ShOcK Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2008 Witam , po podłączeniu samochodu pod komputer wyskakuje mi taki błąd "Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 - BŁĄD SPORADYCZNY" Może ktoś mi powie co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2008 Na trzecim wtryskiwaczu,tam jest czujnik wzniosu iglicy,3 cyl z prawej strony(ostatni) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShOcK Zgłoś #3 Napisano 28 Lutego 2008 Na trzecim wtryskiwaczu,tam jest czujnik wzniosu iglicy,3 cyl z prawej strony(ostatni) Jak stoisz z przodu samochodu to z prawej strony pierwszy od szyby tak? Powiem szczerze patrzyłem na ten wtrysk i nic tam nie widziałem ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #4 Napisano 1 Marca 2008 Powinien być ten czujnik, przynajmniej Autodata tak podaje. Czujnik na wtryskiwaczu jest po to żeby sterownik widział kiedy rzeczywicie nastąpił wtrysk. Tą informacje przetwarza i ewentualnie koryguje do przodu lub do tyłu, po odłączeniu nie nasz od razu widocznego efektu bo zaraz sobie podstawia wartości z mapy, ale na dłuższą metę się nie da i zaczyna źle pracować. W wartościach mierzonych popatrz na kąt wymagany i rzeczywistywy. Sprawdź ;elementy wykonawcze- N108 ?prace "przestawiacza" w 04-Basic Set... ?Rezystancje wtryskiwacza G80 ( o ile go znajdziesz? )przewód między pompą a ECU? Jeżeli nie masz blisko tych wartości to może być coś z czujnikiem, ale chwilowe spadki ciśnienia w pompie też nieraz generowały taki błąd, a nawet zapchane filtry paliwa i powietrza, chociaż zwykle występował jeszcze jedan błąd 17656 + ten z G80. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #5 Napisano 1 Marca 2008 czujnik jest nie na ale w wtryskiwaczu.jak sie przyjrzysz to w jednym miejscu od srodka pokrywy zaworow jest czarny kabelek.to wlasnie on.jakies 30 cm dalej w strone grodzi ma on zlaczke razem obok innej zlaczki.odepnij i sprawdz opornosc czujnika w wtryskiwaczu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszr Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2008 Chyba kończy się wtrysk sterujący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ShOcK Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2008 Powinien być ten czujnik, przynajmniej Autodata tak podaje. Czujnik na wtryskiwaczu jest po to żeby sterownik widział kiedy rzeczywicie nastąpił wtrysk. Tą informacje przetwarza i ewentualnie koryguje do przodu lub do tyłu, po odłączeniu nie nasz od razu widocznego efektu bo zaraz sobie podstawia wartości z mapy, ale na dłuższą metę się nie da i zaczyna źle pracować.W wartościach mierzonych popatrz na kąt wymagany i rzeczywistywy. Sprawdź ;elementy wykonawcze- N108 ?prace "przestawiacza" w 04-Basic Set... ?Rezystancje wtryskiwacza G80 ( o ile go znajdziesz? )przewód między pompą a ECU? Jeżeli nie masz blisko tych wartości to może być coś z czujnikiem, ale chwilowe spadki ciśnienia w pompie też nieraz generowały taki błąd, a nawet zapchane filtry paliwa i powietrza, chociaż zwykle występował jeszcze jedan błąd 17656 + ten z G80. Po odłączeniu przewodu o od wtryskiwacza nic się nie dzieję , silnik chodzi tak samo , moc nie spada silnik nie dymi pracuje równiutko , nie zapala się kontrolka od świec żarowych jest tak jakby było wszystko w normie tylko jest ten błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #8 Napisano 6 Marca 2008 napewno sie dzeje.sprawdz kat wyprzedzenia wtrysku.on bedzie inny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach