Gość koniu Zgłoś #1 Napisano 1 Stycznia 2008 Witam. Jestem posiadaczem passata 1.9tdi(AHU) z 2000r. i od jakis 3 miesiecy mam problem z zapalajaca sie kontrolka oleju.Czerwona konewka zapala mi sie tylko na 2 i 3 biegu gdy przyspieszam badż ruszam.Oczywisice towarzyszy temu wszystkiemu 3 krotne pikniecie głosnika i wyskakuje komunikat stop na fisie po czym po chwili znika i wszystko jest wporzadku.Czujnik cisnienia oleju wymieniłem ale nie pomogło na vagu nie ma zadnych błedów i poziom oleju również jest...Jak sadzicie w czym tkwi przyczyna zapalajacej sie konewki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #2 Napisano 1 Stycznia 2008 masz nieszczelne przewody,sprawdź wszystkie zaciski,przy wężach,przejrzyj czy przy odmie nic się nie odkręciło,miałem to samo u siebie i naprawiłem sam,jeden zacisk pękł i też mi migała kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość koniu Zgłoś #3 Napisano 22 Stycznia 2008 Niestety jestem zmuszony powrócić do rozpoczętego przeze mnie wątku bo kontrolka wciaż nie daje o sobie zapomnieć.... Po uszczelnieniu wszystkich przewodów(bo miałem drobna dziurke w 1 z wezów który prowadzi do intercoolera ale został wymieniony) kontrolka wciaz sie zapala i dzieje sie to głównie po przekroczeniu 2 tyś. obrotów na 2 i 3 biegu.Najcześciej chwile poswieći i zgaśnie.Podłaczyłem wiec manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i na zimnym silniku na obrotach ok.900 pokazało 3,5 atmosfery i po dodaniu gazu rośnie.Na ciepłym silniku najnizsze ciśnienie na biegu jałowym to 1,5 atmosfery i ponizej tego nie spadło.Chciałem sie dowiedziec jakie powinno byc cisnienie bo chce wykluczyć pompe oleju... A moze zawór sie na niej przycina??? Zapomniałem napisać że olej to mobil 10W40 Scaliłem posty. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki/Duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 22 Stycznia 2008 Wykasuj błędy po wymianie przewodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość koniu Zgłoś #5 Napisano 28 Stycznia 2008 Błędy wykasowane i wszystko wróciło do normy.Czy myslicie ze przyczyna mogło być zwarcie do + na czujniku poziomu oleju bo taki był jeden z błedów.I może ktoś napisze mi jakie powinno być ciśnienie w AHU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach