Skocz do zawartości

mireku

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mireku

  • Urodziny 30.06.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przemyśl

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 120KM(BWV)
  • Rok produkcji
    2006
  1. mireku

    Proszę o analizę logów

    Problem został rozwiązany. Powodem niesprawności była nieszczelność na wężu do intercoolera.
  2. Witam, Proszę o analizę logów i potwierdzenie mojej diagnozy czy to zacinające się łopatki turbiny czy może coś innego ? Przy około 3 tys. obr. auto przechodzi w tryb awaryjny. Poniżej oczytane błędy i link do logów dynamicznych grupy 10 i 11. http://vaglog.pl/log_215573.html 1 Fault Found: 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 7 Reset counter: 45 Mileage: 221954 km Time Indication: 0 Date: 2015.04.26 Time: 15:56:32 Freeze Frame: RPM: 2944 /min Text: 344 Nm Speed: 103.0 km/h Pozdrawiam i proszę o pomoc
  3. W jakim silniku ustawiałeś 8V czy 16V bo według mnie ta procedura dotyczy chyba silnika z jednym wałkiem rozrządu, a u mnie są dwa wałki i jak ściągnę osłonę to widać dwa koła. Myślę że powinienem zblokować oba wałki trzpieniami fi 6 następnie poluzować śruby na kołach włączyć bieg i próbować pchnąć auto, wówczas obydwa koła powinny się przestawić względem wałków. Proszę o potwierdzenie czy tą metodą ustawię kąt synchronizacji.
  4. Witam. Potrzebuję pomocy jak ustawić kąt synchronizacji w silniku BWV. Przed wymianą rozrządu wynosił zero, natomiast po wymianie wynosi -2,7. Opisy jakie znalazłem dotyczą silników 8V, a ten jest 16V i nie wiem którym kołem regulować. Proszę o jakieś porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności