passek_wlkp Zgłoś #1 Napisano 10 Września 2009 Witam, czy ktoś z Was może wie czy ta odma http://allegro.pl/item732002589_odma_silnika_vw_passat_b5_1_8_20_v.html która jest od VW Passat B5 1.8 20V będzie pasować do VW Passat B5 FL 1.8 T 20V ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #2 Napisano 10 Września 2009 to zależy jakie masz oznaczenie silnika jeśli aeb to tak w innym wypadku nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #3 Napisano 11 Września 2009 kolego nie kupuj używek nowa rura odmy kosztuje od 100-sklep do 215-serwis a trójnik znajdujący sie zaraz za tym el. 22zł w serwisie wiec nalezy zacząć od serwisu czasem jest znacznie taniej niż na szrocie niedawno wymieniałem te części więc są to świeże informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaroRK Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2010 Masz może numery katalogowe tych części, albo sprawdzony sklep z zamiennikami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #5 Napisano 3 Kwietnia 2010 ten plastikowy el o nr 058103213 (rura odpowietrzajaca) można kupić w każdym szanujacym sie sklepie moto. za ok 150 zł natomiast obudowa zaworu jednokierunkowego (ten gumowy trójnik) nr 058103247 to tylko w aso ale cena banalna 21 zł (w skodzie) el.te są stosowane w silnikach o oznaczeniu AEB,APU.ANB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio 1.8T Zgłoś #6 Napisano 3 Kwietnia 2010 no to nie źle, ja za trójnik w VW zapłaciłem 109,- a powiadacie że w SKODZIE jest za 21,- zeta, czyli trzeba najpierw pytać w ASO SKODA :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
richi9 Zgłoś #7 Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam mam problemik . pęka mi odma idąca od trójnika pod kolektorem (rozejście na odpowietrzenie bloku, wyjście z kolektora z zaworem jednokierunkowym jak sądzę do trójnika obok pokrywy zaworów ( odpowietrzenie głowicy). Chciałem to troche zmodyfikować... i wywalić wyjście z kolektora z zaworem jednokierunkowym a odme skierować bezpośrednio od bloku prosto do pokrywy zaworów i do dalej albo wyjście na zewnatrz czyli układ otwarty albo jak jest układ zamkniety. Niestety nie mam pewności jaka rolę ma spełniać to dojście z kolektora do odmy ... Czy to złącze trzecie którego sie chce pozbyć jest konieczne? silnik 1.8 T AUM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach