Skocz do zawartości

Andybaca

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Andybaca

  • Urodziny 15.12.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Może i masz rację, bo myślę że "Mądre" chłopaki zbadają problem i ustalą, czy przyczyną niedomagania mojego paska są rzeczywiście łopatki.
  2. Panowie stoję przed takim problemem. W przypadku zapieczonych łopatek turbiny lepszym wyborem (w znaczeniu skuteczniejszym i bardziej trwałym) będzie przeczyszczenie turbiny przez mechanika, który zna się na rzeczy, ale zrobi to "domowymi" metodami, czy oddanie turbiny do Diesel Serwis do Pana Mądrego i profesjonalne wypiaskowanie turbiny ?
  3. Koledzy podpowiedzcie gdzie w Olsztynie można dobrze i tanio przyciemnić szybki. Wiem że Ulafol robi dobrze ale niekoniecznie tanio.
  4. Panowie poradźcie jakie amorki wybrać do paska B5 Bilstein B4 czy też Sachs'y ?
  5. Na serii wyszło 124 KM i 253 Nm po wirusie średnia to 147 KM i 313 Nm
  6. Potwierdzam. Programik zrobiony jak najbardziej profesjonalnie. Jak to powiedział Bzyczek od dziś zaczynam jeździć zupełnie nowym samochodem. Podziękowania dla ekipy organizującej zlot.
  7. 1. arkady375 2. kjan (na razie na hamowanie, z chipowaniem się zobaczy, no i czy pasek da radę) 3. Lukisio (and Clio mam nadziej poznać ile to ma koników naprawdę ) 4. a-ha ( hamowanie na pewno,a co do chipa to autko trochę niedomaga i nie wiem czy zdążę je ogarnąć do tego czasu) 5. andrev75 (chętnie zroluje swojego paska, chipa zobaczymy za ile) 6. amstaf88 7. futro1983 8. Tomek (mechanik od Jana) 9. Lyju ( moze wkoncu tym razem uda mi sie wrzucic Wira) 10. Diablo (hamowanie, nad wiruskiem się zastanowię) 11. Andybaca (full opcja oczywiście)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności