Skocz do zawartości

LeszekB8

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 162 kW (CHHB)
  • Rok produkcji
    2017
  1. Czyli tylko wymiana pompy wchodzi w grę ? Czy może są jakieś sposoby na uszczelnienie ? Oryginalna pompa to koszt około 2 tys. Dziś wąchałem korki naszych służbowych aut w firmie. Octavia 3 z 1.5 TSI ten sam zapach oraz w przypadku Passata B8 z 1.8 TSi te sama smaczki spod korka. Więc wygląda na to że pompa wysokiego ciśnienia to częsty problem w TSI tej generacji.
  2. Wykluczam krótkie dystanse. Dojeżdżam do pracy około 25 km w jedne stronę ,teoretycznie w całości po autostradzie.
  3. Cześć, Moje auto to Passat B8, 2.0 TSI 220 KM, DSG DQ250, 2017, przebieg 150 tyś. km. Od jakiegoś czasu wyczuwam zapach benzyny spod korka oleje. Poziom oleju na bagnecie bez zmian. Czy ktoś mierzył się już z tym problemem ? Czy według Was powodem może być uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia paliwa? Na OBD11 brak błędów. Dodam tylko że problem pojawił się po tym jak dodałem do paliwa liqui moly do czyszczenia wtryskiwaczy a przy kolejnym tankowaniu liqui moly do czyszczenia katalizatora. Moje podejrzenia idą też w tym kierunku...
  4. Jeżeli masz DSG to sprawdź zawór termostatu DSG. U mnie właśnie to było powodem ubywającego płynu. W załączniku zdjęcia uszkodzonego zaworu.
  5. Cześć Czy problem został rozwiązany ? Po podłączeniu pod kompa mam ten sam błąd. Silnik 2,0 bena 220KM, skrzynia DSG 6, 2017 rok. Mam zrobiony soft na DSG (biegi zmienia nieco wyżej) czy to może być powodem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności