Wicked Zgłoś #1 Napisano 13 Stycznia 2008 Witam Jak oceniacie twardość zawieszenia w waszych B6? Ja oceniam jako twarde, a miało być komfortowo. Auto na oponach 215/55 r16. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #2 Napisano 13 Stycznia 2008 I to jest to szczegolnie sportline obnizony w stosunku do oryginału:D. Miekszy niz moja corolla ale lepszy niż sluzbowe Mondeo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicked Zgłoś #3 Napisano 13 Stycznia 2008 Ja mam comfrotline'a i jest dziwnie twardy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arteq Zgłoś #4 Napisano 13 Stycznia 2008 "Twardy" to pojęcie mocno względne. Po "francuzach" wszystkie będą super twarde, po "niemcach" już sprawa wygląda inaczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #5 Napisano 14 Stycznia 2008 W porownaniu do Bory jest troszke twardszy jak dla mnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicked Zgłoś #6 Napisano 14 Stycznia 2008 "Twardy" to pojęcie mocno względne. Po "francuzach" wszystkie będą super twarde, po "niemcach" już sprawa wygląda inaczej. Zgadza sie moje poprzednie i obecne auto to Renault Megane, ten nowy, i on jest zdecydowanie bardziej miekki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość beny2108 Zgłoś #7 Napisano 14 Stycznia 2008 Nie uważam, że jest twardy. Uważam natomiast, że o wiele pewniej się prowadzi i trzyma jezdni. Wcześniej jeździłem mondziakiem i na zakrętach, jak doginałem, odruchowo balansowałem ciałem, by nie wylecieć z zakrętu Ben Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ligand17 Zgłoś #8 Napisano 15 Stycznia 2008 Dla mnie B6 nie jest twardy, ale ja się przesiadłem z Volvo S40, które było twarde. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #9 Napisano 17 Stycznia 2008 Powiem że sportline z niższym o 15 mm zawieszeniem "sportowym" jest dobry a wręcz bardzo dobry na zakrętach w porównaniu do innych marek kombi, którymi jeździłem. Nie jest to gokart jaki miałem wcześniej ale jak na auto kombi to dla mnie jest gitara. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #10 Napisano 17 Stycznia 2008 Witam! z tego co pamietam z jazd próbnych 2.0 FSI comfortline , to faktycznie b6 ma dosyc sztywne, mało progresywne nastawy zawieszenia. porównanie bezposrednio z b5 (3b/ 3bg). czy to zaleta czy wada jest juz kwestią upodoban ( mnie sie to podoba bo i styl jazdy mam dosyc ostry i na komfort jazdy nigdy nie zwracałem specjalnej uwagi ) . Inna kwestia to charakter auta : jak na gabaryty i przeznaczenie pojazdu ,powinno byc troche bardziej kompromisowo ( czytaj progresywnie ). przecież własnei takie mozlwosci daje skomplikowany wielowahacz tylny ( takie własnei zawieszenia spotkac mozna np w bmw 5 e60 , tam faktycznie jest twardo tylko wtedy kiedy trzeba ,a na dziurach, jakby to ując, pozostaje wrażenie bardzo dobrego ,wręcz kanapowego tłumienia nierówności;-) ) . na pocieszenei pozostaje fakt, ze e60 to wyzsza półka cenowa, a wiekszośc aut w klasie passata ( z podobnie skomplikowanymi zawieszeniami ) ma twarde, nieprogresywne nastawy ( vide chociażby : honda accord , ford mondeo) .Pozdrawiam Łukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach