Skocz do zawartości
Gość marek_marek

temperatura chłodzenia wg instrukcji

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marek_marek

moi drodzy,

w instrukcji działania chłodzenia znajduje się opis działania wentylatora. przy 2 prędkości powinien się włączyć przy tem od 99 do 105. mam więc rozumieć że jeżeli pokazuje mi 105 stopni to jest to normalne a płyn nie gotuję się (nie zauważyłem aby tak się działao) i mogę dalej jechać? czy następuje błąd pomiaru spowodowany umieszczeniem czujnika zbyt blisko silnika? poza tym jak rozróżnic 1 i 2 prędkość wentylatora - mój po prostu włancza się i nie widzę kiedy miałby kręcić się szybciej.

Poza tym nie traktuje taksówkarzy jako motoryzacyjne autorytety ale 2 powiedziało mi że w paskach to normalne że w np korkach pokazują 110! nie gotując się. W sklepie koles powiedział natomiast że często sprzedaje czujniki temp bo szwankują (może chce zarobić??)

pozdrawiam

marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin

mam tak samo i śmigam...ale też się tym stresowałem :D

 

zresztą wiele odpowiedzi jest w temacie który założyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adek

Mam to samo w B3, 2Ei też się przestałem przejmować..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jozek75

witam ja w swoim pasku też tak mam jak stoje w koreczku to czaserm się włączy drugi stopień wentylatora jest to wyczuwalne jak słuchasz muzyki niezbyt głośno to słychać wentylatot na drugim stopniu na pierwszym jest dużo ciszej,a co do czujników to powiem tak kupiłem w sklepie sonie czujnik czteropinowy kolor żółty produkcji włoskiej niech szlak go trafi zaczoł pokazywać mi normalną temperature 110 st a jak stałem w korku tp kontrolka przegrzania silnika mrygała pokazywał za dużo o 20 stopnikomputer szalał więc go oddałem do reklamacji i kupiłem za 10 zł używany orginał i śmiga jak złoto :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gripi

witam. mam ostatnio problem z zimnym silnikiem i między innymi wymieniałem czyjniki temperatury i co ciekawe na tym samym kawałku drogi stary czuj. pokazywał mi 85 stopni a nowy pokazuje 95 stopni.płyn taki sam prędkośc ta sama. jak wentylatory sprawne to nie ma sie czym przejmować . zastanawiam się tylko ile mi latem pokaże...210 pewnie i wtedy go na stary wymienię. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności