Skocz do zawartości
matviey

Jakie uszczelki potrzebne do EGR

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,czy ktoś mi sprawdzi jakie i ile uszczelek do zaworu egr idzie w silniku AJM ? czy pod kolektor ssący osobna idzie czy w kąplecie będzie?

Edytowane przez piter132

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ,czy ktoś mi sprawdzi jakie i ile uszczelek do zaworu egr idzie w silniku AJM ? czy pod kolektor ssący osobna idzie czy w kąplecie będzie?

 

Uszczelnienie zaworu EGR w silniku AJM:

1. N 905 216 01 lub N 905 216 04 - oring (55.00 x 3.00)

2. 069 131 547 D - uszczelka (32 mm)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego, czy z wymianą tego są jakieś problemy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki kolego, czy z wymianą tego są jakieś problemy ?

 

Do odkręcenia masz 5 śrub, nie jest to zbyt utrudnione więc problemów raczej nie powinno być. Poczytaj TEN wątek, tutaj co prawda zdjęcia z ATJ, ale w AJM jest to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aro1

Koledzy, a do silnika AWT mógłby ktoś podać numerki tych uszczelek od egr? Cieknie mi olej właśnie przez te uszczelki i muszę wymienić je koniecznie. Z góry Wam bardzo dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może odgrzeje trochę kotlet ale miałem na warsztacie egr i rozebrane go dosztetnie(tzn nie ruszam klapki gaszacej) pytanie mam odnośnie uszczelnienia które znajduje się przy osce podnoszącej grzebek egr. Gdzie dostać takie uszczelnienie. To co udało mi się z czytać to.

Producent: NOK

Typ: VC

Rozmiar: 6x12x3 ;1.18

Przeszukałem części netu i nic. Wujo Google niestety nie pomógł.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nr vin w aso i masz ori za grosze najlepsza jakość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie bo egr jest częścią nie wymienialną:(

Dostałem bez większego problemu uszczelnienie ale grubsze o 1mm. Będę musiał podfrezować otwór żeby go pogłębić. Uszczelnienie dostałem o wymiarach VC 6x12x4 (w firmie Uszczelka w Łodzi ). Porównywałem otwór na starym i nowym uszczelnieniu i jest duża różnica. Postaram się zrobić fotostory aby się zostało dla potomnych.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności