Skocz do zawartości

cd6

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cd6

  • Urodziny 27.06.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Spalding

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witajcie Koledzy. I ja postanowilem zalozyc tempomat w swoim Passacie. Podczas zakladania korzystalem ze wskazowek zamieszczonych w 3. poscie w tym watku (wielkie dzieki dla autora). Jako ze jest tam opis dla passatow sprzed 1998 roku i po 1998 a moj jest wlasnie z roku 98 skorzystalem z opisu ktory pasuje do modeli po 98 roku. Zasugerowalem sie tutaj kolorami kostek, zwyczajnie nie ma u mnie kostki zoltej, ktora jest w opisie modeli sprzed 98 roku. Podlaczylem wszystko jak nakazano w opisie i niestety po zlozeniu tempomat nie dziala. Co mozecie zasugerowac w danej sytuacji? Dodam, ze podlaczenia sa wykonane wlasciwie, nie ma tu watpliwosci. W zwioazku z powyzszym mam jeszcze pytanie - jak zachowuje sie Vag w momencie aktywowania tempomatu? Czy wyswietla jakis komunikat? W moim przypadku zwyczajnie po wpisaniu kodu i kliknieciu "do it" wraca do poprzedniego ekranu. I Jeszcze jedno - gdzie moge sprawdzic czy po aktywacji pojawila sie ta literka G? Z gory dziekuje za pomoc. I jeszcze jedno - w opsise w poscie nr 3 jest napisane ze do komputera se dwie wtyczki - 80 pinowa i druga mniejsza, lub 68 pinowa i druga mniejsza. W moim przypadku 80 pinow jest jesli zsumuje sie obie wtyczki. W tej wiekszej wtyczce sa 54 piny, pozostale w mniejszej. Jak to sie ma do tego opisu?
  2. cd6

    brak mocy w AFN

    Witajcie. I na mnie przyszedl czas z problemami. Mam Passata 1.9 TDI AFN 110 koni. Pewnego dnia padla mi turbina - zagruchotalo, zakopcilo na czarno i rzygnelo olejem z turbiny. Po wyjeciu okazalo sie, ze turbina zmielona w srodku. Turbo wyslalem do regeneracji, a za jedna robota zdecydowalem sie rowniez na wymiane rozrzadu. Po zalozeniu zregenerowanej turbiny okazuje sie ze samochod kompletenie nie ma mocy, strasznie kopci siwym dymem. Nie bardzo wiem za co sie teraz zabierac - wywalac i odsylac turbo czy raczej ustawiac rozrzad od nowa? Co obstawiacie? z Vaga nic w tym temacie nie wynika, niestety nie mam odczytu. Mechanik twierdzi ze to turbina, przeplywomierz i czujniki posprawdzal, ja jestem noga w tym temacie, pytam bo moze jeszcze cos zasugerujecie? Ciezko mi uwierzyc w padnieta turbine po regeneracji... Zdarza sie to czesto? Z gory dzieki za podpowiedzi. Dodam ze zanim padlo turbo to autko chodzilo bez zarzutu, kop ok. spalanie niskie, nie kopcilo itp.
  3. cd6

    Brak kierunkowskazów

    Witajcie. Jestem tu nowy, Passata mam od miesiaca, dopiero go poznaje. Trafil w moje rece Passat kolegi i niestety nie ma w nim kierunkowskazow ani swiatel awaryjnych. Jak sugerowaliscie wyzej wyjalem przerywacz ( wlacznik awaryjnych ) i sprawdzilem w swoim passacie - dziala normalnie. Zamieniajac wlaczniki i wkladajac dzialajacy z mojego passata do kolegi ta sama historia - brak kierunkow i awaryjnych. Manetka raczej sprawna, gdyz przy wylaczonej stacyjce wlacza prawa lub lewa strone swiatel postojowych, czyli normalnie. Bezpieczniki od awaryjnych i kierunkow sa ok. Poradzicie cos? Z gory dziekuje i pozdrawiam. Dodam, ze Passat to 2.0 benzyna 1997 rok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności