![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
mireku
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mireku
- Urodziny 30.06.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Mirek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Przemyśl
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 120KM(BWV)
-
Rok produkcji
2006
-
Problem został rozwiązany. Powodem niesprawności była nieszczelność na wężu do intercoolera.
-
Witam, Proszę o analizę logów i potwierdzenie mojej diagnozy czy to zacinające się łopatki turbiny czy może coś innego ? Przy około 3 tys. obr. auto przechodzi w tryb awaryjny. Poniżej oczytane błędy i link do logów dynamicznych grupy 10 i 11. http://vaglog.pl/log_215573.html 1 Fault Found: 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 7 Reset counter: 45 Mileage: 221954 km Time Indication: 0 Date: 2015.04.26 Time: 15:56:32 Freeze Frame: RPM: 2944 /min Text: 344 Nm Speed: 103.0 km/h Pozdrawiam i proszę o pomoc
-
Kąt synchronizacji Passat B6 2.0 TDI 120 KM BWV
mireku odpowiedział mireku → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
W jakim silniku ustawiałeś 8V czy 16V bo według mnie ta procedura dotyczy chyba silnika z jednym wałkiem rozrządu, a u mnie są dwa wałki i jak ściągnę osłonę to widać dwa koła. Myślę że powinienem zblokować oba wałki trzpieniami fi 6 następnie poluzować śruby na kołach włączyć bieg i próbować pchnąć auto, wówczas obydwa koła powinny się przestawić względem wałków. Proszę o potwierdzenie czy tą metodą ustawię kąt synchronizacji. -
Witam. Potrzebuję pomocy jak ustawić kąt synchronizacji w silniku BWV. Przed wymianą rozrządu wynosił zero, natomiast po wymianie wynosi -2,7. Opisy jakie znalazłem dotyczą silników 8V, a ten jest 16V i nie wiem którym kołem regulować. Proszę o jakieś porady