Skocz do zawartości
Gość strazak66

problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Rekomendowane odpowiedzi

Gość strazak66

Witam. Mam nastepujacy problem: wymianiałem uszczelkę pod głowicą głowice dałem do mechanika wymenił mi uszczelniacze i przeczyślił ja troche twierdził że reszta jest w porządku. Złożyłem dokładnie tak jak było wszystko(chyba tak) nie jestem pewny co do tych przewodów podciśnienia które idą jeden od filtra powietrza do kolektora dolotowego. Silnik kręci ale nie chce odpalić a poza tym wydaje mi się że tak jakby lżej kręcił niż przed naprawą , iskre jest , paliwo podaje pompka. Co radzicie co to może być , pasek rozrządu przed zdjęciem poznaczyłem na każdym kole znaki i teraz tak samo złożyłem. Czy jakby rozrząd był przestawiony o jeden ząbek to by waliły tłoki, ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty no mój kumpel mial podobną sytuacje i okazało się że zła uszczelka. Niby nowa, niby wg numerów a jednak inna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość strazak66

Raczej uszczelka dobra dokładnie taka sam jak poprzednia (przynajmniejk tak wyglądała). A czy jak jest dziurawy przewód od regulatora ciśnienia tego przy kolektorze dolotowym to może być problem z zapaleniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że tak i warto sprawdzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość strazak66

a gdzie ten przewód od regulatora ciśnienia powinien iść do filtra powietrza bo nie wiem czy dobrze podłączyłem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisac jaki masz silnik :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość strazak66

Może mi ktoś powie lub pokaże na rysunku jak powinny być połączone przewody elektryczne na świece który od aparatu do któej świecy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzych

A spytaj sie kolego tego mechanika czy zcisnął samoregulatory / usunął stary olej z nich bo jak nie to masz po prostu podparte zawory i nie masz kompresji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności