Skocz do zawartości
Wicked

[B6] Twardość zawieszenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jak oceniacie twardość zawieszenia w waszych B6? Ja oceniam jako twarde, a miało być komfortowo. Auto na oponach 215/55 r16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to jest to szczegolnie sportline obnizony w stosunku do oryginału:D. Miekszy niz moja corolla ale lepszy niż sluzbowe Mondeo.:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam comfrotline'a i jest dziwnie twardy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arteq

"Twardy" to pojęcie mocno względne. Po "francuzach" wszystkie będą super twarde, po "niemcach" już sprawa wygląda inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W porownaniu do Bory jest troszke twardszy jak dla mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Twardy" to pojęcie mocno względne. Po "francuzach" wszystkie będą super twarde, po "niemcach" już sprawa wygląda inaczej.

 

Zgadza sie moje poprzednie i obecne auto to Renault Megane, ten nowy, i on jest zdecydowanie bardziej miekki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość beny2108

Nie uważam, że jest twardy.

Uważam natomiast, że o wiele pewniej się prowadzi i trzyma jezdni.

Wcześniej jeździłem mondziakiem i na zakrętach, jak doginałem, odruchowo balansowałem ciałem, by nie wylecieć z zakrętu :D

Ben

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ligand17

Dla mnie B6 nie jest twardy, ale ja się przesiadłem z Volvo S40, które było twarde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem że sportline z niższym o 15 mm zawieszeniem "sportowym" jest dobry a wręcz bardzo dobry na zakrętach w porównaniu do innych marek kombi, którymi jeździłem. Nie jest to gokart jaki miałem wcześniej ale jak na auto kombi to dla mnie jest gitara.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość uki145

Witam! z tego co pamietam z jazd próbnych 2.0 FSI comfortline , to faktycznie b6 ma dosyc sztywne, mało progresywne nastawy zawieszenia. porównanie bezposrednio z b5 (3b/ 3bg). czy to zaleta czy wada jest juz kwestią upodoban ( mnie sie to podoba bo i styl jazdy mam dosyc ostry i na komfort jazdy nigdy nie zwracałem specjalnej uwagi ) . Inna kwestia to charakter auta : jak na gabaryty i przeznaczenie pojazdu ,powinno byc troche bardziej kompromisowo ( czytaj progresywnie ). przecież własnei takie mozlwosci daje skomplikowany wielowahacz tylny ( takie własnei zawieszenia spotkac mozna np w bmw 5 e60 , tam faktycznie jest twardo tylko wtedy kiedy trzeba ,a na dziurach, jakby to ując, pozostaje wrażenie bardzo dobrego ,wręcz kanapowego tłumienia nierówności;-) ) . na pocieszenei pozostaje fakt, ze e60 to wyzsza półka cenowa, a wiekszośc aut w klasie passata ( z podobnie skomplikowanymi zawieszeniami ) ma twarde, nieprogresywne nastawy ( vide chociażby : honda accord , ford mondeo) .Pozdrawiam Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności