Skocz do zawartości

zidan4eg

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zidan4eg

  • Urodziny 21.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Alex
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Minsk, Bialorus

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Pompa Tandem. Vacuum tube jest luźny - jest przeciek powietrza.
  2. Clean'll albo salyarkoy lub benzyny na wszelki wypadek ... Po czyszczenia, pożądane jest, aby stłumić programowo. VAG nie są w stanie stłumić go o 100 procent. Możesz zrobić tylko, że jeśli otwiera nie więcej niż 30%. Jak napisał na forum, ale jeśli nie uderzaj w lichku - znów będę pisać.
  3. Może nawet z powodu paliwa czujnik temperatury. Rzadko psuje, często konieczne jest sprawdzenie kontaktów. I, oczywiście, VAGCOMM pomoże.
  4. uzyskać tandem pompy. Socket powietrza musi być ze szwem. Torebka to możliwe, że nie dyndają. Przede wszystkim uszczelnienie dobre 2-klej, epoksydowe można. akuratno wytrzeć klej do rurki gumowe była ubrana normalnie. Pisanie klej wyschnie. Zestaw tandem pompy w miejscu. Musi być wyższa niż pedał hamulca. EGR będzie właściwa do pracy. Niektóre mniejsze zużycie paliwa.
  5. Do zaciskania Get out of DMRV dyszy do turbiny, kupić filtr paliwa Gazele (średnica 80 mm) kilka węży i wszystkich. Włóż kartę (filtr top.) w probówce, drugi koniec węża w części opon, daje ciśnienia. Foto tutaj - http://images.yandex.ru/search?p=0&site=www.passat-b5.ru&text=%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0&spsite=www.passat-b5.ru&img_url=www.passat-b5.ru%2FphpBB2%2Falbum_pic.php%3Fpic_id%3D9582&rpt=simage - u mne tak! Bardzo często na silniki do roku 2004 - Otwór znajduje się w interkule od zi do tego w czasie drgań to ociera plastiku zderzaka głośnik - musimy usunąć intercooler - uszczelnienie go i odgryza kawałek plastiku pęseta z zderzaka, że nie grind chłodnicy o strukturze plastra miodu.
  6. Od dawna (rok i połowę) wykonane częściowe dostosowanie się do zmniejszenia wpływu EGR VAG-COM-IOM. OFF Polnostyu EGR NIEMOŻLIWE dostosowująca! Jak by nie chciał! Opcje pełne odłączenie jest możliwe tylko poprzez stosowanie mechanicznej świece ... Tak obliczona wartość MAF (spożycie czystego powietrza) i rzeczywistej woli być bardzo różne w trybie, który zatrudnia EGR. W jaki sposób jednostka ta będzie odpowiadać na ECU? Prawdopodobnie nic, ale błędy są możliwe .... Wyłącz adaptacji mechanicznych i jednocześnie (patrz poniżej) w znacznym stopniu zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia błędów, a najbardziej prawdopodobne jest najpewniejszą drogą do tych, którzy raz na zawsze postanowił pozbyć się całkowicie z EGR. Ale powtarzam nie wsiąść do projektowania ..... 01. Silnika. Zaloguj się - 12233. Adaptacja. Blok 03. Kliknij na gaz i puścić, aby system EGR (tak jakby silnik pracował w XX długo, więcej niż o 4 minuty - wtedy sitemi EGR off) Poziom dostosowania powinien być 32768 (wskaźnik niedotrzymania zwykle nominalnej EGR systemu operacyjnego, a okna powinny być rzeczywiste zużycie około 250 mg / R. Ustaw nowy poziom - 33.768. Kliknij - Test., A szybkość przepływu powinny wzrosnąć do około 370 mg / R . Zatem.Save. Wartości 370 - znajduje się w specyfikacji fabrycznej oraz wszelkie prawa regulujące Reserved PS Dla informacji - w wydaniu NOx w niektórych punktach może wzrosnąć o 40 %.... To, powtarzam, częściowe rozwiązanie. Z wszystkich chęć ustanowienia na poziomie ponad 33.768 To niemożliwe! PS Na przykład ... ja wypróbowany w obie strony. (XX) - Original - MAF obliczane i realne - 250 mg / R - Dostosowanie do kanału 03 - oraz szacunkowe i rzeczywiste MAF - 370 mg / R - Futro Wyłączenie (usunięto lampa próżniowa z zaworem) - MAF zostanie obliczona lub 250 (bez wstępnej adaptacji) lub 370 (z pre-adaptacja) - ale prawdziwy 450 mg / R. tak, aby dostosowanie stanowi około 70% zmniejszenie wpływu recyrkulacji spalin. To nie wystarczy! ---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:45 ---------- tak .. Proszę wziąć pod uwagę, że w XX po około 2 minuty pracy, EGR jest wyłączony, tak samo (gazanut wrażliwe powinny być uzyskane, że znowu) ... Cóż, więc możesz jeszcze sprawdzić .. System Silnik - Basic Setup (04) - a następnie numer 003 - Prędkość obrotowa silnika wzrośnie do 1350 - 1450 obr / min - System Recyklingu przełącza się w tryb okresowego włączania i wyłączania Off - cykl pracy 0 ... 40% Zaliczenie - porowatość 60 .. 100% różnica masy przepływu powietrza (w sposób określony i rzeczywisty MAF) pomiędzy i wyłączać co najmniej 150! Jest to możliwe i kiedy ten test ma na celu usunięcie dziennika. dobrze, a następnie analizować .. kng napisał (a): Choć jasne jest, że klatsaet EGR, tutaj, i myślę, okryć IMHO musisz najpierw doprowadzić system, w normalnych warunkach pracy, a następnie wyłączyć swoje oprogramowanie! Ale! Jeśli wyłączyć mechanicznie w pełni ... Następnie wszystkie te pomiary i badania nie są potrzebne. Po prostu podłącz i wyłączyć wszystko! (Da.. Jeszcze w tym samym czasie adaptacji do częściowego zagłuszania musi upewnić się!, W celu zmniejszenia różnicy między rzeczywistym a biorąc pod uwagę natężenie przepływu, czego nie wszedł w ECU "pokusa" na temat błędów ze względu na dużą różnicę między kosztem!)
  7. Szczęśliwy My w minimalnej Białorusi 200 USD = 600 zł
  8. Mam też problemy ze zużyciem paliwa. Passat B5 AVB 04 roku Miasto 10 - 12 litrów utwór 120-140 kilometrów na godzinę - 8 - 8,5 litra Czy to normalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności