misiek28
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O misiek28
- Urodziny 20.09.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
drawsko
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
-
Witam!dzisiaj wymieniłem koło dwumasowe i kompletne sprzegło ,problem polegał na tym iz przed remontem mój pasek jak go gasiłem to tzęsło nim i słychać było taki głuchy specificzny stukot z okolic sprzęgła.Objawy były też takie ze przy odpaleniu ciepłego czy to zimnego silnika auto odpalało raz nawet jakby za gwałtownie czyli po przekreceniu stacyjki i ciągłego trzymania kluczyka szarpnoł silnikiem i potem odpalił ,a raz jest tak ze tak jak by zapowietrzony był chwile pokreci a po tem zapali.Sam juz nie wiem co jest grane bo po wymianie koła dwumasowego oraz kpl.sprzęgła ten problem dalej jest.Chciałem dodać że komplet jest tej samej firmy co sprzegło LUK.Nawet konsultowałęm sie z kilkoma mechanikami pokazywałem im jak auto głucho tak stuknie przy gaszeniu oraz te palenie z szarpaniem i kazdy z nich powiedział ze to dwumasa.moze miał ktoś z was taki dziwny przypadek jak ja.
-
a wogóle jak sie mierzy podciśnienie poompy vacum?,moze to ona ma coś wspólnego z moim przypadkiem.
-
tam wogóle jest jakaś pompa przy głowicy? bo ja tam żadnej pompy nie widziałem ,tak szczerze mówiąc to zaczeło sie to chyba od pierwszych mrozów jakoś.masz moze linka jak ta pompa wygląda? sam juz nie wiem co jest grane teraz go odpalałem i ok! co prawda stał 2 godz.a nieraz ciepły stoi 15 min lub godzine i trzeba go kręcić i po chwili łapie,jak by zapowietrzony był,filtr zaznaczam nowy tez jest.
-
witam!problemy z odpaleniem są dziwne,ponieważ raz jest dobrze a raz trzeba go kręcić z 10 sekund.Czasem jest tak ze rano zapali od kopa a czasem od razu.Dzieje sie to na ciepłym i na zimnym silniku,to znaczy jak wyzej, czy ciepły czy zimny ,nieraz odpali szybko a nieraz trzeba go kręcić i po chwili załapuje jak by nie dostawał czasami paliwa.sprawdziłem świece ,vag też nic nie pokazuje.Tylko od pewnego czasu zuważyłem dziwną prace pompy w zbiorniku ,ale sciągnełem weżyk przy filtrze i normalnie podaje paliwo gdy przekręce kluczyk.Niewiem juz sam,może miał ktoś z was takie problemy,może wie ktoś jak powinna podawać pompa paliwa ze zbiornika .jakie ciśnienie?Czy powinienem utrzymac palcem węzyk paliwa gdy przekręce kluczyk ?Czy to tylko małe ciśnienie idzie z węzyka?może to zaworek zwrotny w pompie ?czytałem wiele podobnych sytuacji na forum ale może wie ktoś co jest grane z moim paskiem.czy ktoś z was miał takie same objawy jak ja?
-
Powiem Ci kolego że my mamy te drogi jakie mamy,wiadomo ze to nie autostrady, koło mniejsze ma trudniej przeskoczyć przez nierówność jak koło duże.Nacisk golfa a nacisk passata jest inny na oponę 15.Teoretycznie powinieneś mieć inne kółka ale jak masz na razie takie i idzie je założyć to też będziesz jechał. A może zamień z kimś.
-
Ja kolego Łukaszu wymieniałem sam i posłuzyłem sie tymi stronkami: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=161 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2572 autko smiga bez zarzutu.
-
Proponowałbym Ci Radek założyć 205/55/16 ja takie mam w swoim pasku.bardzo dobrze sie sprawują na naszych drogach.