Skocz do zawartości

mocus

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mocus

  • Urodziny 28.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przasnysz

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1995
  1. i jednak potwierdziło się! winny był silniczek krokowy przy okazji również wymieniłem świece ale na NGK ale symbolu niestety juz nie pamiętam..
  2. Miałem w garażu druga kopułke i palec używane ale w stanie dobrym więc zmieniłem i nic nie pomogło, podjechałem do znajomego mechanika, dal mi drugi silniczek krokowy, zalozyłem, samochód stoi pod domem i teraz czekam czy po ostygnięciu odpali Narazie zauważyłem, że pali lepiej "na dotyk" bez dawania gazu, ale poczekam ze 2-3
  3. mam podobnu problem co Adek, mianowicie, rano na zimnym silniku nie chce zapalić, daje delikatnie gazu zapala ale po puszczeniu gazu gaśnie, po przejechaniu max kilometra już jest ok, mozna go zgaśić i zapalic bez problemu. wymieniłem czujnik temperatury cieczy(taki z zółta obwódką) i nie pomogło, cały czas dzieje się tak ale tylko na zimnym silniku. Miał ktoś cos takiego? ewentualnie pomysł co sprawdzić ? s
  4. panowie a co powiecie na taki przypadek ... passat 2.0 2E 1995. właczam silnik, zgodnie z zaleceniem sprawdziłem dolny przewód od chlodnicy - jest zimny, temperatura mniejsza niż 50st. na liczniku.. ruszam spod domu, po kilku km wzrasta do 70 stopni i calutki czas sie trzyma równo. W między czasie postawiłem samochód, popracował około 10 minut i cały czas 70st. nie wzrosła, nie załączyl sie również wiatrak. po całym dniu jazdy wracam do domu, nadal 70st i dolny przewód wciąż zimny, górny ciepły. Dodam że ogrzewanie bardzo dobrze grzeje i nie mogę narzekać, ale jednak te 70stopni mnie niepokoi .. Powiedzcie co najlepiej w tej sytuacji wymienic????
  5. furią tego nie można nazwac, własnie furia była kiedyś obecnie to małe szaleństwa Jakoś wykres sondy mi sie nie podoba i chyba ją znowu wymienie, obecna to jakiś zamiennik typu noname.. Trzeba poszukać NGKa chyba
  6. witam was, miałem taki przypadek ale w silniku 2.0 2E, samochód krótko mówiąc miał niesamowitego muła, prędkość maksymalna 120-130km/h, sprawdzili mi wszystko co się dało, i nic... a usterke znalazłem sam zapchany ostatni tłumnik. Łatwo można to spawdzić po prostu odkrecić cybant i wyjąć tłumnik i zrobić jazdę próbną bez niego
  7. Panowie , jeżdze 2E z gazem, samochód pali od 7,5 do 12 litrów gazu w zależności od tego czy się spiesze czy nie:) no ale.. jak go kupowałem dawno temu to potrafił zamielić i zapiszczeć oponami przy zmianie biegu z 1 na 2.. obecnie samochód powiedzmy że muła nie ma ale jednak odejscia z miejsca mu delikatnie brakuje. Rzeczy typu kopułka, palec, czy świece są ok, niedawno założyłem drugi przepływomierz i sondę co mu poprawiło też trochę przyśpieszenie jednak to nie jest cały czas to co było dawniej. Na co stawiacie ? w tym wątku dowiedziałem się o istnieniu: "czujnika spalania stukowego" i czy to może być jego wina ? Jesli tak czy wizyta pod komputer to wykaże ? z góry dzięki
  8. Czy ten numer z zamianą zacisku przejdzie w passacie b4 95 2.0 2E ? no i pytanie wymienić 1 zacisk czy od razu 2 ? klocki będą pasować ?
  9. mocus

    Jakie radio masz????

    dzień dobry, witam wszystkich, chcialbym sie dolaczyć bo nie znalazlem nic o głośnikach, mianowicie chce wymienić wszystkie głośniki w passacie b4 kombi, czy ktoś może wie lub posiada jakaś specyfikacje o rozmiarach głośników ? lub ewentualnie już ktoś zmieniał i może polecić coś godnego uwagi. z góry dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności