Skocz do zawartości
Gość dzanus

2.5 V6

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dzanus

Witam.

Mam silniczek 2.5 v6 AKN i z nim problem jechal i przestal jezdzic aktualnie nie odpala :(.

Bledy jakie wykryte zostaly po podlaczeniu aparatury lauch :

542 czujnik wzniesienia iglicy-G80 - Otwarty zwarty do plusa

1441 czujnik braku paliwa-G210 - Otwarty zwarty do plusa

1268 Sterowanie dozowaniem-N146 - uszkodzony.

Przegooglowalem internet przeszukalem rozne fora zbieram wszelkie info na temat tej pompy VP44 zamowilem o niej ksiazke... Co wiem albo wydaje mi sie ze wiem i co zrobilem w temacie. Acha na poczatku byly tylko 2 pierwsze bledy nie bylo tego ostatniego dopiero gdy auto nie chcialo odpalic po dlugim kreceniu sie pojawil. Zanim pojawil sie ten ostatni probowalem wykluczyc zapowietrzenie. Odpowietrzylem zgodnie z opisem - forum audi pominolem filtr (choc raczej nie jest zapchany) nadal nie odpala. Odpowietrzanie wtryskow przez odkrecenie i krecenie rozrusznikiem nie pomoglo. Teraz blad numer 1441 czujnik znalazlem opis dzis go pomierze. Czy dobrze rozumuje ze ten czujnik zapobiega zapwietrzeniu pompy tzn odcina calkowicie impuls na pompe VP44 i nie pozwalo odpalic auta? Znalazlem info ze ten czujnik nie wymienia sie sam?? nie znalazlem za to info zczym sie go wymienia. W ASO tylko wspowiedzialem o VP44 oczywiscie odrazu do wymiany za 6KPLN dla nich to czesc zamienna nikt w to nie wnika. Dalej czujnik wzniesienia iglicy sluzy do ustawienia odpowiedniej dawki paliwa czyli samochod mimo bledu powinien odpalic ale bedzie kulec? Dzis podepne pozyczony interfejs vag z viakenu i postaram sie odczytac bledy. Czytalem tez o zamoczeniach komputera ew braku poprawnosci styku lub przetartych przewodach postaram sie to dzis wykluczyc bo nie usmiecha mi sie ciagniecie na lawecie sprzetu do warsztatu wole wczesniej wszystko wykluczyc. Mam pytanie do wyjadaczy tematu V6 VP44 czy dobrze rozumuje i ew co moge jeszcze sprawdzic sam zrobic? Co myslicie o naprawie samej elktroniki odpuscic sobie? Taka opinia panuje wsrod pompiarzy. Wymieniajacy sama koncowke mocy mowia ze to elektronika jak kazda inna.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dzanus

Dla mnie brzmi to coraz bardziej syfiasto. Im wiecej wiem na temat tego systemu paliwowego to jestem coraz bardzier przerazony. Nieswiadomosc jest piekna :) Dzis sprawdzilem opornosc g210 jest OK. Pozyczylem 2 interfejsy Viakena zaden nie odpalil w sumie 3 rozne komputery o co chodzi lezaly nieuzywane chyba z rok czasu ale zeby sie popsuly? Testowalem chyba z milion ustawien portow w systemie i w vagcomie niestety bez rezultatu brak komunikacji z interfejsem. Nikt tego nie chce robic i nawet tego dotykac przynajmniej w moim miescie wojewodzkim!!! Chyba pozostanie mi wycieczka 50km na lawecie ale wczesniej zdjagnozuje jeszcze jednym interfejsem zeby miec 100% pewnosc. Dzieki i za te tematy wnosza sporo nowej wiedzy dla mnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności