Skocz do zawartości
Gość Jelcyn

Pasek B4 1.9 TDi wyzional ducha... > swap 1Z na AFN.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jelcyn

Witam wszystkich na forum, pierwszy raz tutaj wiec prosze o porade. Wczoraj podczas jazdy moj Pasek B4 1.9 TDi 90 KM wyzional ducha, tak mi sie wydaje, siwy dym z tylu, siwy dym spod maski i stanal na poboczu autostrady i juz nie zakrecil. Generalnie sciagam go na warsztat i nie wiem czy bedzie sie go oplacalo robic. Moze lepiej wymienic caly silnik, byl model 1Z, czy swap na AFN 110 KM bedzie klopotliwy?

 

pzdr

Jelcyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich na forum, pierwszy raz tutaj wiec prosze o porade. Wczoraj podczas jazdy moj Pasek B4 1.9 TDi 90 KM wyzional ducha, tak mi sie wydaje, siwy dym z tylu, siwy dym spod maski i stanal na poboczu autostrady i juz nie zakrecil. Generalnie sciagam go na warsztat i nie wiem czy bedzie sie go oplacalo robic. Moze lepiej wymienic caly silnik, byl model 1Z, czy swap na AFN 110 KM bedzie klopotliwy?

 

pzdr

Jelcyn

Szukajka kolego :krzeslem::krzeslem:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35438

Pozdrawiam Serdecznie Miłosz :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bybek

W moim pasku mam wymieniony silnik na AFN 110 KM i wszystko jest ok. Trzeba pamiętać o sterowniku turbiny bo od 90 i nie chodził tak jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jelcyn

A sama turbinka pasuje bez problemu? Bo wydaje mi sie ze caly blok jest ten sam rozni sie tylko osprzetem. Mialem kiedys B5 AFN. Silnik wygladal iedntycznie tylko inaczej byl umieszczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bybek

Turbina też wymieniona od AFN. Niestety ja tych przeróbek nie dokonywałem i wszystkie niedoróbki wychodziły z czasem. Jest jeszcze jedna rzecz godna uwagi osłona paska rozrządu u mnie była od 1Z i ścinała pasek rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1z i AFN różnią się tylko osprzętem. Blok jest dokładnie ten sam. do 1Z wkładamy turbine, pompe, wtryski od AFN i mamy AFN'a i tak samo w drugą strone. ALe taka zabawa mało opłacalna bo można włżyć turbo od AWX'a wtryski od AXG i bawić sie w 150 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jelcyn

A co z Komputerem od AFN? Moze ten od 1Z wystarczy wgrac nowy soft? A sterowanie turbina ponoc tez jest inne? A i jeszcze jedno, czy skrzynia biegow ktora tez mi lekko szwankowala tzn ciezko wchodzila jedynka i dwojka ma takie same przelozenia jak AFN czy moze lepiej wymienic?

Edytowane przez Jelcyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koszt sterownika to 300 a wgranie programu będzie dużo droższe zapewne. Pozatym nie jestem pewnien czy jest to możliwe bo sterowniki od 1z jakieś mało pojemne podobno. Sterowanie turbin jest inne. W jednym jest podciśnieniowe a w drogim nadciśnieniowe ale jak już ktoś pisał wymienia się tylko zawór sterujący turbiną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności