4Ri3L Zgłoś #13521 Napisano 8 Czerwca 2011 Ja też bym jakieś rameczki wciągnął. Nawet ze 4 kpl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #13522 Napisano 8 Czerwca 2011 to JA tez ze 4 ramki, jedne na swój a ,a niech w zapasie zostaną , przydadzą się ,a za ile masz te ramki,,,:dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nokian77 Zgłoś #13523 Napisano 8 Czerwca 2011 ja też na 4 szt. jestem chetny - 2 szt. na paska i 2 szt. na kaszla Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #13524 Napisano 8 Czerwca 2011 Dla mnie też 2 kpl. niech leżą na zapas. I jak masz mała wlepę/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #13525 Napisano 8 Czerwca 2011 Ramki się robią będą za 14 dni, starczy dla wszystkich zamówiłem 100 sztuk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #13526 Napisano 8 Czerwca 2011 Ramki się robią będą za 14 dni, starczy dla wszystkich zamówiłem 100 sztuk. No i gitarra W końcu nie będę się musiał wstydzić ramek A teraz mam pytanko... czy nieszczelny przewód ssący (ta gruba rurka prowadząca od filtru powietrza do turbiny) może być powodem tego, że auto przy ruszaniu ma strasznego muła? Praktycznie do ok. 2tys obrotów się toczy, a powyżej wgniata w fotel... Gaz jest cały czas w tej samej pozycji... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #13527 Napisano 8 Czerwca 2011 czy nieszczelny przewód ssący (ta gruba rurka prowadząca od filtru powietrza do turbiny) może być powodem tego, że auto przy ruszaniu ma strasznego muła?Jak najbardziej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #13528 Napisano 8 Czerwca 2011 czy nieszczelny przewód ssący (ta gruba rurka prowadząca od filtru powietrza do turbiny) może być powodem tego, że auto przy ruszaniu ma strasznego muła? Praktycznie do ok. 2tys obrotów się toczy, a powyżej wgniata w fotel... Gaz jest cały czas w tej samej pozycji... Ta nieszczelność może mieć wpływ na moc, aczkolwiek odczuwałbyś ją chyba w całym zakresie obrotów... mój typ - włączona klimatyzacja Spróbuj przejechać się z wyłączoną klimą i sprawdź czy będzie to samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #13529 Napisano 8 Czerwca 2011 Ta nieszczelność może mieć wpływ na moc, aczkolwiek odczuwałbyś ją chyba w całym zakresie obrotów... mój typ - włączona klimatyzacja Spróbuj przejechać się z wyłączoną klimą i sprawdź czy będzie to samo. Hmm... przy wyłączonej chyba też tak się działo, musiałbym sprawdzić... Przewód który opisałem i tak wymieniam także zobaczę jak będzie. A może jeszcze jakieś typy? Zapchana odma? EGR? Katalizator? Kurde powiem szczerze, byłem pewien, że to ten przewód, ale Daniel powiedział mi dzisiaj, że to nie przez niego... i mam zagwostkę, bo co człowiek to inna opinia, a problem staje się coraz bardziej uciążliwy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #13530 Napisano 8 Czerwca 2011 mój typ - włączona klimatyzacjaSpróbuj przejechać się z wyłączoną klimą i sprawdź czy będzie to samo. Nie będę się kłócił ale klima obciąża cały czas autko. Nieszczelność rury może zmieniać się w szczelność podczas zasysania powietrza do turba i stąd te wgniatanie w fotel podczas osiągnięcia odpowiednich obrotów. Mogę się mylić ale taką mam teorię. Jeśli Michał pisze o takiej nieszczelności to bym proponował starać się uszczelnić przewód i sprawdzić czy coś się poprawi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #13531 Napisano 8 Czerwca 2011 Nieszczelność rury może zmieniać się w szczelność podczas zasysania powietrza do turba i stąd te wgniatanie w fotel podczas osiągnięcia odpowiednich obrotów. Mogę się mylić ale taką mam teorię. Dokładnie taką teorię usłyszałem od kolegi, dlatego byłem pewien, że wina leży po stronie przewodu. Jeśli Michał pisze o takiej nieszczelności to bym proponował starać się uszczelnić przewód i sprawdzić czy coś się poprawi. Dzisiaj już zamówiłem przewód w ASO, bo i tak trzeba to zrobić, ale chciałem spytać o opinię w razie gdyby wymiana nie pomogła... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #13532 Napisano 8 Czerwca 2011 przy wyłączonej chyba też tak się działo, musiałbym sprawdzić... U mnie jest zdecydowana różnica między wł/wył klimą ale to poniekąd zrozumiałe - sprężarka stawia bardzo duży opór a silnik przy obrotach <2000/min nie dysponuje aż tak dużą mocą żeby nie dało się tego odczuć, no ale sprawdź sam - nie będę Cię na siłę przekonywał ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:54 ---------- klima obciąża cały czas autko. zgadza się ale silnik przy obrotach <2000/min nie dysponuje aż tak dużą mocą żeby nie dało się tego odczuć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #13533 Napisano 8 Czerwca 2011 U mnie jest zdecydowana różnica między wł/wył klimą ale to poniekąd zrozumiałe - sprężarka stawia bardzo duży opór a silnik przy obrotach <2000/min nie dysponuje aż tak dużą mocą żeby nie dało się tego odczuć, no ale sprawdź sam - nie będę Cię na siłę przekonywał Sprawdzę jak tylko będę miał taką możliwość - najlepiej to widać przy chęci szybkiej ucieczki np. ze skrzyżowania... niestety czasami staje się to dosyć niebezpieczne - ja chcę ruszyć, a on się zastanawia co by tu zrobić, no masakra jakaś. Ale coś mi się wydaje, że jakiś czas bez klimy jeździłem i też tak było, ręki nie dam, po prostu jeszcze raz sprawdzę Edit: jak wymiana przewodu nie pomoże to myślicie, że logi dynamiczne pokażą co go boli? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #13534 Napisano 8 Czerwca 2011 To co napisałem to tylko moja teoria, czytałem też dzisiaj jakiś temat dotyczący dokładnie tego samego objawu. Jak znajdę to wkleję linka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #13535 Napisano 8 Czerwca 2011 To co napisałem to tylko moja teoria, czytałem też dzisiaj jakiś temat dotyczący dokładnie tego samego objawu. Jak znajdę to wkleję linka. Byłbym wdzięczny Ja właściwie to nawet nie wiem czego szukać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #13536 Napisano 8 Czerwca 2011 Znalazłem KLIK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #13537 Napisano 8 Czerwca 2011 Macie może jakis pomysł na to zeby wykręcić świece zarową u mnie robi z pół obrotu i dalej niechce iść, a niechce kręcić żeby ja urwać, w sumie mój mechanik mówił, ze jest jeszcze dobra ale kiedys jej żywot napewno nadejdzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #13538 Napisano 8 Czerwca 2011 Znalazłem KLIK Poczytane... ktoś tam pisał o EGR, tą opcję też brałem pod uwagę. Ale dziwią mnie opinie, że "TDI tak ma", bo wcześniej bez problemu szedł na niskich obrotach, a co najważniejsze żwawo ruszał. Dobra, pozostaje wymienić przewód i sprawdzić jak będzie - jeśli problem nie ustąpi to chyba zrobię logi dynamiczne, a w następnej kolejności egr i kat out... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #13539 Napisano 8 Czerwca 2011 pozostaje wymienić przewód i sprawdzić jak będzie - jeśli problem nie ustąpi to chyba zrobię logi dynamiczne, a w następnej kolejności egr i kat out... Nie neguję tego, że wypadałoby/trzeba zrobić te rzeczy, bo to ważne sprawy są (zwłaszcza nieszczelność między filtrem a turbiną) ale najpierw wyłącz klimę wiem, wiem - uparłem się na nią, ale tak jest w każdym samochodzie - w jednym bardziej odczuwalne w innym mniej ale jest w każdym - daję sobie za to rękę obciąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalrx Zgłoś #13540 Napisano 8 Czerwca 2011 Nie neguję tego, że wypadałoby/trzeba zrobić te rzeczy, bo to ważne sprawy są (zwłaszcza nieszczelność między filtrem a turbiną) ale najpierw wyłącz klimę wiem, wiem - uparłem się na nią, ale tak jest w każdym samochodzie - w jednym bardziej odczuwalne w innym mniej ale jest w każdym - daję sobie za to rękę obciąć Hehe, oczywiście też spróbuję co nie zmienia faktu, że wcześniej nie było to aż tak odczuwalne Stawiałbym więc na coś innego, no ale zobaczymy zobaczymy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach