Skocz do zawartości

rekin

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rekin

  • Urodziny 22.12.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    100lica

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. dzieki za odzew!!! Pasztet juz gotowy:) Przyczyna takiego zachowania pekla sruba regulacyjna pompowtrysk katra sie odkrecila i walilo o dekiel zaworow. no i zaczely sie schody bo nigdzie w ASO nie ma rakies sruby bo to stara i wadliwa konstrukcja byla teraz sa nowsze i lepsze rozwiazanie co za tym idzie wszystkie sruby i takie sworznie do wymiany x4:) jakie tego plusy?? mam wieksza pewnosc ze nie peknie kolejna ze zmeczenia materialu koszty po znajomosci 260zl z robota
  2. teoretycznie dobrze...przebieg to 196tys orginal zero problemow z odpalaniem zero kopcenia itp...ale dlaczego teraz turbawka niedziala?? mozna zalozyc ze pompka stanela to wprowadzila by ona ECU w calkowity tryb serwisowy??
  3. Moze zaczne od poczatku. B5 1.9 TDI 115 KM AJM. Mianowicie ostanio wylaczyla mi sie 3 razy turbina ale wiadomo tryb serwisowy zgaszenie auta wszystko wraca do normy. Do dzis pierw zaczol tak jakby pracowac na 3 garach strasznie majtalo silnikiem na biegu jalowym,po zgaszeniu samochodu po jakims czasie ponownym odpaleniu ewidetna praca na 3 garach,silnikiem wali na lewo i prawo.ok ruszamy jedynka a ty buuu zarabiste szarpanie od samego dolu do samej gory(tylko raz sprawdzilem) 2 to samo , 3 to samo i tak do konca. Calkowity brak mocy!!! tak jakby turbo nic nie dmuchalo. Dalej przerazliwy halas ze strony silnika okolice EGR. Dzwiek ten nie jest metaliczny tylko jakby cos wybuchalo albo robilo sie duze cisnienie i by u upuszczalo je w mniej niz jedna sekunde oczywiscie bez zadnego syczenia,dzwiek ten jest rownolegly do pracy silnika. Stan oleju jest prawidlowy, plyn chlodzacy rowniez zadnego dymienia na czano czy na bialo dolot wyglada na caly nigdzie nie slychac upuszczania powietrza ani zadnego pekniecia ropa tylko Verva z Orlenu EGR i okolice zasmarkanie powaznie olejem filtr powietrza nowka jakies pomysly co to moze byc??:hmm
  4. rekin

    wina opon??

    jutro cykne jakies foto to wklepiena forum:bleble
  5. rekin

    wina opon??

    dzieki za wszystkie rady juz po sprawie kupilem dzis komplet alu 16 ori z golfa V wraz z oponkaim i juz wszystko jest cacy:)( dzieki za pomoc jeszcze raz:)
  6. rekin

    wina opon??

    dzieki Panowie za odzew tak wlasnie myslalem ze to jest tego wina jutro jade kupic komplet oponek:/ ale z tym bieznikiem to chyba przesada ze musi byc taki sam na przodzie i na tyle??
  7. Sprawa wyglada nastepujaco po wymianie na zimowki w pierwszym Passku z 185/65/15 na 195/65/15 przod a tyl zostal 185/65/15 pojawila sie sytuacja jak jedziesz puszczasz gaz samochod zaczyna szarpaci nie zwalnia pcha go do przodu?? dzis zmienilem w 2i mialem jedna rozwalona opone wiec zalozylem przod 195/65/15 a tyl 195/60/15 i pojawila sie taka sama sytuacja szarpiena na kazdym biegu po puszczeniu gazu. doszedlem do tego ze napewno jest to wina ABS/ASR czy tam jeszcze EDS bo po wyjeciu bezpiecznika od Tych systemow wyszystko ustaje... mial ktos taka sytuacje bo strasznie to wku...denerwuje:/:fajny
  8. elo elo Panowie i Panie:) Male pytanko orientuje sie ktos kto handluje czesciami do passka b5 z wawy badz bliskich okolic...chodzi mi dokladnie o wlacznik swiatel awaryjnych bo kierunki padly:/ z gory dzieki:)
  9. ..::ARO::.. nie ten moj http://picasaweb.google.pl/111533962250792152726/VWMANIA2010#5501084125736196722
  10. to mnie pocieszyles z tymi zamkami:D ale naprawde myslis ze to moga byc wszystkie zamki :638: bo jeden lub 2 to rozumiem ale caly komplet to mnie przeraza
  11. Widzę ze zapanowała cisza w temacie wiec trzeba odświeżyć Wiec mianowicie mam Paska 3B od miesiąca:) Dzieją się takie rzeczy jak u niektórych kolegów co pisali wyżej ale u żadnego tak jak u mnie:( Mianowicie: Nie zapalają się światełka w środku przednie jak i tylnie, żadne drzwi sie nie podświetlają, brak wskazania otwarcie drzwi bądź klapy bagażnika na liczniki, brak dźwięku otwarcia drzwi przy zapalonych światłach, ryglowanie się zamków po przez alarm dopóki nie włączymy zapłonu. nie ma różnicy które drzwi otworzymy(przednie L/P czy tylne L/P) i tak nigdzie się nic nie świeci:( Teraz plusy: Jak otwieram klapę bagażnika to zapala się lampka w bagażniku:) szyby domykają się tylko z kluczyka wsadzonego w zamek i przekręconego:( Przy otwieraniu samochodu z pilota(scyzoryk) zapala sie swiatełko w środku przy zamykaniu gasnie i automatycznie po przekreceniu stacyjki na zaplon gasnie po wyjeciu kluczyka zapala się Wiec co Panowie poradzicie?? Rozwalone wszystkie zamki drzwi??czy może modłu comfortu??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności