BZIKU Zgłoś #41 Napisano 6 Stycznia 2012 mechanik mówił że ten wyciek i te syknięcia są przez turbo i chce mi zrobić regeneracje, ale mówił żebym na razie jeżdził tak a nie pchał kasy bo nie jest pewny na 100% i mówił żebym popytał na forum bo tam są mądrzejsi goście od niego. Proszę poradzcie coś bo jutro rano jadę do mechanika zmieniać klocki bo kontrolka mi świeci, to bym z nim obgadał co robić i gdzie szukać przyczyny tego wycieku i może tego ,,sykania'' wyciek jest na z lewej strony na łączeniu węża z takim pudełeczkiem a póżniej jest chłodniczka przed lewym kołem dodam że ten wąż siedzi tam lekko mogę go z łatwością ruszać i właśnie na tym łączeniu kapie olej nie dużo ale plamka pod autem jest, a na tym pudełeczku jest smar (tak jakby olej z kurzem) ale z kąd się wziął w tych wężach olej i z kąd to takie dziwne syknięcie (takie króciutkie syczenie jakby upuszczanie powietrza tak się mi wydaje) jak to zlikwidować i co to może być, dodam jeszcze że jak jest mróz i wsiadam rano jak jest zimny silnik (dodam że jest to automat) daję gaz a on nie reaguje nic przez jakieś 2 sekundy dopiero póżniej jest kop, a gdy pochodzi z 5 minut i się trochu zagrzeje to jest ok. Moc ma kopa też, nie dymi i nic się nie dzieje więc z kąd ten wyciek i to syczenie? ,prosiłbym o pomoc i sorki za moją pisownie ale jestem zielony w takich naprawach(w golfie 92rok nie miałem takich problemów bo oprócz silnika nic tam nie było ha ha ...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach