Skocz do zawartości

Jacko

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jacko

  • Urodziny 29.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Police/Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. witam gdzie w szczecinie można naprawić pompe wtryskową?macie może jakieś namiary?
  2. Witam Po przeczytaniu ok 15 stron forum , nikt nie odpowiedział czy spotkał sie z problemem piszczącego wentylatora klimy. Przy załączeniu kilmy zaczyna piszczę c jakby wentyl;ator, klima normalnie chłodzi, ale ten pis jest nie do zniesienia, najbardziej [przy wolnej jeździe, co może byc przyczyna ? łożysko, czy można wymienić?czy ktoś z was spotkał sie z takim problemem?
  3. Witam Postanowiłem opisać swój przypadek jaki mnie spotkał, może komuś przyszłości moje doświadczenie sie przyda. A więc którego pięknego dnia drzwi od strony pasażera zamarły, centralny nie otwierał, ani od środka, ani od zewnatrz.bolec cały czas zamknięty.nawet gdy na siły do góry ,on wracał jak sprężyna. Drzwi nie otwarte, sprawa nieco mecząca gdy pasażer chciał siedzieć obok. Zatem należeło dostać się do zamka,ale jak skoro drzwi zamkniete? Sprawa prawie prosta:) na początek demontujemy boczek,spuszczamy szybe na dól po czym górną część boczka wyczepamy z zatrzasków, odchylamy , nie jest trudno da się zrobić, kolejna czynność odkręcamy dwie śróby mocujące dół boczka dwie śruby torx , trzeba się nagimnastykować by trafić w gniazd śrub ale jak najbardziej da się odkręcic. gdy mamy okręcony bok zdejmujemy, znowu trochę gimnastyki , bok jest przymocowany do drzwi na zatrzaski które puszczają. Pamietajmy o odłączeniu zasilania do sterowanie szyb z góry co by nie wyrwać,dolnego podswietlenia drzwi, jak również wyczepieniu linki otwierania drzwi z boku. jak pisałem troche gimnastyki o bok zdjęty, u mnie bez żadnych strat się udału. Po zdjęciu boku okazuje nam się zestaw wiązek kabli zasilających, silnik podnoszenia szyb. W moim przypadku diagnoza padła na uszkodzony zamek i na ty sie skoncentrowałem, czyli na dostaniu się do niego i otwarciu drzwi. Podanie napięcia bez posrednio na zamek nie powodowało żadnych reakcji, dlatego wniosek taki że zamek padł i zaryglował drzwi . by dostać do zamka by go zdemontować niestety należy otworzyć drzwi.( w drzwiach dwie śruby typu spline rozm chyba 6) po zdemnotowaniu boczka należy wyjąć szybę zdemontować blachę, by zdemontować szybę należy.z blachy wyjąć dwie gumowe zaślepki ok 8 cm średnicy.opuszczamy szybe do momentu pokazania się śrub mocujących szybę, nie wykręcamy tych śrub, tylko luzujemy i wyciągamy szybe do góry kładziemy w bezpiecznym miejscu.kolejnym krokiem jest rozłączenie kabli elektrycznych,zasilania lusterka, glośników, sterowania szyb , wykręcenie śrub mocujących blachę i demontaż blachy, należy pamiętać o odłączeniu zasilania z zamka (wtyka)oraz wybiciu dwóch plastykowch bolców z zamka z blachy.niestety trochę gimnastyki. Po zdjęciu blachy ukazuję się zamek no i niestety kolejna gimnastyka z jego odblokowaniem........ Z tytułu że uznałem że zamek jest kaput, być może spalony silniczek bądź uszkodzenie wewnetrzne uzanłem że zamek należy zdewastować przy jak najmniejszych stratach, śrubokręt w środek mechanizmu i gimastyka. wcześniejsze próby delikatnego otwarcia odblokowania nie dały rezultatu.więc mechaniczna ingerencja.......skutek zamek puścił.drzwi otwarte!!!!!czas ok 3 godzin z tytułu że pierwszy raz:) wykręcamy zamek ( dwie śruby spline) wyczepiamy lnke z zamka. Koszt używanego zamka sprawnego 80 zł, po założeniu złożeniu całości 50 minut wszystko wróciło do normy. Mam nadzieje że może komuś zawarte informację pomogą w przyszłości.:dobrzew razie co służę podpowiedzią.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności