Skocz do zawartości

emhabe

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O emhabe

  • Urodziny 04.09.1971

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Będzin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. hha - mógłbys rzucic jakim konkretnym namiarem na dobrą regenerację w K-cach? I czy regeneruje się tylko końcówki wahacza w formie gałki czy tą drugą stronę też? Pzdr Emhabe
  2. emhabe

    ETKA - prośba

    To w takim razie co to jest za element pod numerem 12 w powyższym schemacie? Dodam że nie odczuwam róznicy w pracy silnika zarówno przy wpiętej jak i wypiętej wtyczce. A w szukajce nic na jego temat nie umiem znaleźć, bo... nie wiem o co pytać Pozdro 4all
  3. emhabe

    ETKA - prośba

    No i to mi wygląda na konkret! Swoja drogą - po lekturze forum myslałem że N18 i N75 są identyczne - a jak wynika z rysunku nie są! N18 ma swój identyczny "cień" - a N75 to zupełnie inny wizualnie element. Ale ogromne dzięki, własnie o to mi chodziło! Pozdro 4all
  4. emhabe

    ETKA - prośba

    No własnie nie jestem pewien czy to ten, generalnie jest ich dwa - o oznaczeniach N18 i N75. Z tego co wiem to sa one wizualnie identyczne a numer katalogowy tez różni się tylko jedną literką - A - dodaną na końcu. Poza tym wiem że od któregos roku jest bajzel z wtyczką numery zaczynające się od 1JO i 1HO, a mój problem jest taki że musze zamówić taki numer - najlepiej po własciwym numerze katalogowym. Dlatego potrzebuję pomocy żeby go jednoznacznie zidentyfikowac dla tego silnika i tego roku produkcji (AJM r. 2000). Pozdro 4all
  5. Mam ogromną prosbę do posiadaczy Etki - potrzebuje katalogowy numer zaworu N18 do sterowania EGR-em - silnika AJM rocznik 2000. Czy te dane wystarczą żeby go jednoznacznie zidentyfikować? Czy potrzebny jest pełny VIN? W serwisie skurw.... nie chcieli mi go podać, jedynie że byłby do ściągnięcia już na jutro... za jedyne 401 zeta!!! *****... Pozdr 4 all
  6. emhabe

    Opony zimowe

    A możesz zdradzić czemu W a nie WR? Jest miedzy nimi jakaś dramatyczna różnica? Czym one się w ogóle różnią - oprócz wzoru bieżnika oczywiście...
  7. Widzisz, ja bym sie tymi pomiarami na stacjach diagnostycznych wogóle nie sugerowł, mnie tez pokazało że jeszcze są ok, ale w realu zadek mi lata jak szmata góra - dół, wystarczy go noga za zderzak przydusic do ziemi i puscic - odbija sie jak piłeczka pingpongowa! Nikt mi nie powie że tak powinny reagowac sprawne amortyzatory.
  8. U mnie jest 5 miejsc siedzących. A interesowałes się juz może kwestia wymiany tylnych amortyzatorów?
  9. Witam, mój B5 kupiony był u dealera z homologacja ciężarową, ma wbitą ładowność dopuszczalną 550 kg. Ciekaw jestem jaką ładowność mają wasze varianty przywiezione z Niemiec w oryginalnym briefie? Pytanie ma głębszy sens bo przymierzam się do wymiany amorów z tyłu i zastanawiam się czy taka wersja ciężarowa ma jakies wzmocnione zawieszenie tylne czytaj inne/mocniejsze amory niż standard. Z drugiej strony zdarza mi sie wozic w bagażniku cięższe rzeczy i byłbym zainteresowany wyższą ładownością. PZDR
  10. emhabe

    blad 17964???

    Możesz dać jakies info jak się skończyła historia? Wyskoczył mi identyczny kod i objawy też sa identyczne - czyli nuieustanne przełączenie w notlauf i dupa a nie jazda...
  11. Elou, wie ktoś jaka jest tolerancja ET dla felgi 7Jx15H2? Krótko mówiąc czy taka felga z ET-35 wejdzie czy będzie przyciasno? To chyba też zależy od rozmiaru opony - konkretnie chodzi o 205/60, pytam bo taki komplet mam do nabycia. I jeszcze jedno - średnica otworu centrującego 67 mm nie będzie chyba zbytnim problemem? (hha pisał że oryginalnie jest 57mmm, nie miałem czasu zmierzyć).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności