dlugiiii Zgłoś #21 Napisano 24 Marca 2008 MarekTo może oznaczać że czujnik się zacina lub jego styki nie kontaktują i wywala co jakiś czas błąd. Lub również może to być problem instalacji do czujnika. To jakie on ma znaczenie w silniku jeżeli u mnie nie ma różnicy czy jest wpięty lub wypięty ?? Tak samo samochód przyśpiesza i nic sie nie dzieje ,a powiedzmy w tym momencie nie ma błędu w Vagu? ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikolaj Zgłoś #22 Napisano 29 Marca 2008 U mnie na razie problem nie rozwiązany a w przyszłym tygodniu będę mógł dopiero podmienić czujniki. Jak dotąd najlepszą doraźną metodą okazuje się zupełne odłączenie czujnika - nawet jeśli przed chwilą nie chciał w ogóle odpalić to po takim zabiegu pali w mgnieniu oka. Mam wrażenie, że takie jego chwilowe wypięcie i odpalenie auta oznacza wręcz powrót do starych mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #23 Napisano 8 Kwietnia 2008 czy ktos moze mi pomoc i powiedziec gdzie sie ten czunik znajduje ?? moze jakies zdjecie chce go do czegos wykorzystac i mam nadzieje ze zda egzamin :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #24 Napisano 9 Kwietnia 2008 podpinam sie do pytania przedmówcy gdzie ten czujnik sie znajduje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikolaj Zgłoś #25 Napisano 9 Kwietnia 2008 W 1.8T dostęp jest prosty - czujnik znajduje się z przodu za plastikową osłonką paska zębatego. Łatwo się dostać jeżeli najpierw zdejmiesz plastikową pokrywę z silnika a później tylko odchylisz tą plastikową osłonkę. (Wystarczy, że zdejmiesz dwa zaczepy znajdujące po bokach z tej osłonki). Ja wymieniłem czujnik nawet nie zdejmując tej osłonki tylko ją odchylając. A samą wtyczkę do czujnika widać od razu bo wystaje zza tej plastikowej osłony. Dostęp jest banalnie prosty ale daj znać jak nie znajdziesz to jutro pstryknę fotkę. Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #26 Napisano 9 Kwietnia 2008 podpinam sie do pytania przedmówcy gdzie ten czujnik sie znajduje... Popatrz na rys. poz 14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #27 Napisano 17 Czerwca 2008 Witam serdecznie od kliku dni wyskakuje mi taki błąd: 16726 camshaft position sensor (G40) signal too low P0342 - 35-00 - - Czujnik położenia wałka rozrządu? Silnik 2.0 benzyna 115 2001r. W którym miejscu jest to cacko? Jak kasuję VAGiem to pojawia się ciągle, wydaje mi sie ze jeszcze jakiś tydzień temu pojawiał sie sporadycznie co kilka dni (podłączam codziennie pod wtykę). Czy to oznacza że wtedy się psuł a teraz padł na dobre? Nic z rozrządem nie było robione. Ile taki czujnik może kosztować? Proszę o jakieś foto lokalizacji tego ustrojstwa. P.S. Od czasu pojawienia się błędu wydaje mi się że autko jakoś dziwnie zamula. Jak cisnę to wyje jak by filtr powietrza był zapchany i nie miał siły pociągnąć powietrza. Nadmienię iż filtr jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #28 Napisano 17 Czerwca 2008 Chodzi tu o czujnik halla. Masz go z tyłu silnika na dole. Ale najpierw radzę sprawdzić przewody, czy nie są przytarte i nie łapią "masy". Kostkę połączeniową masz pod zbiorniczkiem wyrównawczym. nie pamiętam teraz, która to jest bo są cztery. U mnie na szczescie był tylko przytarty przewód. No a jeśli padł czujnik, to nowy kosztuje około 250 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #29 Napisano 17 Czerwca 2008 Chodzi tu o czujnik halla. Masz go z tyłu silnika na dole. Ale najpierw radzę sprawdzić przewody, czy nie są przytarte i nie łapią "masy". Kostkę połączeniową masz pod zbiorniczkiem wyrównawczym. nie pamiętam teraz, która to jest bo są cztery. U mnie na szczescie był tylko przytarty przewód. No a jeśli padł czujnik, to nowy kosztuje około 250 zeta. Czy aby napewno? czujnik halla jest na wale a tu chyba chodzi o czujnik na wałku rozrządu ??? Gdzie jest czujnik od wałka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #30 Napisano 17 Czerwca 2008 SORRY za sarkazm, ale nadal chcesz udawać "obrytego" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #31 Napisano 17 Czerwca 2008 SORRY za sarkazm, ale nadal chcesz udawać "obrytego" Nie obruszaj sie jak dziecko tylko precyzuj mysli. Na dole jest czujnik, ale polozenia walu korbowego"crankshaft", a nie walka rozrzadu "camshaft" z tego co wiem. Dlatego pytam gdzie jest czujnik położenia wałka rozrządu. I drugie pytanie - czy błąd odczytu z tego czujnika powoduje spadek mocy? Okreslenie czujnik Halla jest ogólnym określeniem - a bierze się to z tego iż jest to pomiar Hallonowy, magnes + impuls, elektromagnes, itd... Zazwyczaj wszystkie czujniki mierzące obroty rzeczy stałych są Hallonowe czyt. Halla Zapewne nie jestem tak obryty jak ty dlatego zadaję otwarte pytania na forum, z racji tego ze lubię otrzymywać precyzyjne odpowiedzi "bo na oko to chłop w szpitalu umarł", jestem dociekliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #32 Napisano 18 Czerwca 2008 No to kolego "dociekliwy" jak otworzysz maskę i spojrzysz na osłonę paska rozrzadu, to po prawej stronie zobaczysz 3 pinową wtyczkę z przewodem pod kątem około 30 stopni.. A od czego? To już sie powinieneś domyslić. A poza tym - skoro miałem to samo a naprawiłem właśnie czujnik, który niby jest "crankshaft" i wszystko wróciło do normy, tak więc odpowiedź na pytanie nr 2 wydaje się zbędna Ewnetualnie jak już "namierzysz" czujnik położenia wałka rozrzadu, to obejrzyj kostki i przewody, czy nie są luźne, przyciete lub nie wiadomo co jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #33 Napisano 18 Czerwca 2008 No to kolego "dociekliwy" jak otworzysz maskę i spojrzysz na osłonę paska rozrzadu, to po prawej stronie zobaczysz 3 pinową wtyczkę z przewodem pod kątem około 30 stopni.. A od czego? To już sie powinieneś domyslić. A poza tym - skoro miałem to samo a naprawiłem właśnie czujnik, który niby jest "crankshaft" i wszystko wróciło do normy, tak więc odpowiedź na pytanie nr 2 wydaje się zbędna Ewnetualnie jak już "namierzysz" czujnik położenia wałka rozrzadu, to obejrzyj kostki i przewody, czy nie są luźne, przyciete lub nie wiadomo co jeszcze. Wszystkie wtyki są ok, sprawdzałem dokładnie. Wypinałem i wpinałem sprawdzając komputerem. Nic się nie poprawiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #34 Napisano 18 Czerwca 2008 No to już nic innego nie wymyślisz - czujnik do wymiany. A kostki i przewody sprawdzałes tylko przy silniku czy na całej długości kabli (do miejsca, gdzie wchodzą w karoserię). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #35 Napisano 18 Czerwca 2008 No to już nic innego nie wymyślisz - czujnik do wymiany. A kostki i przewody sprawdzałes tylko przy silniku czy na całej długości kabli (do miejsca, gdzie wchodzą w karoserię). Jechałem łapą po całej długości, obdrapałem skóre i tyle, nic nie znalazłem, żadnych pęknięć wszystko OK. Podobno w 2.0 jest tylko jeden czujnik Halla , czy to prawda? Czy to jest to pod obudową od czoła silnika? Masz może dokładne foto lokalizacji? może nie te kable sprawdzałem, ale przy okazji obmacałem wszystkie Dodatkowo u mnie wtyczka która jest pod obudową z przodu prowadzi do czujnika który tak jakby zachodzi na koło od wałka rozrządu (pomiędzy blokiem a kołem od rozrządu) na łączeniu bloku z obudową klawiatury. Jak mam informacje "signal too low" to czy może być tak ze jest to zabrudzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #36 Napisano 18 Czerwca 2008 Nie mam już B4-ki. A tak to bym, ci fote cyknął. Może ktos ma takie zdjecie na kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #37 Napisano 18 Czerwca 2008 Nie mam już B4-ki. A tak to bym, ci fote cyknął. Może ktos ma takie zdjecie na kompie. To B5 2001 - w b4 byl inny 2.0 chyba ze sie myle... NAPRAWILEM PROBLEM przemylem czujnik wodeczka (ten na kole od walka rozrzadu), delikatnie a pozniej pod cisnieniem ze strzykawki, teraz juz jest OK. Auto ponownie wkreca sie łądnie, od razu inaczej spaliny pachna. Az milo. Dzięki Danek i sorki za wczoraj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #38 Napisano 18 Czerwca 2008 SORRY - posty pomyliłem Tzn - tematy. Fotę mam - może się komuś potem przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #39 Napisano 18 Czerwca 2008 To jest czujnik Halla W silniku 1.8T AEB (opieram się na swoim ) po wypięciu objawia się brakiem mocy powyżej 3 tys obrotów.Do 3 tys. nie zauważam różnicy.Pewnie później zmienia kąt zapłonu \fazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #40 Napisano 18 Czerwca 2008 długiii - ten z tyłu silnika, to w takim razie co to jest? Ten czujnik na fotce jest przy wałkach a z tyłu masz kolejny - na dole silnika. I to tez jest czujnik Halla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach