Skocz do zawartości
Gość snajp85

AFN szarpie przy przyspieszaniu w zakresie 1500-2100 obr/min

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem to samo, u mnie okazało się, że złącze od wtrysku sterujacego się zasyfiło wyczyszczone i gitara. 1,9 AFN bład pokazywało jako awaria wtrysku sterujacego.

 

Pany mam problem przed chwilą mój panzerwagen zgasł mi na środku drogi. 1.9 AFN

rozrząd cały

paliwo dolatuje do wtrysków

napiecie na popmie jest

załapuje z plaka

kluczykiem kręcę bez efektu

po dłuższym piłowaniu zapłonu zapala się i miga kontrolka oleju.

ktos ma jakiś pomysł bo na forum nie znalazłem nic podobnego?

 

Dlaczego nie moge założyć tematu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam następujący problem z moim passatem 1.9tdi wyglada on tak ze przy 1700-1900 szarpie przy przyspieszaniu wystepuje to na 3,4,5 biegu na pierwszym oraz 2 wszystko jest ok, nie mam pojecia o co chodzi, wyczyscilem EGR wszystkie wężyki od podciśnienia wymienione, odłączam przewód podciśnienia od EGR zaślepiam go i dalej dzieje się to samo więc to nie EGR, robiłem tak samo z przepływomierzem i dalej dzieje się to samo, byłem u mechanika powiedział mi ze możliwe ze są to wtryski, któryś przelewa i dzieją się takie rzeczy, sprawdzaliśmy na komputerze ale on twierdzi ze on jedynie pokazuje średnie spalanie. Auto odpala normalnie na zimnym oraz na ciepłym nigdy nie miałem z tym problemu. Szukam odpowiedzi na forum bo możliwe ze ktoś z was miał podobną sytuacje i pomoże mi dojść do przyczyny awarii w moim pasku. Pozdrawiam !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2018 o 14:11, kryzanuw napisał:

Witam, mam następujący problem z moim passatem 1.9tdi wyglada on tak ze przy 1700-1900 szarpie przy przyspieszaniu wystepuje to na 3,4,5 biegu na pierwszym oraz 2 wszystko jest ok, nie mam pojecia o co chodzi, wyczyscilem EGR wszystkie wężyki od podciśnienia wymienione, odłączam przewód podciśnienia od EGR zaślepiam go i dalej dzieje się to samo więc to nie EGR, robiłem tak samo z przepływomierzem i dalej dzieje się to samo, byłem u mechanika powiedział mi ze możliwe ze są to wtryski, któryś przelewa i dzieją się takie rzeczy, sprawdzaliśmy na komputerze ale on twierdzi ze on jedynie pokazuje średnie spalanie. Auto odpala normalnie na zimnym oraz na ciepłym nigdy nie miałem z tym problemu. Szukam odpowiedzi na forum bo możliwe ze ktoś z was miał podobną sytuacje i pomoże mi dojść do przyczyny awarii w moim pasku. Pozdrawiam !!!

Do sprawdzenia dawka i kąt wtrysku ale objawy wskazują na brudny nastawnik. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności