Skocz do zawartości

Grubyvw1

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No spróbuję, najlepiej to bym benzyna polał i podpalił wpizdu
  2. Podmieniłem cewke, bez zmian. Jedynie co zostało to sprzedać to w pizdu
  3. Po komputerze koleś powiedzial że wypadający zapłon z 1 cylindra. Polecił mi żebym podmienił ceweke zapłonową.
  4. HansikVr5 Ja obstawiam że to coś ze zła dawka powietrza lub paliwa. Dzisiaj już w domu rano lecę na komputer. I jak nie to biorę się za kolektor ssący. Listwa wtryskowe sprawdzona napięcie sterowanie wszystko ok. Ciśnienie na cylindrze 14. Obroty równe. Myślałem też nad poduszka silnika jeśli nim szarpie coś może odginac i łapać lewe powietrze. Olej ok bez masła na korku miarę czy wezach. Jutro dam znać co i jak po komputerze
  5. Tak jak kolega mazigt1 pisał zamieniłem świece i dalej to samo, co gorsze zamieniłem wtryski też bez zmian. Wtrysk działa. W czym może być problem skoro świece kable wtryski wszystko ok a dalej nie pali na jeden gar. Brat aktualnie podłącza komputer i próbuje to sprawdzic. Prąd na wtyczce sprawdzając na jednym pinie się jest plus i działa a drugi pewnie minus bo żadnej reakcji
  6. Może być i tak, że świeca się skończyła. Gościu który sprzedawał mi samochód twierdził, że świece i kable wymienił widać, że są jak nowe. Lecz może być tak jak piszesz. Nowe nie znaczy że musi działać albo że się nie popsuło. Aktualnie jestem na wyjeździe, jutro sprawdzę.
  7. W poniedziałek będę próbował
  8. Nie miałem jak przymierzyć, ale te z 3B są moim zdaniem krótsze i kolor maja niebieski.
  9. Witam wszystkich. Jakiś czas temu zostałem posiadaczem Passata B5 fl 1.6 benzyna 101km. Przy zakupie nie zauważyłem problemu a teraz jest coraz większy ? Auto na jałowym biegu, podczas postoju drga, podszarpuje nie wiem jak to nazwac. Dziwny dźwięk z tłumika i podczas przyspieszania muli i telepie. Spalanie też ogromne, za 50 zł robię około 60km. Odpinam wtyczkę z wtrysku z 4 cylindra i bez zmian zero reakcji. Inne wtryski po odpieciu duszą auto. Od wczoraj jeżdżę po szrotach i sklepach jedyne co jest to wtrysk z serwisu koszt około 800zl. Moje pytanie jest takie czy mogę zamienić całą listwe wtryskowa z silnika 1.6 też 101km tylko przed liftu. Mój Pasek ma oznaczenie 3BG a tylko co mają na sprzedaż jest z typu 3B. Proszę o pomoc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności