Skocz do zawartości

remuskrzys

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O remuskrzys

  • Urodziny 27.12.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ząbki

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. NO i chlopaki znalazlem moze komus sie przyda taka porada! A wiec rozebralem zale podszybie rozciolem cale te wiazke instalacji i szukalem czy gdzies niejest przerwane, i okazalo sie ze kable od czujnika co ida do tej mniejszej wtyczki od komputera niewiem jakim cudem urwany byl przed wtyczka dokladnie w calej tej plecionce co jest zaizolowana, rozciolem izolacje fabryczna i szedlem za kabelkami od czujnika niebieski,szary,czarny, niebieski i czarny byl urwany przed wtyczka do kompa w tej zawinietej czarn izolacja wiazce,polaczylem i pali na dotyk.Wogule na tej calej listwie na podszybiu dosc poprzecierane byly przewody. Pozdrawiam moze komus sie przyda.
  2. NO i chlopaki znalazlem moze komus sie przyda taka porada! A wiec rozebralem zale podszybie rozciolem cale te wiazke instalacji i szukalem czy gdzies niejest przerwane, i okazalo sie ze kable od czujnika co ida do tej mniejszej wtyczki od komputera niewiem jakim cudem urwany byl przed wtyczka dokladnie w calej tej plecionce co jest zaizolowana, rozciolem izolacje fabryczna i szedlem za kabelkami od czujnika niebieski,szary,czarny, niebieski i czarny byl urwany przed wtyczka do kompa w tej zawinietej czarn izolacja wiazce,polaczylem i pali na dotyk.Wogule na tej calej listwie na podszybiu dosc poprzecierane byly przewody. Pozdrawiam moze komus sie przyda.
  3. No sorry za interpunkcje ale tu chodzi zeby pomoc a nie patrzec jak kto pisze nieprawda? VAG pokazuje Blad 16705 Niedopuszczalna wartość sygnału czujnika G28 obrotów silnika. Ale czujnik jest nowy ze sklepu nie uzywany ale podmienialem uzywke od kolegi i tez to samo,wiec niewiem gdzie szukac Czy podmienic ECU i sprawdzic? czy moze przegladnac kable? bo na wtyczkach wyglada wsio ok.
  4. witam wszystkich mam podobny problem z tym ze w passacie b5 02r 3gb 1.9tdi silnik 101km avb nowa vacu pompa czujniki wymienione na walku i na wale na nowe reszte czujnikow tez wymienilem taie jak od paliwa i cisnienai doladowania temp wody i paliwa turbo wyczyszczone egr takze auto zapala od pierwszego i gasnie blad 16705 ze czujnik g28 predkosci obrotowej silnika kupilem nowy podmienialem tez od kupla i nic rozrzad sprawdzony nowy pasek wszystko jak ma byc a on poprostu gasnie tak jakby paliwa mial na chwile i koniec obrotomierz szaleje czasem pokazuje czasem nie jak zapali to chodzi na wolnych obrotach ale na gaz niereaguje wogule wtedy obrotomierz pokazuje a jak zas zapala na chwile to ladnie na obroty wchdzi ale zaraz gasnie a obrotomierz nawet niedrgnie niewiem czy tez moze cos z ECU czy moze gdzies tez jakas przerwa wszystko wyglada ok ale kto wie moze gdzies cos przerwane.
  5. Witam ja sie podlacze bo mam podobny problem z tym ze u mnie jest blad 16705 Niedopuszczalna wartość sygnału czujnika G28 obrotów silnika.kupilem ten czujnik wlozylem auto zapalilo zgasilem i niechce zapalic zapala na chwile i gasnie wywala engine workshop i pod vaga podlaczam jedyny blad znowu 16705 sprawdzilem rozrzad ze 5 razy wszystko gra nowy pasek jest kasuje blad odpale gasnie i znowu ten sam blad wtyczki przejzalem no nic niewidac bezpieczniki jakies polaczenia wszytsko sprawdzilem i niewiem co mu jest czyzby ten czujnik znowu padl nowka ze sklepu? czy poprostu cos z tym kolem w srodku skrzynik korbowej co daje sygnal dla tego czujnika moze cos z nim? jest jakas mozliwosc ze cos z nim sie moglo stac?
  6. no gumek niewymienialem kupilem glowice kompletna z chodzacego silnika pompowtryskow nieruszalem poprostu odkrecilem caludka kompletna z pompowtryskami i cala wlozylem do swojego tylko vacu pompe przezucilem swoja ale wczesniej na starej glowicy bylo podobnie tez prubowal zalapywac ale niezapalil dopatrzylem sie ze trzy zawory ssace niechodza trzy szklanki byly pekniete wiec dlatego zdjelem glowice po zdieci okazalo sie ze jest w zlym stanie zawory kapcie udezyly tloki kiedys wiec kupilem druga glowice z pompowtryskami jedyne co sie jeszcze dopatrzylem to ze dwa tloki sa delikatnie wyzsze pierwszy i drugi jak jest uszczelka to tego niewidac a jak dasz tloki na sama gore to widac ze czwarty tlok jest prawie rowno z blokiem a pierwszy delikatnie wystaje pewnie ktos wymienial moze z jakiegos innego modelu czy co niewiem czy to ma znaczenie i czy tak powinno byc ale widac ze auto tak chodzilo.
  7. Witam wszystkich jestem tu nowy mam passat 1.9 tdi silnik avb rok 02 mianowicie mam taki problem z moim paskiem kupilem go z uszkodzona glowicw przeskoczony byl rozrzad sytuacja wyglada tak ze zakupilem glowice tez z avb z pompowtryskiwaczami zdjelem stara tloki ok tuleje bez zadnych rys nic wszystko ok zalozylem nowa glowice rozrzad ustawiony na znaki idealnie wszytsko sie zgadza nowy pasek nowe turbo zawor egr wyczyszczony czujnik polozenia walu nowy polozenia walka tez wymieniony na tablicy licznikow nic nieporzadanego nieswieci swiece grzeja idealnie pod vag podlaczam pokazuje ze niema bledow wszystko zrobilem jak nalezy wymieniony olej wymienione wszystkie filtry zaworek zwrotny trzyma weze posprawdzane nic niecieknie jedyna zecz ktora zostala to stara vacu pompa a objaw jest taki ze prubuje go zapalic to tak jakby zaskakuje prubuje zaplic kopci ale niechce zaskoczyc i wejsc na obroty za nic moze ma ktos pomysl co moze byc przyczyna moze ta vacu pompa jest walnieta ma luz na kruccu do weza co na serwo idzie moze nobo juz niewiem co moze byc przyczyna immo chyba niema tu nic niewiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności