Skocz do zawartości

bartek0

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bartek0

  • Urodziny 31.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wałbrzych

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Ale nic mi sie nie dzieje i auto jezdzi prosto i nie trace pieniedzy na pochylenia kol.A jesli chodzi o pochylenie kol na plus to jak opuszczasz auto w dol to kat kola sie wyrownuje do zera(ciezar).
  2. Ja wymieniam amortyzatory sam i z katami nie mam problemow.Zawsze zloze tak jak mialem wczesniej i auto jedzie prosto.Jak bym ci pokazal o co w tym chodzi to napewno przyznal bys mi racje. ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:34 ---------- Ale ja nie zmieniam pochylenia wracam do stanu jaki byl przed wymiana.A jesli chodzi o zbierznosc to pochylenie kola nie ma duzego wplywu,sadze ze nie ma wplywu wogule.
  3. Czesc wam.Apropo odkrecania srob amortyzatora od zwrotnicy.Ilekroć odkrecam te sruby zawsze wracam do stanu takiego jak mialem wczesniej i nie jezdze na jakies ustawianie katow,geometrii.Otoz przykrecajac je z powrotem lapie dwoma rekoma za tarcze(gora i dul) odchylam gorną czesc tarczy do oporu na zewnatrz samochodu a dolna do wewnatrz(sruby jeszcze nie skrecone),pomagam sobie kolanem na dolnej czesci,reka odpycha gorną a prawą reką dokrecam sruby(dobrze miec kogos obok aby dokrecil je chociasz troche.Mniej meczenia).Jezeli przy kazdym dokrecaniu bedziecie stosowac taka technike zawsze geometria kul bedzie taka sama.Jezeli gora kola bedzie za bardzo odstawala na zewnatrz(po opuszczeniu auta) lub opony zacznie wam scierac to powturzccie czynnosc i trzymajac za gure tarczy pchnijcie nieco do wewnatrz auta.opuszczajac auto kąty sie wyruwnuja.Pamietajcie z drugim kolem zrubcie tak samo.Powodzenia.
  4. Wymien filtr powietrza,to ma duze znaczenie na spalanie.
  5. Na wstepie powiem iz nie jestem mechanikiem,wszystko probuje robic sam jezeli chodzi o zawieszenie i musze powiedziec ze nie jest to takie trudne.Wymiane pompy zaczalem od odkrecenia alternatora,wczesniej odginamy rolke napinajaca(moze byc problem) i sciagamy pasek(wszystko mam z lewej strony,ladny dostep).nastepnie odkrecamy caly uchwyt(on trzyma rolke,chyba 4 nakretki 13mm i 1śr).Odkrecamy wąż i spuszczamy plyn,dokladnie 3 gumowe węże.Odkrecamy uchwyt ktury trzyma pompe(dobrze miec klucz do swiec 19mm zwyklym nasadem nie dojdziesz).odkrecamy pompe śr 10mm i wymieniamy na nowa(nie musisz odkrecac tych srób 10mm,mozesz kupic z calym uchwytem tylko jest drozej).PAMIETAJ-abys posmarowal pompe silikonem i dopiero uszczelka,tą okragla co laczy sie z silnikiem tez.POWODZENIA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności