Gość stan411 Zgłoś #1 Napisano 13 Maja 2008 Witam wszystkich. Przegladnolem liste tematow i nic sie nie dowiedzialem. Ubywa mi płyn chlodzaczy i najprawdopodobniej jest maly wyciek z nagrzewnicy a sądze to po tym ze od czasu do czasu podczas pracy nadmuchu pojawja sie cos w rodzaju pary i czuć wewnatrz zapach plynu.Doradzono mi by kupić jakiś plyn do uszczelniania chłodnic i go wlac ale czy nie zypsuje tym chłodnicy? A poza tym mom pytanie czy aby wymienic nagrzewnice trzeba zdejmowac cała deske rozdzielcza no i co więcej czy czeba cos ruszać przy klimatyzacji ( posiadam climatronic ). Może ktoś przerabiał taki temat i udzieli porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2008 Muszę Cię zmartwić trzeba będzie nie tyle demontować deskę , lecz z prawej strony odkręcić śruby mocujące deskę i odciągnąć do góry i do siebie ; z lewej strony wystarczy zluzować śruby mocujące deskę.Będzie sporo pracy. Lepiej nie stosuj środków do uszczelniania układu chłodzenia.Powodzenia;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek-lex Zgłoś #3 Napisano 13 Maja 2008 a czemu nie miałby spróbować z jakimś środkiem do chłodnic? miałem ostatnio problem z chłodnicą, po długiej aczkolwiek wolnej jeździe w gorący dzień stwerdziłem, że cieknie mi z chłodnicy, powiem szczerze że wystraszyłem się nie na żarty bo nie uśmiechało mi się wydawać kase na chłodnice, poszedłem więc do sklepu i zajomy zaproponował mi jakiś środek z K2. sam myślałem że to jakieś g... ale wolałem wlać płyn za 12 zł niż wydać z 200 na chłodnice. jak narazie, odpukać uszczelniło i nic się niedzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 13 Maja 2008 a czemu nie miałby spróbować z jakimś środkiem do chłodnic? miałem ostatnio problem z chłodnicą, po długiej aczkolwiek wolnej jeździe w gorący dzień stwerdziłem, że cieknie mi z chłodnicy, powiem szczerze że wystraszyłem się nie na żarty bo nie uśmiechało mi się wydawać kase na chłodnice, poszedłem więc do sklepu i zajomy zaproponował mi jakiś środek z K2. sam myślałem że to jakieś g... ale wolałem wlać płyn za 12 zł niż wydać z 200 na chłodnice. jak narazie, odpukać uszczelniło i nic się niedzieje. Kiedyś jak miałem B3 zastosowałem środek do uszczelniania chłodnic ( ciekła nagrzewnica) w efekcie wymieniłem nagrzewnicę oraz po jakimś czasie termostat. Wiążę to (termostat) z zastosowaniem środka do uszczelniania ukł. chłodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek-lex Zgłoś #5 Napisano 13 Maja 2008 no niewiem...ja musze poczekać żeby stwierdzić że ten płyn ma skutki uboczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Garrett Zgłoś #6 Napisano 13 Maja 2008 Takie specyfiki wlewane do ukladu chlodzenia osadzaja sie w kazdym miejscu gdzie przeplyw plynu jest wolniejszy (nie tylko miejsce z ktorego cieknie plyn), czyli wszystkie zagiecia wezy, zakamarki, narozniki w ukladzie chlodzenia. Przez co schladzanie silnika staje sie mniej wydajniejsze. Jezeli uwazasz ze to za duzo pracy, to oddaj do mechanika - on to zrobi, ty zaplacisz - tylko nie rob sobie syfu w ukladzie chlodzenia, bedziesz zalowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2008 Witam wszystkich. Przegladnolem liste tematow i nic sie nie dowiedzialem. Słabiutko szukałeś. Stawiasz browara http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12854&highlight=nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan411 Zgłoś #8 Napisano 14 Maja 2008 Dzięki za porady pewno zlece wymianę to chyba bedzie najpewniejsze rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro2225 Zgłoś #9 Napisano 15 Maja 2008 Miałem podobny przypadek w poprzednim aucie , ale u mnie wywalało naprawdę dużo płynu do wnetrza . Ponieważ byłem w trasie , musialem sie ratować właśnie takim specyfikiem do uszczelniania ukladów chlodzenia . Są dwa rodzaje: w proszku i w płynie . Koszt kilkanaście złotych .Jeżeli zastosujesz ŚCIŚLE wg instrukcji , przejeździsz jeszcze kilkadziesiąt tys km z tą nagrzewnicą . Unikniesz kosztów i wielu godzin pracy. Ja tak przejeździłem ok100tys km i sprzedałem auto . Nigdy nie miałem kłopotów z temp.silnika , ani z ogrzewaniem ,ani zimą ani latem . Auto :GOLF III TD. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan411 Zgłoś #10 Napisano 15 Maja 2008 U mnie duzo nie ubywa ale od czasu do czasu pojawia sie cos w rodzaju pary z wszystkich nawiewow . Czyli moze trzeba się jeszcze zastanowić co zrobic może faktycznie cos dodac ponieważ to dosc kosztowna naprawa. Zasięgałem informacji to samo robocizna u fachowca ok 500 zl łacznie z odsyseniem gazu z klimy i przechowaniem go plus jeszcze nagrzewnica . Doradził mi by nie wsypywac proszku a wlac płyn do uszczelniania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach