Skocz do zawartości
Łysy

Nasze pogawędki na każdy temat

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też bym jakieś rameczki wciągnął. Nawet ze 4 kpl ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to JA tez ze 4 ramki, jedne na swój a ,a niech w zapasie zostaną , przydadzą się ,a za ile masz te ramki,,,:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też na 4 szt. jestem chetny - 2 szt. na paska i 2 szt. na kaszla :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też 2 kpl. niech leżą na zapas. I jak masz mała wlepę/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramki się robią będą za 14 dni, starczy dla wszystkich zamówiłem 100 sztuk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ramki się robią będą za 14 dni, starczy dla wszystkich zamówiłem 100 sztuk.

No i gitarra :P W końcu nie będę się musiał wstydzić ramek :lol

 

 

A teraz mam pytanko... czy nieszczelny przewód ssący (ta gruba rurka prowadząca od filtru powietrza do turbiny) może być powodem tego, że auto przy ruszaniu ma strasznego muła? Praktycznie do ok. 2tys obrotów się toczy, a powyżej wgniata w fotel... Gaz jest cały czas w tej samej pozycji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy nieszczelny przewód ssący (ta gruba rurka prowadząca od filtru powietrza do turbiny) może być powodem tego, że auto przy ruszaniu ma strasznego muła?
Jak najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy nieszczelny przewód ssący (ta gruba rurka prowadząca od filtru powietrza do turbiny) może być powodem tego, że auto przy ruszaniu ma strasznego muła? Praktycznie do ok. 2tys obrotów się toczy, a powyżej wgniata w fotel... Gaz jest cały czas w tej samej pozycji...

 

Ta nieszczelność może mieć wpływ na moc, aczkolwiek odczuwałbyś ją chyba w całym zakresie obrotów... mój typ - włączona klimatyzacja :P

Spróbuj przejechać się z wyłączoną klimą i sprawdź czy będzie to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ta nieszczelność może mieć wpływ na moc, aczkolwiek odczuwałbyś ją chyba w całym zakresie obrotów... mój typ - włączona klimatyzacja :P

Spróbuj przejechać się z wyłączoną klimą i sprawdź czy będzie to samo.

 

Hmm... przy wyłączonej chyba też tak się działo, musiałbym sprawdzić... Przewód który opisałem i tak wymieniam także zobaczę jak będzie. A może jeszcze jakieś typy? Zapchana odma? EGR? Katalizator?

 

Kurde powiem szczerze, byłem pewien, że to ten przewód, ale Daniel powiedział mi dzisiaj, że to nie przez niego... i mam zagwostkę, bo co człowiek to inna opinia, a problem staje się coraz bardziej uciążliwy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój typ - włączona klimatyzacja

Spróbuj przejechać się z wyłączoną klimą i sprawdź czy będzie to samo.

Nie będę się kłócił ale klima obciąża cały czas autko. Nieszczelność rury może zmieniać się w szczelność podczas zasysania powietrza do turba i stąd te wgniatanie w fotel podczas osiągnięcia odpowiednich obrotów. Mogę się mylić ale taką mam teorię. ;) Jeśli Michał pisze o takiej nieszczelności to bym proponował starać się uszczelnić przewód i sprawdzić czy coś się poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nieszczelność rury może zmieniać się w szczelność podczas zasysania powietrza do turba i stąd te wgniatanie w fotel podczas osiągnięcia odpowiednich obrotów. Mogę się mylić ale taką mam teorię.

Dokładnie taką teorię usłyszałem od kolegi, dlatego byłem pewien, że wina leży po stronie przewodu.

 

Jeśli Michał pisze o takiej nieszczelności to bym proponował starać się uszczelnić przewód i sprawdzić czy coś się poprawi.

Dzisiaj już zamówiłem przewód w ASO, bo i tak trzeba to zrobić, ale chciałem spytać o opinię w razie gdyby wymiana nie pomogła...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy wyłączonej chyba też tak się działo, musiałbym sprawdzić...

 

U mnie jest zdecydowana różnica między wł/wył klimą ale to poniekąd zrozumiałe - sprężarka stawia bardzo duży opór a silnik przy obrotach <2000/min nie dysponuje aż tak dużą mocą żeby nie dało się tego odczuć, no ale sprawdź sam - nie będę Cię na siłę przekonywał :)

 

---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:54 ----------

 

klima obciąża cały czas autko.

 

zgadza się ale

silnik przy obrotach <2000/min nie dysponuje aż tak dużą mocą żeby nie dało się tego odczuć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest zdecydowana różnica między wł/wył klimą ale to poniekąd zrozumiałe - sprężarka stawia bardzo duży opór a silnik przy obrotach <2000/min nie dysponuje aż tak dużą mocą żeby nie dało się tego odczuć, no ale sprawdź sam - nie będę Cię na siłę przekonywał

Sprawdzę jak tylko będę miał taką możliwość - najlepiej to widać przy chęci szybkiej ucieczki np. ze skrzyżowania... niestety czasami staje się to dosyć niebezpieczne - ja chcę ruszyć, a on się zastanawia co by tu zrobić, no masakra jakaś.

 

Ale coś mi się wydaje, że jakiś czas bez klimy jeździłem i też tak było, ręki nie dam, po prostu jeszcze raz sprawdzę :P

 

Edit: jak wymiana przewodu nie pomoże to myślicie, że logi dynamiczne pokażą co go boli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co napisałem to tylko moja teoria, czytałem też dzisiaj jakiś temat dotyczący dokładnie tego samego objawu. Jak znajdę to wkleję linka. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co napisałem to tylko moja teoria, czytałem też dzisiaj jakiś temat dotyczący dokładnie tego samego objawu. Jak znajdę to wkleję linka.

Byłbym wdzięczny ;) Ja właściwie to nawet nie wiem czego szukać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem KLIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie może jakis pomysł na to zeby wykręcić świece zarową u mnie robi z pół obrotu i dalej niechce iść, a niechce kręcić żeby ja urwać, w sumie mój mechanik mówił, ze jest jeszcze dobra ale kiedys jej żywot napewno nadejdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalazłem KLIK

Poczytane... ktoś tam pisał o EGR, tą opcję też brałem pod uwagę. Ale dziwią mnie opinie, że "TDI tak ma", bo wcześniej bez problemu szedł na niskich obrotach, a co najważniejsze żwawo ruszał. Dobra, pozostaje wymienić przewód i sprawdzić jak będzie - jeśli problem nie ustąpi to chyba zrobię logi dynamiczne, a w następnej kolejności egr i kat out...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pozostaje wymienić przewód i sprawdzić jak będzie - jeśli problem nie ustąpi to chyba zrobię logi dynamiczne, a w następnej kolejności egr i kat out...

 

Nie neguję tego, że wypadałoby/trzeba zrobić te rzeczy, bo to ważne sprawy są (zwłaszcza nieszczelność między filtrem a turbiną) ale najpierw wyłącz klimę :P:D wiem, wiem - uparłem się na nią, ale tak jest w każdym samochodzie - w jednym bardziej odczuwalne w innym mniej ale jest w każdym - daję sobie za to rękę obciąć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie neguję tego, że wypadałoby/trzeba zrobić te rzeczy, bo to ważne sprawy są (zwłaszcza nieszczelność między filtrem a turbiną) ale najpierw wyłącz klimę wiem, wiem - uparłem się na nią, ale tak jest w każdym samochodzie - w jednym bardziej odczuwalne w innym mniej ale jest w każdym - daję sobie za to rękę obciąć

Hehe, oczywiście też spróbuję co nie zmienia faktu, że wcześniej nie było to aż tak odczuwalne :P Stawiałbym więc na coś innego, no ale zobaczymy zobaczymy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności