Maik78 Zgłoś #1 Napisano 6 Lutego 2008 Witam.Mam problem mój pasek jest na pompo wtryskiwaczach i kiedy postoi ok.8 godz. Musi przekręcić z 6-8 razy żeby zapalił ,świece są nowe i grzeją ,założony zestaw naprawczy oryginalny uszczelniaczy wtryskiwaczy, zawór zwrotny wymieniłem na nowy (na przewodzie zasilającym) .Jeżeli odpalę i zaraz zgaszę to mogę za 3-4 godz zapalić dosłownie za dotknięciem.Podobno może to być pompa ale nie mam pewności i proszę o informacje gdzie można ją regenerować i gdzie???????? Oznaczenie silnika AJM model 2000 r mam przejechane 157 t.km i przebieg oryginalny z książka serwisową ,to sprężanie powinno być ok . Pozdrawiam.:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 8 Lutego 2008 masz nieszczelność na pompie podciśnienia. Ja u siebie w AJM miałem nieszczelność na dekielku tej pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #3 Napisano 8 Lutego 2008 a gdy takie cos sie dzieje w AHU 90? Tez moze byc wina pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2008 Witam. Jeżeli miał bym nieszczelności na dekielku to by było widać wyciek na zewnątrz ???? czy nie tak .A u mnie nic takiego nie ma . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2008 jakbyś miał na dekielku to kropelki ropy byś widział w okolicy i na katalizatorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość PITOS Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2008 Czesc ja mam podobny problem tylko ze moj rozni sie tym ze krece silnik z 10 sek po czym odpali przejade na zimnym silkniku 1 km np na stajce paliw zatankuje go prubuje odpalic i znowu musze krecic ale juz troszke krucej okolo 7 sek dopiero jak sie silnik nagrzeje po jakichs 10km 15 km to odpala od doslownie pyknieci a wiec co to moze byc ?? czy ktos sie domysla ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #7 Napisano 12 Lutego 2008 Witam .PITOS - sprawdź świece żarowe czy grzeją i filtr paliwa może masz stary i powinno to pomóż .Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #8 Napisano 12 Lutego 2008 A jeszcze możesz miec walniety czujnik temperatury przy głowicy i oszukiwać może że jest ciepły a faktycznie jest zimny i nie dawać ssania i potrzeba mu więcej kręcenia i świece też są od tego czujnika uzależnione ile mają grzać. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #9 Napisano 24 Marca 2008 Witam .Powiem tak ja mam już usterkę usuniętą passek zapala jak powinien poradziłem sobie z tym sam bez pomocy żadnego mechanika ,a wina była po stronie głowicy -nieszczelność gniazd zaworowych .Sprężanie będę mierzył ale za jakiś czas jak sie wszystko troszkę popracuję i sie ułoży. Pozdrawiam.)))): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2016 Witam Chciałbym sie poradzic co moze byc przyczyna porannego odpalania. Samochod kreci i zalapuje ale trwa to ok 6sec , pozniej odpala juz normalnie. Filtr paliwa wymienony rok temu Przeowdy paliwa przezroczyste - brak powietrza Rozrzad wymieniony ok roku temu kat synchro ustawiony był na -1 wartosci na kanale 13 były : -042 , 0.02 , 042 , 0.00 Samochod nie mial mocy jak przed zmiana rozrzadu ustawilem kat na 0.00 wartosci z kanalu 13 : -0.47 , -0,49 , 0,52 , 0.42 samochod lepiej sie zbiera ale rpoblemu z odpalaniem nie poprawilo. Zauwazylem takze ze jak mam pełny bak paliwa to troche lepiej odpali, niz przy polowie baku. Wałki rozrzadu dobre , oringi na pompkach wymienione . Co moge jeszcze sprawdzic ? Dzieki z gory za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #11 Napisano 25 Kwietnia 2016 Ja mam podobny problem tylko u mnie trzeba o wiele dluzje kręcić. A na Twoim miejscu jeszcze bym sprawdził działanie pompki w baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #12 Napisano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam Chciałbym sie poradzic co moze byc przyczyna porannego odpalania. Samochod kreci i zalapuje ale trwa to ok 6sec , pozniej odpala juz normalnie. Filtr paliwa wymienony rok temu Przeowdy paliwa przezroczyste - brak powietrza Rozrzad wymieniony ok roku temu kat synchro ustawiony był na -1 wartosci na kanale 13 były : -042 , 0.02 , 042 , 0.00 Samochod nie mial mocy jak przed zmiana rozrzadu ustawilem kat na 0.00 wartosci z kanalu 13 : -0.47 , -0,49 , 0,52 , 0.42 samochod lepiej sie zbiera ale rpoblemu z odpalaniem nie poprawilo. Zauwazylem takze ze jak mam pełny bak paliwa to troche lepiej odpali, niz przy polowie baku. Wałki rozrzadu dobre , oringi na pompkach wymienione . Co moge jeszcze sprawdzic ? Dzieki z gory za pomoc Kolego sprawdź zawór zwrotny znajdujący się na wężyku paliwa między filtrem w pompą vacum. Na początek kup sobie taki za kilkanaście złotych aby nie wchodzić w koszty. Nr 14 na obrazku. U mnie paliwo się w prawdzie nie cofało, ale przepływ w stronę pompy był utrudniony. Po wymianie na zwykły zaworek za 15PLN problemy się skończyły. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez rycho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #13 Napisano 25 Kwietnia 2016 Witam Pompki w baku nie sprawdzalem. Jedynie zauwazylem ze jak jest pelny bak to jej nie slychac. Ja mam teraz mniej niz polowe to po przekreceniu stacyjki slychac z baku takie hrrrrrrrr jakby cos pompowalo - wystarczy sprawdzic cisnienie na wezu przy filtrze ? ile powinno wynosic ? Zaworek o ktorym pisze Rycho u mnie nie wystepuje , czytalem o nim, szukalem go i nic ( dlatego zalozylem przewody przezroczyste zeby zobaczyc czy nie ma po nocy pecherzykow powietrza - nie ma weze pelne paliwa. Opisze co sprawdzilem : czujniki temperatury - wskazania ok czujnik polozenia walu ok wtyczki przy pompkach poprawione oringi wymienione ok rok temu wałki rozrzadu nie wytarte kompresja na wszystkich cylindrach w granicach 29 bar plynu chlodzacego nie ubywa ani nie przybywa oleju dolewam ok 1l na 15 tys Bede wdzieczny za wszystkie porady . - - - - - aktualizacja - - - - - Aha , rozrusznik regenerowalem Problem nie wystepuje po kazdej nocy , nie ma zasady. Ale zauwazylem tez ze jak wystapi ten problem z szybkim odpaleniem to jak samochod pracuje na biegu jalowym ( przez pierwsze minuty ) to tak jakby rzuci silnikiem co pare chwil - jakby sie dlawil czy cos - ciezko to opisac , trwa to doslownie chwile - na obrotomierzu nawet wskazowka wiele nie drgnie ale za to czuc to bo rozniesie sie to po celej karoseri. To juz chyba wszystko z moich spostrzerzen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #14 Napisano 25 Kwietnia 2016 Powinieneś mieć w takim razie zaworek montowany u góry filtra paliwa. Nr 4 na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #15 Napisano 26 Kwietnia 2016 tak dokladnie , nr 4 . moge kupic i wymienic , dam znac po za pare dni czy jest poprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #16 Napisano 26 Kwietnia 2016 Mam małe pytanie co do tego schematu z filtrem który ma przykrecaną nagrzewniczke do paliwa. Co jest oznaczone pod numerem 27? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #17 Napisano 26 Kwietnia 2016 Mam małe pytanie co do tego schematu z filtrem który ma przykrecaną nagrzewniczke do paliwa. Co jest oznaczone pod numerem 27? To czujnik temperatury paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #18 Napisano 26 Kwietnia 2016 Czyli jedyne gdzie są zaworki zwrotne od paliwa to za filtrem w strone pompy vacum i w samej pompie vacum tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #19 Napisano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam mam problem z samochodem kolegi rzucił palenie , pacjent to 1.9 tdi asz . Jedyny sposób w jaki go mogę uruchomić to psikając plakiem w kolektor ssący . Sprawdziłem już ciśnienie na cylindrach na wszystkich prawie równo po 20 , zregenerowałem głowicę i pompki , zmieniłem rozrusznik , nowe czujniki wału i wałka , podmieniałem pompę tandemową , nowe świece żarowe , nowy filtr paliwa . Gdy odpalę z plaka chodzi idealnie równo nie trzęsie silnikiem nie ma zaniku mocy i jak zgaszę i chcę zapalić nic z tego posadzę akumulator i nie zapali . Proszę o jakieś podpowiedzi może wspólnymi siłami naprawimy ten samochód . Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi . Jeżeli jestem w złym dziale proszę o przeniesienie . Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez fazii73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin12 Zgłoś #20 Napisano 26 Kwietnia 2016 witam Wymienilem filtr i zaworek - zobaczymy jutro rano jak odpali Zauwazylem ze stary zaworek przepuszcza ( jak w niego dmucham )w jedna strone, a nowy w obie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach