Skocz do zawartości

Mathis

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mathis

  • Urodziny 05.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sieradz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Dzięki za wyjaśnienie Panowie, znalazłem chyba problem, a raczej dwa: 1. Problem z odpalaniem i gaśnięciem + 3 sygnały jest związany z wiązką przy stacyjce, w momencie gdy się szybciej i mocniej przekręci kluczyk nic takiego się nie dzieje. 2. W między czasie zaobserwowałem że przekaźnik 219 który jest obok komputera pod maską dziwnie brzęczy czasem i w tym momencie przed odpaleniem obrotomierz dolatuje do 3tys i wraca - okazało się, że jego gniazdo miało uszkodzoną masę która raz łączyła raz nie... Także auto jutro ląduje u mechanika/elektryka i ten poprawi wszystko, zdam relację co i jak
  2. Tak, kontrolka normalnie się zaświeca a następnie gaśnie. Po odłączeniu i podłączeniu na nowo baterii przestał wyskakiwać błąd z wykrzyknikiem i 3 sygnałami także coś tutaj musiało być. Ojciec był u mechanika i jutro mają sprawdzić przekaźniki świec. Świece powinny grzać przy temp. 19*C (taka jak była rano)?
  3. Bateria przy zgaszonym silniku - 12,4V, na na orotach 14V. Jak sprawdzić błędy ABS? Jak robię autoscan to w module ABS nie ma błędów. To wystarczy?
  4. Cześć, Od pewnego czasu po odpaleniu auta wyświetlało się kółko z nawiasami a w środku wykrzyknik wraz z kontrolką ABS i słychać 3 sygnały, ale zaraz znikało i nic więcej się nie działo - sprawdziliśmy poziom płynu i jest ok, kolcki hamulcowe nowe. Natomiast od wczoraj jest to samo, tyle że po odpaleniu auto od razu gaśnie - trzeba przy odpalaniu dodać gazu i wtedy pracuje bez zarzutu. Vag pokazał takie błędy w module Engine: 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Kasowałem je, jednak po odpaleniu ponownie się pojawiają, błąd z immo jest od prawie roku ale nic się z autem nie działo aż do teraz - używany tylko jeden kluczyk cały czas.
  5. Gwint w śrubie czy okręciłeś łeb śruby? Jeżeli sam łeb to spróbuj go naciąć czymś i spróbować odkręcić śrubokrętem płaskim.
  6. Panowie, a jak z Quattro 1.8T? Też zrobią i zhamują?
  7. Witam! Przepraszam, za zabawę w archeologa ale nie znalazłem innych postów na ten temat. Otóż przy logach dynamicznych wyszło na jaw, że pedał gazu jest "wciśnięty" w 92%. Czy koniczna jest wymiana czujnika położenia pedału gazu? Czy ma on jakąś regulację? Jeżeli tak to jak się do niego dobrać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności