![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
dawte
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dawte
- Urodziny 01.08.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Chorzów
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[B5] Woda w Passacie, mokre dywaniki, wilgoć w kabinie - dyskusja
dawte odpowiedział Michal1980 → na temat → Nadwozie i wnętrze
ok, w weekend zobaczę co da się zrobić. A co w takim układzie odpowiada w tej listwie za uszczelnienie? -
[B5] Woda w Passacie, mokre dywaniki, wilgoć w kabinie - dyskusja
dawte odpowiedział Michal1980 → na temat → Nadwozie i wnętrze
Cześć Dopisuję się do tematu, bo mam podobny problem, a nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie u mnie (passat b5 kombi przed liftowy) leje się woda przez plastikową belkę na klapie (tą z klamkami i oświetleniem tablicy). Zauważyłem, że jedna z 4 śrub mocujących jest luźna - wewnątrz "belki" jej mocowanie jest urwane i nie trzyma stabilnie. Ktoś poprawił blacho wkrętem przez "klosz" lampki i w efekcie belka dociśnięta jest poprawnie. Ale woda sie leje, widać nawet jak ją zasysa do środka bod belkę i uchodzi przez śrubę, przez wtyczkę lub bębenek zamka. Nie potrafię zdemontować tej belki - cały czas trzyma bębenek zamka (!!) mordowałem się godzinę i odpuściłem. Podobno jest jakaś zawleczka ale ja jej nie widzę. Jeśli trzeba przekręcić kluczykim to jest problem - kluczyk nie wchodzi, od tej wody wkładka to jedem kamień. Psikałem WD40, może odpuści. Czy na tej belce nie powinna być jakaś uszczelka? U mnie nic nie ma. Co powinno zatrzymywać tę wodę? I jak pokonać ten zamek, żeby się tam dostać? Pozdrawiam. -
dawte obserwuje zawartość → Rozrząd w 115KM (AJM)
-
dawte obserwuje zawartość → Passat B5 (3B i 3BG)
-
Witam forumowiczów. Jaki płyn kupić do B5 1.9 TDI 115KM AJM? Na zbiorniczku jest G 002000 ale na forum czytałem, że teraz stosuje się już G 004000, była mowa też o zamiennikach (Febi czy coś...). I ile tego płynu zakupić - 1L czy 2L ? Zależy mi na pełnej wymianie płynu. Proszę o pomoc.
-
Ok, jutro będę szukał. Dzięki! Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
-
Patrzyłem wszędzie gdzie dało się zerknąć bez rozbierania czegokolwiek i nic nie widzę. Na deklu głowicy są jakieś numery, ale żaden nie jest nr seryjnym. Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
-
Czyli nikt nie wie gdzie nr silnika może być nabity? Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
-
Obudowa rozrządu - masz na myśli tę plastikową osłonę? Bo tam właśnie nie ma naklejki. Czy chodzi o to, że nr uwidoczni się po zdjęciu rozrządu? Bo to trochę kiepsko - musiałbym mieć go w ręce ZANIM stary zdemontuję Ale ja mu wyraźnie napisałem że mam AJM - to wynika z VINu.
-
No właśnie chyba nie. Podałem mu VIN, stwierdził, że nie może tego "wyciągnąć" z numeru. Ja sam rozkodowałem ten VIN w płatnym vin-decoderze i faktycznie - jest napisane tylko 115PS, silnik AJM, diesel, 1.9 TDI - to wszystkie info o silniku. Edit: może polecacie jakieś vin-decodery specjalnie dla grupy VAG?
-
Witam forumowiczów; Odświeżam temat rozrządu, ponieważ mam z nim pewien problem - sprzedawca pyta o nr silnika, ponieważ są podobno 2 wersje w tym roczniku i różnią się m. in. tłumikiem drgań (to ten napinacz hydrauliczny?). Problem w tym, że nie potrafię zlokalizować tego numeru. Mam VW Passat Variant 1999r, kombi, 1.9 TDI 115 KM AJM (to wiem po VIN) produkcja 05/1999 Niemcy Wie ktoś gdzie tego szukać? Przeszperałem już pół internetów i nic. Na naklejkach w książce serwisowej i w bagażniku (są takie same) nie ma, na podszybiu tylko VIN, na przednim nadkolu w komorze silnika tylko kody lakieru i ciśnienie kół, naklejki na obudowie rozrządu brak...