Skocz do zawartości

tmalmur

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Golf ma przejechane 335 tys km. Elektroniczny zawór sterowania turbina to jest chyba N75 jest ok, przewody podciśnienia też sprawdzałem, silnik nie kopci. Po przegazowaniu powyżej 3100 obrotów, auto chodzi jak pszczółka. Po zgaszeniu znów trzeba przegazowac aby szedł z pełną mocą. Czy może to być niedomaganie pompy wtryskowej? Słyszałem że jest coś takiego jak drugi stopien dawki paliwa w pompie. Tak jakby brakowało mu paliwa nim osiągnie te 3100, powyżej tego się odblokowuje
  2. Jeśli miałby ktoś coś podobnego bardzo proszę o porady. Auto ma 28 lat ale silnikowo dotychczas nie było z nim żadnych problemów
  3. W moim 1.9 TDI VW golf po odpaleniu silnika całkowicie nie ma mocy. Napewno to nie turbo bo jest mega słaby, na zimnym trudno nawet uzyskac 3 tys obrotów. Natomiast jak się trochę rozgrzeje po uzyskaniu 3100 obrotów silnik ożywa, chodzi normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności