Skocz do zawartości
jackdob

szarpnięcie przy 1900 obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

w ubiegłym roku pojawił mi się sporadycznie taki problem......

raz na jakiś czas podczas przyspieszania, w chwili gdy silniczek osiągał 1900 obrotów, pojawiało się szarpnięcie.....oczywiście przy zmianie biegów, niezależnie od biegu....

 

problem ten pojawiał się i znikał raz na jakiś czas.......

 

 

dziś znów się pojawił po kilku ładnych miesiącach....

 

ale też nie za każdym razem......czyli nie ma tak cały czas.......

 

zrobiłem dziś trasę Łódź-Włocławek-Łódź i pojawiło sie to 3 razy po drodze.....

 

 

rozrząd jest po wymianie w styczniu.....i na starym w ubiegłym roku też takie coś się pojawiało...

 

wtedy też ktoś mi powiedział że może być to EGR.....i trzeba go po trasie przegonić.......

 

co o tym myslicie???

 

raz jest.....potem nie ma...i za jakiś czas znowu to samo......

 

dzięki za sugestie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam....

w ubiegłym roku pojawił mi się sporadycznie taki problem......

raz na jakiś czas podczas przyspieszania, w chwili gdy silniczek osiągał 1900 obrotów, pojawiało się szarpnięcie.....oczywiście przy zmianie biegów, niezależnie od biegu....

 

problem ten pojawiał się i znikał raz na jakiś czas.......

 

 

dziś znów się pojawił po kilku ładnych miesiącach....

 

ale też nie za każdym razem......czyli nie ma tak cały czas.......

 

zrobiłem dziś trasę Łódź-Włocławek-Łódź i pojawiło sie to 3 razy po drodze.....

 

 

rozrząd jest po wymianie w styczniu.....i na starym w ubiegłym roku też takie coś się pojawiało...

 

wtedy też ktoś mi powiedział że może być to EGR.....i trzeba go po trasie przegonić.......

 

co o tym myslicie???

 

raz jest.....potem nie ma...i za jakiś czas znowu to samo......

 

dzięki za sugestie....

 

 

turbina... psiknij pod gruszke wd40 bo to to albo zapieczone kierowniczki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO to nie turbinka i kierowniczki......

bo w ubiegłym roku, po wymianie turbinki też się takie coś sporadycznie zdarzało....

 

myślałem że to przepływka........

ale też się okazało, że nie......

 

a więc dlaczego takie znikające dziwne rzeczy??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności