Od dawna (rok i połowę) wykonane częściowe dostosowanie się do zmniejszenia wpływu EGR VAG-COM-IOM. OFF Polnostyu EGR NIEMOŻLIWE dostosowująca! Jak by nie chciał!
Opcje pełne odłączenie jest możliwe tylko poprzez stosowanie mechanicznej świece ... Tak obliczona wartość MAF (spożycie czystego powietrza) i rzeczywistej woli być bardzo różne w trybie, który zatrudnia EGR. W jaki sposób jednostka ta będzie odpowiadać na ECU? Prawdopodobnie nic, ale błędy są możliwe .... Wyłącz adaptacji mechanicznych i jednocześnie (patrz poniżej) w znacznym stopniu zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia błędów, a najbardziej prawdopodobne jest najpewniejszą drogą do tych, którzy raz na zawsze postanowił pozbyć się całkowicie z EGR.
Ale powtarzam nie wsiąść do projektowania .....
01. Silnika. Zaloguj się - 12233. Adaptacja. Blok 03. Kliknij na gaz i puścić, aby system EGR (tak jakby silnik pracował w XX długo, więcej niż o 4 minuty - wtedy sitemi EGR off)
Poziom dostosowania powinien być 32768 (wskaźnik niedotrzymania zwykle nominalnej EGR systemu operacyjnego, a okna powinny być rzeczywiste zużycie około 250 mg / R. Ustaw nowy poziom - 33.768. Kliknij - Test., A szybkość przepływu powinny wzrosnąć do około 370 mg / R . Zatem.Save.
Wartości 370 - znajduje się w specyfikacji fabrycznej oraz wszelkie prawa regulujące Reserved
PS Dla informacji - w wydaniu NOx w niektórych punktach może wzrosnąć o 40 %....
To, powtarzam, częściowe rozwiązanie. Z wszystkich chęć ustanowienia na poziomie ponad 33.768 To niemożliwe!
PS Na przykład ... ja wypróbowany w obie strony. (XX)
- Original - MAF obliczane i realne - 250 mg / R
- Dostosowanie do kanału 03 - oraz szacunkowe i rzeczywiste MAF - 370 mg / R
- Futro Wyłączenie (usunięto lampa próżniowa z zaworem) - MAF zostanie obliczona lub 250 (bez wstępnej adaptacji) lub 370 (z pre-adaptacja) - ale prawdziwy 450 mg / R.
tak, aby dostosowanie stanowi około 70% zmniejszenie wpływu recyrkulacji spalin. To nie wystarczy!
---------- Post added at 12:56 ---------- Previous post was at 12:45 ----------
tak .. Proszę wziąć pod uwagę, że w XX po około 2 minuty pracy, EGR jest wyłączony, tak samo (gazanut wrażliwe powinny być uzyskane, że znowu) ...
Cóż, więc możesz jeszcze sprawdzić .. System
Silnik - Basic Setup (04) - a następnie numer 003
- Prędkość obrotowa silnika wzrośnie do 1350 - 1450 obr / min
- System Recyklingu przełącza się w tryb okresowego włączania i wyłączania
Off - cykl pracy 0 ... 40%
Zaliczenie - porowatość 60 .. 100%
różnica masy przepływu powietrza (w sposób określony i rzeczywisty MAF) pomiędzy i wyłączać co najmniej 150!
Jest to możliwe i kiedy ten test ma na celu usunięcie dziennika.
dobrze, a następnie analizować ..
kng napisał (a):
Choć jasne jest, że klatsaet EGR, tutaj, i myślę, okryć
IMHO musisz najpierw doprowadzić system, w normalnych warunkach pracy, a następnie wyłączyć swoje oprogramowanie!
Ale! Jeśli wyłączyć mechanicznie w pełni ... Następnie wszystkie te pomiary i badania nie są potrzebne. Po prostu podłącz i wyłączyć wszystko! (Da.. Jeszcze w tym samym czasie adaptacji do częściowego zagłuszania musi upewnić się!, W celu zmniejszenia różnicy między rzeczywistym a biorąc pod uwagę natężenie przepływu, czego nie wszedł w ECU "pokusa" na temat błędów ze względu na dużą różnicę między kosztem!)