to mam tak samo, a panuje u mnie susza. http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=1810191 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mamci88 Zgłoś #12 Napisano 5 Lutego 2009 (edytowane) Jestem już prawie pewien że wina leży po stronie sterownika szyb w którym ponoć znajduje się część modułu komfortu. Rozebrałem sterownik i coś mi grzechocze w tym przekaźniku bez czerwonej kropki: Teraz pytanie czy: czy ten cały sterownik szyb musi mieć taki sam numer jak moduł komfortu z pod siedzenia kierowcy i czy jak będę kupował nowy to numer musi się zgadzać z tym co mam? Numer na moim sterowniku 3B4 959 793. Dodam, że nigdzie nie widze sterownika o takim oznaczeniu. Edytowane 5 Lutego 2009 przez mamci88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mamci88 Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2009 widzę że koledzy chyba zapomnieli o moim problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach